Gå til innhold

nå er jeg søren meg dritt lei


sebra

Anbefalte innlegg

nå begynner jeg virkelig å tro at jeg aldri kommer til å finne noen. hver gang jeg møter en kar, går det til helvete. vi er en jente gjeng på 22 og 24 år , og alle er i samme situasjon. men det som er så rart er at det ikke er noe galt med de. de er snille søte jenter hele gjengen. nå er jeg lut lei av ikke ha noen nær meg sånn bortsett fra venner. jeg vil dele livet mitt med noen. det er bare tull at alle finner noen.

måtte bare få ut litt frustrasjon her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nå begynner jeg virkelig å tro at jeg aldri kommer til å finne noen. hver gang jeg møter en kar, går det til helvete. vi er en jente gjeng på 22 og 24 år , og alle er i samme situasjon. men det som er så rart er at det ikke er noe galt med de. de er snille søte jenter hele gjengen. nå er jeg lut lei av ikke ha noen nær meg sånn bortsett fra venner. jeg vil dele livet mitt med noen. det er bare tull at alle finner noen.

måtte bare få ut litt frustrasjon her.

Er i samme båt, blir jeg forelsket blir de ikke det i meg, og omvendt, morro ikke sant.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at det er flere i samme båt..hehe

vi får finne noe annet å bruke energien på istedet...

at ting skal være så vanskelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seinfeld
nå begynner jeg virkelig å tro at jeg aldri kommer til å finne noen. hver gang jeg møter en kar, går det til helvete. vi er en jente gjeng på 22 og 24 år , og alle er i samme situasjon. men det som er så rart er at det ikke er noe galt med de. de er snille søte jenter hele gjengen. nå er jeg lut lei av ikke ha noen nær meg sånn bortsett fra venner. jeg vil dele livet mitt med noen. det er bare tull at alle finner noen.

måtte bare få ut litt frustrasjon her.

jeg er så enig! singellivet er hardt! jeg er bare 19 år, men etter et lang forhold jeg var i (5 år) så er jeg ikke vandt med dette heller. jeg trodde det skulle bli bedre, men nå som det har gått noen måneder forstår jeg at det var det ikke! våkne opp alene, gå til sengs alene, spise alene, se på tv alene, gjøre ikke noe alene.. uff og uff! så klart er det kos med gode venninner men.. skulle ønske av hele mitt hjerte at jeg fortsatt var forelsket i eksen, men neida. det er så mye hyggeligere å være to, og ha en som forguder deg og elsker deg. men, vi får vel holde oss optimistiske.. og vente :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå begynner jeg virkelig å tro at jeg aldri kommer til å finne noen. hver gang jeg møter en kar, går det til helvete. vi er en jente gjeng på 22 og 24 år , og alle er i samme situasjon. men det som er så rart er at det ikke er noe galt med de. de er snille søte jenter hele gjengen. nå er jeg lut lei av ikke ha noen nær meg sånn bortsett fra venner. jeg vil dele livet mitt med noen. det er bare tull at alle finner noen.

måtte bare få ut litt frustrasjon her.

Jatakk, jeg tar alle sammen. Haremet mitt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jatakk, jeg tar alle sammen. Haremet mitt! :fnise:

flott hehe jeg skal formidle det videre til jentene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, I'm in! :lete:

Jeg vil også ha kjææresteeee! Men de jeg vil ha, er uoppnåelige, eller egoistiske.

De som vil ha meg...er ikke bra nok :/ Jeg er nok for kresen tror jeg. Setter for høye krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin

Jeg fatter ikke hvorfor folk har så mye i mot singellivet.

vel det er kanskje ikke så rart når mediene presser fra alle sider med finn den rette. Vær ikke alene i helgen finn en flørt osv

jeg tror rett og slett mange er redde for og være alene. Så de glemmer og se alt det positive med og være singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvorfor folk har så mye i mot singellivet.

vel det er kanskje ikke så rart når mediene presser fra alle sider med finn den rette. Vær ikke alene i helgen finn en flørt osv

jeg tror rett og slett mange er redde for og være alene. Så de glemmer og se alt det positive med og være singel.

jeg har opplevd mye fine ting som singel..menjeg er evig singel og nå er jeg lei..tenk på alle de positive tingene det er med å være sammen med noen og da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er en jente gjeng på 22 og 24 år , og alle er i samme situasjon. men det som er så rart er at det ikke er noe galt med de. de er snille søte jenter hele gjengen.

