Gå til innhold

Hvor mange sjanser gir du en date?


Gjest Gjest_Katerina_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Katerina_*

Hei,

Var på date med en fyr på onsdag, og synes det egentlig gikk ganske bra. Møtte han så igjen på fredag, men følte da at dette ikke var det helt store. Så, what to do? Fikk melding av han nå, hvor han lurte på om vi skulle finne på noe snart. Hva hadde dere gjort? Dratt på daten eller bare "gitt opp" personen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mysticgirl
Hei,

Var på date med en fyr på onsdag, og synes det egentlig gikk ganske bra. Møtte han så igjen på fredag, men følte da at dette ikke var det helt store. Så, what to do? Fikk melding av han nå, hvor han lurte på om vi skulle finne på noe snart. Hva hadde dere gjort? Dratt på daten eller bare "gitt opp" personen?

Siden det gikk bra på første date så ville jeg ha gitt han iallefall en sjanse til :)

Jeg er iallefall slik at jeg bruker tid på å bli interessert i en kar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Mysticgirl, kan vaere greit aa gi en sjanse til, saa er man sikker. Vet om mange forhold der den ene trodde det sikkert ikke kom til aa bli noe, men ga det en sjanse og saa ble det dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i lignende situasjon, og møtte ham tre ganger. Med en eller to ukers mellomrom hver gang. han var jo så hyggelig, men jeg følte null tiltrekning fysisk. Og for hver gang vi møttes merket jeg at han ble mer og mer ivrig, og da ble jeg mer og mer redd.

Kysset ham da jeg tok avskjed med ham siste gangen, som et siste forsøk på å finne ut om det ikke var en LIIIITEN gnist et sted. Det var det dessverre ikke.

Han tok avvisningen med fatning. Jeg er glad for at jeg prøvde tre ganger, og med kysset, slik at jeg er helt sikker på at det ikke var feil å avslutte dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeel, er du ikke tiltrukket av han vil jeg anta at sjansene for at du på magisk vis kommer til å plutselig like han, er dårligere enn å finne den berømte nåla i høystakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Var på date med en fyr på onsdag, og synes det egentlig gikk ganske bra. Møtte han så igjen på fredag, men følte da at dette ikke var det helt store. Så, what to do? Fikk melding av han nå, hvor han lurte på om vi skulle finne på noe snart. Hva hadde dere gjort? Dratt på daten eller bare "gitt opp" personen?

Prøv en helt ny setting og se om det funker. Ta f. eks. en sykkeltur, eller lag mat sammen. Hvis dere har sittet og pratet sammen to kvelder, blir det garantert enda kjedeligere neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gir det èn sjans... Det er fordi det er visse forutsetninger som ligger til grunn for at jeg skal kunne bli forelsket. Setter pris på at daten min gjør det samme...dvs at jeg synes det er bedre hvis han dropper ut istedet for å "se om det kan bli noe".

HVIS de forutsetningene jeg snakker om er tilstede på første date,kan jeg gi det hele mange sjanser etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det litt sånn selv om dagen og jeg velger å gi ham et par sjanser til. For meg kommer følelser gjerne etter hvert og det kan være tilfelle nå også. Har ofte hendt at jeg får øynene opp for en person, selv om jeg har kjent personen i lang tid. Jeg gir det litt tid og har ikke tenkt til å stresse (for en gangs skyld).

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin

jeg gir daten en sjanse i 5 minutter på første daten. Om jeg kjeder meg da så reiser jeg meg og går. Eller om hun gjør det så sier jeg bare at vi avbryter dette og at vi går vær vår vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...