Gå til innhold

UGGs, blir det in i år også?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg sliter ALLTID med skotøy når det er senhøst/vinter, og jeg må legge mine elskede sneakers på hylla. Jeg er glad i å gå i myke, lyse farger, gjerne beige, hvitt og babyrosa året rundt, og blir like deprimert hver gang jeg stikker bena i spise, sorte støvletter, eller brune skoletter, osv. Må da også finne jakke/kåpe som matcher, og blir sittende igjen som en litt trist, urtypisk vinterkledd Nordmann.

I fjor var UGGs veldig in, men jeg skaffet meg dem aldri, da jeg så på det som et typisk vestkantfenomen, men i år har jeg vurdert noen lyse beige, som vil gjøre det mye lettere å matche med resten av stilen min også på vinteren. Hadde også vært hyggelig med en lys vinterjakke for en gangs skyld.

Hva tenker dere når dere ser UGGs? Går det an å gå i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lucky!74
Jeg sliter ALLTID med skotøy når det er senhøst/vinter, og jeg må legge mine elskede sneakers på hylla. Jeg er glad i å gå i myke, lyse farger, gjerne beige, hvitt og babyrosa året rundt, og blir like deprimert hver gang jeg stikker bena i spise, sorte støvletter, eller brune skoletter, osv. Må da også finne jakke/kåpe som matcher, og blir sittende igjen som en litt trist, urtypisk vinterkledd Nordmann.

I fjor var UGGs veldig in, men jeg skaffet meg dem aldri, da jeg så på det som et typisk vestkantfenomen, men i år har jeg vurdert noen lyse beige, som vil gjøre det mye lettere å matche med resten av stilen min også på vinteren. Hadde også vært hyggelig med en lys vinterjakke for en gangs skyld.

Hva tenker dere når dere ser UGGs? Går det an å gå i?

Det er vel ikke noe særlig stilig men jeg ønsker meg faktisk et par nye. Synes di er kule til et par jeans som sitter perfekt! Men jeg finner bare noen veldig dyre og det er di ikke verdt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Jeg trodde UGGs var in ca i 2004,jeg? men for all del, hvis du liker dem, er det ingenting i veien for å gå med det, selv om du nok vil slite med å finne noen i butikkene nå. Men sjekk Ebay, der finner du nok det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett UGG/EMU/ look alikes i flere butikker jeg, så vanskelig å få tak i tror jeg ikke det vil bli.

Lille Vinkel selger sin egen variant av UGG:

Her!

Jeg syns at UGGS er på en måte blitt "klassikere", de har vært med i noen år nå og man ser da stadig vekk kjendiser tøfle rundt i UGGS på ymse paparazzi bilder.

Tenker ikke at en person i UGGS er verken ut eller in når det gjelder å være med på motene. Skoene er varme og komfortable og sitter de på et par ben med velsittende jeans og fin kåpe/jakke til syns jeg de er helt OK.

(Sitter de på en fjortis med tupert hår, kort boblejakke og grå, vide slaskete joggebukser og er i tillegg skjev-gåtte, syns jeg det ser sjuskete ut.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som sier at Ugg ikke var inn i fjor, bor ikke på Oslo vest i hvert fall. Men jeg er enig i at det fisefine jenter ikke akkurat trenger å sette standard for oss alle.

TS: Kjøp sko du liker å gå i:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

jeg leste nettopp en artikkel i et blad om at snowjogssalget hadde "tatt helt av" i danmark i år, og at de regna med at det også kom til å bli en hit i norge veldig snart. snowjogs finnes jo i lyse farger også, så kanskje dette hadde vært noe for deg, ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldali

Jeg var på sko-jakt i dag og så mange UGGS liknende sko, så tror du trygt kan gå i de i år. Så også mange "måne-sko" eller snowjogs som det kanskje heter. Virker som om det er "lov" å ha på seg varme, store og gode sko i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver

Uggs var in den første vinteren bare.

Når det er sagt, så viser det seg jo at selv motebevisste jenter foretrekker å ikke fryse, så slev om det er ukult brukes det av svært mange ennå.

Har faktisk vurdert å kjøpe meg noen, ettersom alle skryter av hvor varme de er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Vær så snill. Ikke si at Uggs er blitt klassikere.

Jeg trodde også Uggs var so last year, men for all del. Dersom du liker de, løp og kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Miramira_*

UGGs hadde sin storhetstid i Norge sommeren 2004 og vinteren 2005. Derfor blir de nok neppe like populære igjen på en god del år, men jeg kan forsåvidt si meg enig i at UGGs er blitt klassikere, hvertfall i den forstand at de fortsatt er akseptert i enkelte kretser (dette gjelder vel særlig kjendiser..) Jeg syns det er helt greit at folk bruker UGG, og syns de er mer moteriktig enn en god del annet jeg ser folk traske rundt med.. Alt koker vel ned til hvordan man kombinerer tingene man går med. UGG+joggebukser er :fy_fy: mens til skinny jeans og tjukke strikkede plagg synes jeg man godt kan bruke UGGs eller lignende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 5 måneder senere...
Gjest Gjest_abigail_*

Ugg`s er faktisk kult til ganske mye. Spesielt til juicy couture joggiser. I australia har skoene fått en slags "surfe" stil. Der går surfere med ugg`s til shorts, bikini, skjørt.....u name it. Men som sagt så må en være litt mote bevisst. Jeg synes at det er verdens beste kose sko, myke og super behagelige på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uggboots
Ugg`s er faktisk kult til ganske mye. Spesielt til juicy couture joggiser. I australia har skoene fått en slags "surfe" stil. Der går surfere med ugg`s til shorts, bikini, skjørt.....u name it. Men som sagt så må en være litt mote bevisst. Jeg synes at det er verdens beste kose sko, myke og super behagelige på.

Kik på siden www.bamsestoevler.dk ... de sender også til Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...