Gå til innhold

nå er jeg søren meg dritt lei


sebra

Anbefalte innlegg

vi er en jente gjeng på 22 og 24 år , og alle er i samme situasjon. men det som er så rart er at det ikke er noe galt med de. de er snille søte jenter hele gjengen.

Akkurat sånn har min gjeng det også! Vi er 26-27 alle sammen, velutdannede og søte og hyggelige. Men av en venninnegjeng på åtte, har bare to kjæreste. Ingen av oss føler at vi noen gang møter hyggelige single gutter, alle vi treffer har enten samboer eller er gift. På min jobb er vi ca 60 ansatte, med jevn kjønnsfordeling. Kun èn gutt er singel (homofil) mens 12 jenter er single.

Skjønner virkelig ikke hvor de single guttene finnes? Er det mange flere jenter i Oslo, slik at mange av oss ender opp alene, eller finnes det en koloni av single gutter et eller annet sted??

Bare et lite frustrasjonsutbrudd!! For jeg er også lei av å være singel! For å være singel med "høy moral" er ikke mye artig. Andre får gjøre som de selv vil, men jeg roter og ligger ikke med folk jeg ikke kjenner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Devin_*
Nå er vi >25, da. Men vi finnes! Midt i Oslo sentrum!

Det er single gutter i alderen 25-32 det mangler i denne byen... :)

De fleste har vel blitt kapret, jeg føler også at det er kanskje et overskudd av single jenter i den alderen. Flere jenter som flytter inn til byene enn gutter, så det er kanskje ikke så overraskende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste har vel blitt kapret, jeg føler også at det er kanskje et overskudd av single jenter i den alderen. Flere jenter som flytter inn til byene enn gutter, så det er kanskje ikke så overraskende.

Wahey! Da er det håp for meg allikevel! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, jeg kunne jo lett fått meg kjæreste, men gidder ikke...

Går fortsatt på skolen, og nå er miljøet sånn: Halvparten av trinnet er normale, den andre halvparten gjør dette: Blir sammen med noen i en uke, slår opp, blir sammen med en ny i en uke, slår opp Osv.

Er ikke vits for meg og få kjæreste når sjansen for at det vil vare er så liten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...