Gå til innhold

Klubben for de som ønsker mer sex


Gjest lissi32

Anbefalte innlegg

Gjest lissi32

Zaphired og Mysticgirl er herved innmeldt i klubben for de nødne.

Her kan vi dele ting og tang, frustrasjon og gleder.

Gjerne dele når man har en bra dag, uke, måned :fnise:

Jeg husker ikke sist vi hadde sex, men tror det var for hvertfall en uke siden.

Begynner å bli nøden, men der ingen særlig tendenser hos min samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Hanne_*

Jeg er helt med her, selvom jeg ikke akkurat ser på meg selv som nøden. Ikke etter selve sexen, selvom det er sex jeg vil ha, men ikke for sexens skyld, men for å få følelsen av at kjæresten min liker meg/har lyst på meg/ elsker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli nøden, men der ingen særlig tendenser hos min samboer.

Du får legge deg litt mer i selen og forføre ham da. Det nytter ikke å bare sitte foran pc-en og vente på at han skal bli kåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hanne_*
Du får legge deg litt mer i selen og forføre ham da. Det nytter ikke å bare sitte foran pc-en og vente på at han skal bli kåt.

Grenser for hvor frivol man skal være da, når responsen er nærmest på nullpunktet. Litt stolthet har man da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grenser for hvor frivol man skal være da, når responsen er nærmest på nullpunktet. Litt stolthet har man da.

Noe som heter at man er ansvarlig for sin egen seksualitet!

Er det ikke håp så er det jo bare og komme seg videre,blir for dumt og sitte på gjerdet og vente.

Når du sitter på gammlehjemmet er det for sent og angre,man lever bare en gang.

Se rundt deg hvor mye folk det er i verden,en plass er det en som er like god,om ikke bedre enn den du har nå.

Det finnes en til oss alle her i verden,det er bare og lete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zaphired og Mysticgirl er herved innmeldt i klubben for de nødne.

Her kan vi dele ting og tang, frustrasjon og gleder.

Gjerne dele når man har en bra dag, uke, måned :fnise:

Jada, jeg er mann og dette er kvinneguiden, men jeg drister meg til å hive meg på her.

Skal vi se... midten av desember var det visst noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32
Du får legge deg litt mer i selen og forføre ham da. Det nytter ikke å bare sitte foran pc-en og vente på at han skal bli kåt.

Så du mener man skal prøve seg på en om og om igjen når man har blitt avvist i et år??

Skal man tvinge seg på en som sier at han ikke er klar til enhver tid, at han ikke har samme driftene?

Hvorfor har jeg sex hver gang det passer han hele året, mens jeg må gå rundt å vente til han har lyst?

Jeg fikk nyttårsknullet mitt i natt. Ble ikke helt vellykket pga dårlig kommunikasjon og en som har tendens til å kun tenke på seg selv noen ganger.

Dette er ikke lett, men veldig lett for andre å si gjør ditt og datt.

Min samboer er deprimert og har nedsatt lyst.

For min del er det ikke selve kuken jeg må ha, men kanskje en liten bekreftelse på at han virkelig har lyst på meg.

Dette sliter på et forhold, og han kan pule når kuken står, like enkelt som jeg puler når jeg ikke har lyst. Når man er i gang, så får man jo lyst.

Sitat: Det er ikke alltid man vil selv om kuken står. Nei sant, men de klarer pule litt om vi ønsker det? Tror det fins mange kvinner som gir mannen det han trenger for at han skal være fornøyd. Lyst? Nei, sikkert ikke hver gang, men man gjør det for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Jada, jeg er mann og dette er kvinneguiden, men jeg drister meg til å hive meg på her.

Skal vi se... midten av desember var det visst noe...

Ja menn e r også velkommen . Godt å se at det er flere av oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Du får legge deg litt mer i selen og forføre ham da. Det nytter ikke å bare sitte foran pc-en og vente på at han skal bli kåt.

Her i gården er det han som sitter på pcen og ligger på sofaen og ser tv,(jada jeg er på pcen jeg også men ikke mens vi er sammen) mens jeg aktivt har prøvd meg, fristet med leketøy, korsett, dirty talk og you name it. Men nå har jeg nesten resignert og venter på at han skal ta initiativ, og da blir det julaften en gang i uka!

Pass munnen din og vit hva du snakker om før du åpner den!!

