Gå til innhold

Hva søren finne på?


aline

Anbefalte innlegg

Ok, vanligvis har jeg ikke problemer med å finne på noe, men nå er jeg helt blank, og jeg er den eneste av oss som kommer fra/bor i oslo, så det ligger nok litt på meg tror jeg....

Skal altså på date med en kar, han er ikke noe kafemenneske og har vært veldig klar på at det er ikke noe han ønsker å gjøre sånn på første daten, han vil heller gjøre noe.

Jeg sliter med angst i visse situasjoner, så ting som kino, teater, revy og slike lukkede arrangementer der jeg må SITTE hele tiden, er ikke mulig for meg å gjennomføre, og ihvertfall ikke på første date da jeg vel er litt "utrygg" i forhold til rimelig fremmed person.

det blir på en fredag, etter arbeidstid, så mye museumer og gallerier etc stenger vel før vi får sukk for oss... ellers hadde det vært noe som hadde fungert fint for min del.

eller konsert, men det kommer litt an på lokalet, beliggenhet også skal det jo være noe ok musikk også.

Har noen noen ideer om hva man kan finne på som altså da passer til sånne vanskelige mennesker som meg og date?

Noe vi kan gjøre, som ikke innebærer å sitte stille på kafe eller sitte innelukket i en sal over lenger periode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spille biljard? Det er gøy, og man slipper sitte i ro. Støynivået er ofte lavere enn på konsertsteder også, så man får pratet litt sammen samtidig. Jeg har iallefall positiv erfaring med dette. Om du ikke kan spille biljard er det nesten bare positivt. Da kan han føle seg manndig og viser det hvordan det skal gjøres. Litt som sånne typiske første-gang-på-golfbanen-scener fra film, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. vet ikke helt om jeg synes biljard og bowling er så gøy, så tror jeg hopper over det. Gokart er dritgøy, men de fleste steder (med voksen gokart ihvertall) må man ha lappen, noe jeg ikke har.

kaiser chiefs, er de bra? hvordan musikk?

konsert kan være bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å gå en tur? Ta med litt kakao eller te, og noe å sitte på?

Det er en mulighet JEG liker ihvertfall, så får jeg se hva han synes. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan gå inn og høre på de på myspace.jeg har ikke hørt så mye på de,men det jeg har hørt liker jeg.

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan gå inn og høre på de på myspace.jeg har ikke hørt så mye på de,men det jeg har hørt liker jeg.

lykke til

skal jeg, takk igjen for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur er fint, men innen dere er ferdige på jobb er det vel kanskje mørkt ute ...?

Ellers kan du jo sjekke ut www.oslopuls.no for oversikt over arrangementer på fredag kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det at det blir mørkt før vi treffes, ødelegger litt i forhold til å gå tur ja.. Og så mye stenger i sekstiden av museumer og gallerier, det er litt dumt.

Var inne på oslopuls, og konsert var liksom noe av det eneste tilbudet om man ikke vil på teater/kino eller kafe...

noen som vet om museumer eller gallerier som er åpent lenger en til seks, så bare si ifra. Skal lete også, men greit om noen vet noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en god link!!

fant bla ut at det er Tom Waitz-hyllest på fredag!!

DET kunne jeg tenke meg, selv om han kanskje er såpass spesiell at jeg ikke kan ta det som en selvfølge at alle liker ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fjellklatring (veggklatring)!

Har inntrykk av at du er sporty jente!

hihi... joa, og skulle gjerne BLITT MED på fjellklatring, men aner ingenting om det eller hvor man kan gjøre sånt.

Men ikke utenkelig å gjøre nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Merkelig så populært klatredater tydeligvis er her inne. Har aldri hørt om noen som har vært på en, og ville selv takket pent nei. Men hver sin smak :)

Tom Waits-aften hørtes morsomt ut. Fikk lyst til å dra på det selv, men Tom Waits blir liksom ikke det samme hvis ikke Tom kommer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Merkelig så populært klatredater tydeligvis er her inne. Har aldri hørt om noen som har vært på en, og ville selv takket pent nei. Men hver sin smak :)

Tom Waits-aften hørtes morsomt ut. Fikk lyst til å dra på det selv, men Tom Waits blir liksom ikke det samme hvis ikke Tom kommer :sjenert:

:fnise: jeg hadde takket ja, men DA hadde jeg nok vært litt nervøs...

Tom Waits-aften hadde vært fint, men aldeles supert dersom Tom faktisk var der ja. Men det kan nok være en artig ting å få med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...