Gå til innhold

Ømme brystvorter


Gjest Naria

Anbefalte innlegg

Jeg begynner og lure litt på om jeg faktisk er gravid jeg.

Pluselig for 2 dager siden hadde jeg utrolig ømmebryst, og nå spiser jeg som en guud, jeg gomler i meg hva som helst jeg finner i kjøleskapet, så blir jeg fort sulten igjen, jeg tok test for 1 uke siden og den viste negativt, hmm jeg lurer litt på om jeg nesten må ta en ny test jeg nå, jeg og kjæresten min prøver så hardt på og få barn, og håper at dette er en lykkestart for meg at jeg kanskje er nå gravid :-) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har tatt 3 g- tester for 4 mnd siden.alle var negative,men nå føler jeg at magen bare vokser og volser,selvom jeg ikke har fått mage, men jeg hsr utrolig øme pupper. Slutta på p-sprøyte for 3mnd siden,og hsr ennå ikke fått mensen, men er det normalt og få ømme bryster etter å ha slutta på p-sprøyte, og når får man mensen tilbake. Trenger hjeeeeeeeeelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Regine

Hei dere.

Er en jente på 16 som også har slutta på minipillene for rundt 4 mnd siden å sliter nå med sykt ømme brystvorter. Mista også mensen av minipillene og har fortsatt enda ikke fått det igjen. Hadde ubeskytta sex for en mnd siden.. kan jeg være gravid? ;o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest giggi

Hei. Jeg er ei jente på 17 år som er øm i den ene brystvorten når jeg kommer borti. Dette er på venstre side og vorten min er også innskrokket.. dette har vart i noen år og begynner å blir urolig for hva det kan være! Når jeg var mindre klødde jeg en del på denne brystvorten. Er det noe jeg burde være beskymret for??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsunket brystvorte kan være et symptom på noe alvorlig, så for å være helt sikker ville jeg tatt en tur til legen for å sjekke at alt stod bra til.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Gjest snuppelina86

Har også hatt skikkelig ømme brystvorter,men jeg sluttet på ppillen for et år siden. har ikke hatt ømme brystvorter før,så jeg blir litt skremt. Er vondt å dusje og ligge på magen...

Noen som vet hva dette kan være ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest ømme titts

Samme her.. sinnsykt ømme brystvorter.. begynte i går og har ikke gitt seg:( Skjønner ikke hva det kan være.. gjør vondt å ta av seg bhn om stoffet kommer mot samme når jeg ligger på magne.. og i dusjen gjør det vondt. Jeg har spiral, så er ikke gravid, og isåfall hadd ejeg vært 7 mnd på vei.. noen som har noen tips? råd? er det hormoner i sving?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har hatt ømme bryster en stund nå, og har ikke gått på p-piller siden den siste pakken tok slutt. Siden jeg har vært gravid før, og måtte ta abort har jeg vært litt noia på det. Jeg er glad for at man kan ha ømme bryster hvis man stopper med p-pillene, ellers hadde jeg freaka ut! Heldigvis trenger man ikke å være gravid av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...