Gå til innhold

Pedofil som verneombud på vgs.......


Gjest Lottemor

Anbefalte innlegg

Gjest Lottemor

Sitter her tidelig på morningen og leser Bergens Tidene på nette.

Så kom jeg over en artikkel som fikk blodet mitt til å boble....

http://www.bt.no/lokalt/bergen/article.jht...articleID=84551

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=6702974

Finner ikke ord som kan gi utrykk for mine meninger om denne saken....

Helt og holdent idioti og ikke gi skolen informasjon om at eleven er dømt for pedofili....

(det kribler i kroppen jeg blir så provosert)

_________________

*** Lottemor ***1212[ Dette Innlegg er endret av: Lottemor den 2002-04-06 09:57 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Snilismen i Norge kjenner ingen grenser! Nå er d kan hende flere uskyldige små barn som må lide før en eller annen reagerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går over min fatteevne!!!!!!!!!!!! icon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gif

Jeg er helt stum...............

Tenk om denne eleven slår til igjen???

Dette kunne jo helt klart vært ungått!!! Nå kan det hende flere uskyldige små barn må lide........

1212[ Dette Innlegg er endret av: Tuva den 2002-04-06 15:10 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

- I en så sensitiv sak må det jo være helt åpenbart at fengselet burde informert oss om hva denne mannen soner for. Hva om det kom en elev som soner en straff for narkotikalanging?

Syntes ikke at denne rektoren er så innmari smart i utalelsen sin hær.....

Kan mann være rektor når mann ikke ser forskjellen på en som langer dop og en pedofil...

Hvist en mann har gjort overgrep pga.sexuel legning så er det lyster som styrer og liten selv kontrol jeg vill si at det er litt vel grovere enn enn som har vært i fengsel for salg av dop....

Ikke det at jeg ikke mener at skolen bør få innblikk i evenuelle dommer som personer som søker plass ved skolen har.

Slik at mann kan holde miljøet på skolen så trykt som mulig.

Det bør jo bli sotte eg grense på hva som er relevant og ikke relevant....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man burde begynne å kreve vandelsattest av folk som skal ansettes på skoler, barnehager og andre steder hvor man vil omgås mye med barn. Jeg tøyser ikke her! Jeg ville ikke ha ansatt en lærer som har en dom for overgrep mot barn, drap av barn (det har hendt!), eller andre negative handlinger mot barn.

Jeg ville også vært skeptisk til å ansette noen med narkotikadommer. Å drive med narkotika betyr mangel på dømmekraft, og kan få dårlige konsekvenser senere.

Ja, de dømte har gjort opp for seg, men det betyr ikke at man trenger å utsette barn for dem like vel.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå var jo dette en elev Catzy! Han var hovedverneombud, et verv man velges til. Men ellers mener jeg man må fremvise vandelsattest for å bli ansatt i grunnskolen i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...