Endret av Mysticgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk meg en runde i går kveld, med tunga hans først, så misjonæren. Han var overraskende kåt, så det ble en kort runde, gitt. Men akk, så herlig! :)

Etter utallige forsøk på å få han til å snakke om følelsene/sexlysten, så har han endelig begynt å snakke litt. Han sier det er sjeldent at han er så kåt at man bare må prøve seg, men at han nesten alltid får lyst hvis jeg prøver meg, og begynner først. Dette er problemet vårt - jeg må alltid ta initiativet. Det er liksom ikke nok å si at jeg har lyst, men jeg må alltid kle av meg og han, kysse og ta på han lenge før han er med på moroa. Hvis han bare kysser meg litt heftig er jeg klar som ett egg, og blir alltid skuffa når han bare skulle gi meg ett kyss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hanne_*

Grenser for hvor mange ganger det er gøy å prøve seg ja, uten at man får annet enn en nattaklem.

Og som en her sa, det er ikke selve sexen jeg vil ha, jeg har en super dildo (med glitrende stener faktisk) som gir meg alle orgasmene jeg vil ha.

Det jeg savner er å se at han er tent på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Jeg fikk meg en runde i går kveld, med tunga hans først, så misjonæren. Han var overraskende kåt, så det ble en kort runde, gitt. Men akk, så herlig! :)

Etter utallige forsøk på å få han til å snakke om følelsene/sexlysten, så har han endelig begynt å snakke litt. Han sier det er sjeldent at han er så kåt at man bare må prøve seg, men at han nesten alltid får lyst hvis jeg prøver meg, og begynner først. Dette er problemet vårt - jeg må alltid ta initiativet. Det er liksom ikke nok å si at jeg har lyst, men jeg må alltid kle av meg og han, kysse og ta på han lenge før han er med på moroa. Hvis han bare kysser meg litt heftig er jeg klar som ett egg, og blir alltid skuffa når han bare skulle gi meg ett kyss..

Gratulerer! Jeg venter enda på et knull i år :(

Min er også slik som din..venter på at jeg skal ta initiativ..men jeg har jo bestemt meg for at han må gjøre det..Vet ikke om jeg klarer å legge bånd på meg lengre..:ler:

Her er det jeg som styrer også om vi skal ha sex. Han er passiv, men jeg liker det slik også, men er jo bra med initiativ fra han også. Variasjon er jo bra, men det skjer sjeldent at han er veldig aktiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl
Grenser for hvor mange ganger det er gøy å prøve seg ja, uten at man får annet enn en nattaklem.

Og som en her sa, det er ikke selve sexen jeg vil ha, jeg har en super dildo (med glitrende stener faktisk) som gir meg alle orgasmene jeg vil ha.

Det jeg savner er å se at han er tent på meg.

Ja det er for ille når andre menn er mere kåt på deg enn typen!! Irriterende og frustrerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hanne_*

Samtidig er det godt å få bekreftelse på at man ikke er fullstendig uappetittelig.

Når kompisene til kjæresten min sier jeg er sexy, føles det veldig godt. Jeg vil aldri være utro, og oppmuntrer dem aldri, men det hender de blander seg inn i samtalene jeg har med mine venninner når vi sitter på fest og sånn, og i nøden spiser fanden fluer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

En mann som leser på sidene deres, drister meg til et innlegg:-)

Begynnelsen av desember, når jeg sier til kona i romjulen at jeg savner nærhet får jeg smelt tilbake at hun er så lei det evindelige sex maset mitt. Jeg har da ikke spurt henne en eneste gang siden sist vi hadde sex!!! Er det mulig, jeg er i ferd med å miste tenninga helt på henne nå. Klarer ikke å få tenning lenger når hun ikke ønsker nærhet og sex med meg. JA for det er en bekreftelse på at det fortsatt er oss to.

God kveld til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mysticgirl
Hei,

En mann som leser på sidene deres, drister meg til et innlegg:-)

Begynnelsen av desember, når jeg sier til kona i romjulen at jeg savner nærhet får jeg smelt tilbake at hun er så lei det evindelige sex maset mitt. Jeg har da ikke spurt henne en eneste gang siden sist vi hadde sex!!! Er det mulig, jeg er i ferd med å miste tenninga helt på henne nå. Klarer ikke å få tenning lenger når hun ikke ønsker nærhet og sex med meg. JA for det er en bekreftelse på at det fortsatt er oss to.

God kveld til dere alle!

Jeg har også dristet meg til å spørre forsiktig om vi skulle gå på rommet og kose litt, men blitt avvist som så ofte før :(

Venter fortsatt på et knull i år :(

Og jeg må bare skrive under på at sexlysten min blir jo også drepen av dette!

Jeg undertrykker min tenning og lyst så mye at jeg faktisk ikke har så lyst på han lengre..sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stockinglover

I og med at klubben er begrenset til de som ønsker mere sex fra sin partner, kan jeg jo ikke bidra noe særlig. Imidlertid er det jo frustrerende at så mye kvinnelig kåthet går til spille!

Menn - skjerp dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koosejenta

ja jeg skriver meg gjerne inn her.....

Ikke får jeg nok sex,det må jeg mase om og ikke tenner han på meg heller....kan det bli verre...snufs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...