Slå dere sammen med en guttegjeng, eller prøv å trekke gutter inn i gjengen. Monokjønnede gjenger får fort fryktelig rare og sære holdninger til det annet kjønn hvis de holder seg for mye for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvorfor folk har så mye i mot singellivet.

vel det er kanskje ikke så rart når mediene presser fra alle sider med finn den rette. Vær ikke alene i helgen finn en flørt osv

jeg tror rett og slett mange er redde for og være alene. Så de glemmer og se alt det positive med og være singel.

Det er ikke umulig å BÅDE se det positive i å være singel, men også ønske seg sårt en partner.

Jeg er glad i livet mitt og liker å være alene hjemme, skulle gjerne hatt mer tid til å bare være meg, likevel savner jeg en i livet mitt, ganske mye faktisk.

Tror nok at jeg også i ett forhold, kommer til å like å gjøre mine ting og være alene med meg selv litt nå og da, men jeg savner også en å dele ting med, en som er "min" på en annen måte en venner, og være ens, noe spesiellt for noen.

men i en alder av 22-24 år er det vel ikke akkurat over og ut om man ikke har truffet noen.. jeg er ti år eldre og savner ja, men overhode ikke noen følelse av at det aldri kommer til å skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin
jeg har opplevd mye fine ting som singel..menjeg er evig singel og nå er jeg lei..tenk på alle de positive tingene det er med å være sammen med noen og da..

du skriver du er hva 22 eller 24. Ivhertfall rundt den alderen skrev du. Jeg tror ikke det kvalitiserer og være evig singel når man er i begynnelsen av 20 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin
Det er ikke umulig å BÅDE se det positive i å være singel, men også ønske seg sårt en partner.

.

ja jeg vet det. Det er bare jeg som ikke lenger ser det positive med og ha en partner. Jeg er klar over at andre kan det men jeg gjør det ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg vet det. Det er bare jeg som ikke lenger ser det positive med og ha en partner. Jeg er klar over at andre kan det men jeg gjør det ikke

høres litt trist ut, uten at jeg aner om det er det for deg, men uansett, alt til sin tid, og alle er forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives jo som single også og har hatt single perioder i livet mitt som har vart lenge nok til at jeg er komfortabel med mitt eget selskap og ikke er den type jente som trenger en mann for å ha det bra.

Men det betyr jo ikke at jeg ikke savner noen allikevel. Har hatt noen superbra forhold og savner følelsene av samhørighet, de bra samtalene og morsomme tingene vi gjorde. Men dessverre er det ikke en selv alene som velger hva som varer og ikke....

Jeg overlever fint uten type men merker at jeg savner noen mest når jeg tenker på hvor bra man kan ha det sammen med et annet menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_jente24_*
nå begynner jeg virkelig å tro at jeg aldri kommer til å finne noen. hver gang jeg møter en kar, går det til helvete. vi er en jente gjeng på 22 og 24 år , og alle er i samme situasjon. men det som er så rart er at det ikke er noe galt med de. de er snille søte jenter hele gjengen. nå er jeg lut lei av ikke ha noen nær meg sånn bortsett fra venner. jeg vil dele livet mitt med noen. det er bare tull at alle finner noen.

måtte bare få ut litt frustrasjon her.

Er i samme situasjon. Hadde meg en gråtekveld i går, og det er ikke noe bedre i dag. Fant ut i går at han jeg har vært på flørtern med bare har lekt med meg. Så jeg har bestemt meg for å gi opp. Jeg er tydeligvis aldri god nok. Er også i en venninnegjeng på 5 stykker der alle har kjæreste. Å være med på diverse arrangementer der de har med seg kjæreste er reine marerittet. Føler meg skikkelig alene da, som den ene mislykkede jenta som aldri finner en kjæreste. Har vært singel i 5 år, og er mildt sagt drittlei.

Helt enig med deg, det er bare tull at alle finner noen. Da hadde jeg funnet noen for lenge siden, fordi jeg har prøvd og prøvd, men enten er jeg ikke bra nok, de er ikke singel, eller de vil ikke binde seg.. Har gitt opp hele greia. :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...