Gå til innhold

- Liker dere ikke Norge, så stikk


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han har absolutt et godt poeng. Samtidig er det ytringsfrihet for islamske ledere også.

Men er islamske ledere veldig misfornøyde med Norge er det klart de bør vurdere å bosette seg i land som passer mer til deres interesser og ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

De kommer vel for å "frelse" oss, så vi skjønner hvor galt dette er...de skal værsegod bare prøve...jeg rikker meg ikke =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok heller ikke orket tanken på å bo i et land der jeg hadde så lite til overs for verdigrunnlaget og innbyggerne. Og derfor kommer jeg selvsagt aldri til å emigrere til hverken Iran, Saudi-Arabia eller Pakistan. Og de som vantrives så intenst her, må for all del bare reise tilbake.

Det har vært en ganske lang prosess med mange ofre underveis for å få de frihetene vi har her, og jeg vil pokker ikke være med på at importerte mørkemenn skal sitte og mumle i skjegget og motarbeide det. Vi har nok med de religiøse ekstremistene vi avler fram sjøl, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Motstand
Og derfor kommer jeg selvsagt aldri til å emigrere til hverken Iran, Saudi-Arabia eller Pakistan.

Det vanvittige er at mange, som ikke er spesielt glad i Pakistan etc på grunn av sine liberale meninger, ikke ser at de importerer Pakistan etc til Norge gjennom den innvandringspolitikken som de selv støtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vanvittige er at mange, som ikke er spesielt glad i Pakistan etc på grunn av sine liberale meninger, ikke ser at de importerer Pakistan etc til Norge gjennom den innvandringspolitikken som de selv støtter.

Har ikke noe mot pakistanere, jeg har noe mot pakistanske mørkemenn. Ekstremister, altså. Men det er jo ikke alle, på langt nær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han bor da ikke her under tvang???? Det er da flyplass ved Oslo.......

Nå gjelder dette ikke bare imamene.......disse gjestearbeiderene som kom på 70tallet....de har formert seg...hentet fetter og kusiner i to generasjoner nå.....Og denne holdningen til Norge og Nordmenn får fortsette.

tro hva som har skjedd om jeg reiste til Pakistan og satte meg ned og kritiserte landet,folket og moralen....Mye jeg ikke liker ved det landet,men jeg kommer ikke som gjest og kritiserer de. har noe med høflighet å gjøre.

Dessuten, så blir vel Imamene hentet til Norge pga Moskeene? da må det vel være en smal sak å få de på hue og r....ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo tro at vi kan bestemme det selv. Det dreier seg tross alt ikke om flyktninger. Kan man ikke erklære slike folk uønsket og be dem dra sin kos? Det behøver ikke bli Mullah Krekar om igjen hvis det bare dreier seg om en oppblåst imam som rakker ned på landet og loven, og oppfordrer til hellig krig. Kan man ikke ganske enkelt si dem takk for besøket, og vel hjem?

Evt, kan man kanskje forlange at importerte religiøse ledere, skal ha en minimum av kjennskap til norsk samfunn, norsk kultur, og at de snakker språket og er i stand til å lese en avis og følge med i en debatt? Vi kan sette dem på skolebenken et år eller så. De som stryker på eksamen, må reise hjem. I mellomtiden er det prekeforbud, og obligatoriske badeturer på Huk om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Motstand
Har ikke noe mot pakistanere, jeg har noe mot pakistanske mørkemenn. Ekstremister, altså. Men det er jo ikke alle, på langt nær.

Her kommer de politisk korrekte dumhetene fram igjen. Dette dreier seg ikke om isolerte enkeltindivider. Dette dreier seg i stor grad om kultur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer de politisk korrekte dumhetene fram igjen. Dette dreier seg ikke om isolerte enkeltindivider. Dette dreier seg i stor grad om kultur.

Politisk korrekt dumhet.

Er det bedre å være dum på en politisk ukorrekt måte, sånn som deg, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Synes det burde vært en holdningsvurdering av alle som flytter til Norge, så man slipper å ha sånne bøller i gatene som plager jenter og homofile etc. Det burde jo være et mål for Norge at alle skal føle seg så trygge som mulig når de ferdes utendørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig jeg også :jepp: Skjønner ikke hvorfor de flytter hit siden de ikke liker landet vårt.

Men dette gjelder da slett ikke bare enkelte muslimer, men i høy grad også Jøder.

