Gå til innhold

Livslyst!!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg er en 19 år gammel jente, og jeg undrer meg, hvor trangsynte og lite perspektiv folk har. Akkurat som det er KRISE hvis en liten kvise dukker opp, eller kjærsten ikke svarte på den tekst meldingen..! HALLO!!!

Selv fikk jeg kreft for 2 år siden, og har hatt 2 tilbakefall. Livet har ike forandret seg til det utrolige , og jeg lever IKKE som hver dag var min siste (altså, full av futt, og ingen begrensninger). Men Jeg må si meg at andre unge har ikke den fjerneste peiling hva livet består av.

Når de klager på ditten og dattan, eller kjører i 180, i en eller annen skarp sving..! Sinnsykt provoserende.

Jeg var også uvitende, og uskyldig, men harregud, hvorfor vill de ikke innse at de også er dødlige..! For bare når de har innsett at de også er dødlige kan de se verden for hva den er. At den ikke er en dans på roser..

Nå ble dette veldig negativt, ikke ment sånn men.! Savner at folk setter seg litt inn i andres situasjon. Ser litt undt seg. Og da kanskje innser at man ikke har det så ille alikevel.

Livet er kort!!!

icon_smile.gif Eple

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jrg tror ikke folk er så hysteriske når det gejlder kviser og sånt. Og jeg synes ikke at du skal kritisere dem for å spørre om hjelp til kviser og sånt. Mange har faktisk store komplekser pga. ting.

Er selvfølgelig enig i noe av det su skriver (180 km/t), men jeg synes at det er greit med et sted der man kan diskutere alt, ikke bare alvorlige ting.

Tipper at det er mange av oss her inne som har hatt alvorlige sykdommer, men jeg nekter å tro at dette skal diskuteres og repiteres om og om igjen.

Og vi er medfølende, men ikke når noen tvinger oss ved å kritisere manglende empati. Hvis du hadde startet en tråd som het: "Om å ha kreft" tror jeg at mange hadde lest og svart saklig og medfølende. Men jeg blir litt provosert av innlegget ditt.

Var jeg negativ tilbake nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...