Gå til innhold

Hva vil egentlig kvinner ha?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke greier å formidle potensielle partnere om at du er fascinert av akkurat dem , tror jeg sjansene for å lykkes kan minke .

Damer liker å føle seg spesielle og utvalgte , og hvis de får anelse om at de er "en av mange" tror jeg de raskt kan kjølne .

Eller iallefall så er dette mitt inntrykk .

Det er sikkert riktig. Samtidig blir det en balansegang å formidle at personen er veldig spesiell for deg(les:at du er forelska) samtidig som du ikke skal fremstå som desperat. Tror det er lett å falle gjennom her - om ikke begge parter er like interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet jo ikke hva alle kvinner vil ha... Men personlig er jeg opptatt av selvsikkerthet og humor.

Er han selvhøytidelig, skryter om hvor mye han tjener o.l mister jeg interessen med en gang.

Et fint smil og masse sjarm varmer hjertet mitt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker litt forsiktig fysisk kontakt, som ikke nødvendigvis leder rett til sengs. For eksempel at man tar på hverandre litt under samtale; legger en hånd på skulderen eller armen, eller kanskje låret. Og så liker jeg blikkontakt.

De viktigste egenskapene er nok for meg at man er humoristisk OG har evnen til å snakke om ting uten å bare fjase hele tiden. I kombinasjon er dette uslåelig. Men man bør være morsom på riktig måte - ikke på andres bekostning, og ikke ufin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snakkes det mye om hva du har. Men hva er du opptatt av her i livet? Da tenker jeg på interesser, hobbyer. Har du noe som du trives selv med? En dame liker at man er engasjert i noe. Det kan være så mangt; god mat, vin, reise, trening, fotball, båt, danser du, osv. Dette utvider også tema for samtale og ting man kan gjøre sammen.

Og så må du vise at du er genuint interessert i damen da. Hvis hun ikke føler seg verdsatt eller satt pris på, så drar hun sin veg ganske fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest Julie

Det kan faktisk sammenliknes litt med et jobbintervju. Man må stille de riktige spørsmålene, lytte, vite noe om bedriften, kle seg anstendig, opptre oppriktig og selgende uten å bløffe, ikke fokusere på sine negative sider men snarere fremheve de positive, smil er bra og det må være en slags kjemi tilstede, ellers scorer man ikke.

Endret av Gjest Julie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...