Noen svært så kjente Jøder gikk for ikke så veldig lenge siden ut og mente Vår tidligerev statsminister fra Høyre, Kåre Willoch, var anti semitist, jødehater og rassist. Kansje dise Jødene også bøt pakke sine sekker og forsvinne. Men jeg ser ingen rope det samme til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har absolutt et godt poeng. Samtidig er det ytringsfrihet for islamske ledere også.

Men er islamske ledere veldig misfornøyde med Norge er det klart de bør vurdere å bosette seg i land som passer mer til deres interesser og ønsker.

Islamske ledere har ogå sin demokratiske rett til å si hva de mener . jeg synes personlig det er bra at de sier hva de mener . Da er det lettere å bekjempe . Disse Imamene har mye makt, de kan fortelle menigheten sin hvordan de skal stemme ved valg , de har også mulighet til å opprette sitt eget politiske parti .

Men sånn er demokratiet , vi har dessverre ingen muligheter til å bli kvitt den , når de først har fått norsk statsborgerskap .

Vi må jobbe selv for å overbevise flest mulig om at det synet vi har er det riktige , det samme har islamister rett til .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder også vaskekte nordmenn også.

Synes egentlig man burde dele ut bøter til folk med slike holdninger, det samme gjelder de som kaller jenter med lite klær eller ikke noe klær for billig. Og der er ikke norske jenter noe bedre heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utdrag fra DA:

Jeg har ikke sagt eller ment at homofil legning er synd. Jeg snakker kun om homofil praksis. All seksuell omgang utenfor ekteskapet er forbudt etter islam, slår han fast.

– Jeg har heller ikke sagt at jeg er redd for at flere kan bli påvirket til å klassifisere seg som homofile. Det er ikke noen trussel. Jeg er ikke bekymret for det, men jeg bare beskriver en virkelighet slik jeg ser den, sier Ghozlan til NTB.

http://www.dagsavisen.no/innenriks/article330376.ece

Dette er hva bokstavtro kristne også mener, at homofil praksis er en synd. Bør de også "stikke"?

Folk i Frp går enda lenger med sin oppfattelse av homofile, og de er ikke bundet av en religiøs tekst som forteller dem hva som er akseptert eller ei. Dette kommer rett fra hjertet:

HOMOFILI vil vi anse som en sykdom, å homofile burde heller hatt tilbud om psykologisk behandling istedenfor adopsjon, dette for å stoppe " smittebærerne". En slik type sykdom kan få diagnosen " Homsesyka"! Dette ser undertegnede som et offentlig ansvar å få stoppet

http://www.folkebladet.no/meninger/ordetfritt/article43985.ece

Hvilke av disse uttalelsene anser dere som mest ekstreme og diskriminerende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så stille fra muslimene for tiden at noen måtte grave fram en tråd fra 2008?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdrag fra DA:

Jeg har ikke sagt eller ment at homofil legning er synd. Jeg snakker kun om homofil praksis. All seksuell omgang utenfor ekteskapet er forbudt etter islam, slår han fast.

– Jeg har heller ikke sagt at jeg er redd for at flere kan bli påvirket til å klassifisere seg som homofile. Det er ikke noen trussel. Jeg er ikke bekymret for det, men jeg bare beskriver en virkelighet slik jeg ser den, sier Ghozlan til NTB.

http://www.dagsavisen.no/innenriks/article330376.ece

Dette er hva bokstavtro kristne også mener, at homofil praksis er en synd. Bør de også "stikke"?

Folk i Frp går enda lenger med sin oppfattelse av homofile, og de er ikke bundet av en religiøs tekst som forteller dem hva som er akseptert eller ei. Dette kommer rett fra hjertet:

HOMOFILI vil vi anse som en sykdom, å homofile burde heller hatt tilbud om psykologisk behandling istedenfor adopsjon, dette for å stoppe " smittebærerne". En slik type sykdom kan få diagnosen " Homsesyka"! Dette ser undertegnede som et offentlig ansvar å få stoppet

http://www.folkebladet.no/meninger/ordetfritt/article43985.ece

Hvilke av disse uttalelsene anser dere som mest ekstreme og diskriminerende?

Jeg må si jeg gremmes som frper når leser slikt som den siste linken . Det var et idiotisk kompromiss å gå inn å støtte krf i å tilbakeføre partneskapsloven .

Et menneskes seksuelle legning er ikke noe noen har noe med . iallefall burde liberalister holde seg langt vekk fra andre folks sengevaner . gremmmmmm gremmmmmmm gremmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...