Gå til innhold

Hva vil egentlig kvinner ha?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Uten å skryte for mye av meg selv vil jeg si at jeg har godt over middels lønn, fin leilighet og bra bil. Alt økonomisk 100% ordnet.

Jeg er i fysisk aktivitet daglig og er ikke stygg.

Bruker millioner på klær vær måned og venniner sier jeg har over gjennomsnittlig klessmak.

Er vel kanskje litt sjenert og stille i begynnelsen, men ikke til den grad at det er et handicap.

Likevel kan jeg IKKE få meg en kjæreste.

Uansett type forhold, seriøst eller useriøst, ting "klaffer" rett og slett ikke for meg.

Jeg har prøvd ALT.

Fra å være en perfect gentelman til å være en dust.

Fra å være meg selv til å være noen jeg absolutt ikke er.

Og enten blir det veldig fort slutt, eller det vanligste: det starter aldri.

Så derfor lurer jeg på om det er meg det er noe galt med?

Sånn logisk sett burde det være iallefall NOEN som ville vist littebitt interesse for meg.

Trenger ingen Playboy modeller eller rikinging.

Gjør jeg noe galt? Er det en åpenbar ting damer ser etter som jeg har oversett?

-ensom-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Happy SingelGirl

Om du hadde slappet litt mer av, vært mindre desperat og følt deg "ensoM" hadde kanskje det hjulpet...nyt livet som singel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*
Uten å skryte for mye av meg selv vil jeg si at jeg har godt over middels lønn, fin leilighet og bra bil. Alt økonomisk 100% ordnet.

Jeg er i fysisk aktivitet daglig og er ikke stygg.

Bruker millioner på klær vær måned og venniner sier jeg har over gjennomsnittlig klessmak.

Er vel kanskje litt sjenert og stille i begynnelsen, men ikke til den grad at det er et handicap.

Likevel kan jeg IKKE få meg en kjæreste.

Uansett type forhold, seriøst eller useriøst, ting "klaffer" rett og slett ikke for meg.

Jeg har prøvd ALT.

Fra å være en perfect gentelman til å være en dust.

Fra å være meg selv til å være noen jeg absolutt ikke er.

Og enten blir det veldig fort slutt, eller det vanligste: det starter aldri.

Så derfor lurer jeg på om det er meg det er noe galt med?

Sånn logisk sett burde det være iallefall NOEN som ville vist littebitt interesse for meg.

Trenger ingen Playboy modeller eller rikinging.

Gjør jeg noe galt? Er det en åpenbar ting damer ser etter som jeg har oversett?

-ensom-

Hvis man mangler selvtillit og kjerne merkes det av andre. Kanskje noen av kvinnebekjentskapene har registrert at det er noe som de savner på det området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bli forelsket i nesten hvem som helst, tykke, tynne, slaskete, velstelte. Men det alle disse MÅ ha felles, er disse to tingene:

1 - de må ikke være desperate, snarere tvert imot, behandle meg vennlig men samtidig holde litt avstand, og ikke be meg ut på date før jeg har rukket å utvikle følelser. Viser han interesse for raskt er det ikke håp, dessverre.

2 - det må være på en måte logisk at VI hører sammen. Menn som sender ut masse likelydende meldinger på nettet, for eksempel, er uaktuelle. Det må være en som finner noe felles mellom oss, og starter samtaler med nettopp det som tema. Slik at jeg føler det er MEG han er interessert i, ikke bare det at jeg er jente og det kunne liksågodt vært nabojenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke altfor mange som går etter det økonomiske, selv om fordommene sier så. Ikke klesmak heller. Og ikke minst; som tidligere nevnt, ikke desperasjon. Stress ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Jeg kan bli forelsket i nesten hvem som helst, tykke, tynne, slaskete, velstelte. Men det alle disse MÅ ha felles, er disse to tingene:

1 - de må ikke være desperate, snarere tvert imot, behandle meg vennlig men samtidig holde litt avstand, og ikke be meg ut på date før jeg har rukket å utvikle følelser. Viser han interesse for raskt er det ikke håp, dessverre.

2 - det må være på en måte logisk at VI hører sammen. Menn som sender ut masse likelydende meldinger på nettet, for eksempel, er uaktuelle. Det må være en som finner noe felles mellom oss, og starter samtaler med nettopp det som tema. Slik at jeg føler det er MEG han er interessert i, ikke bare det at jeg er jente og det kunne liksågodt vært nabojenta.

Vil bare poengtere at hos meg så stemmer ikke punkt 1 som du skrev.

Er enig at de ikke bør være desperate, men jeg setter pris på om de forteller om interessen etter at vi har datet første gang.Hvis ikke så mister jeg interessen.

Er enig i punkt 2 forøvrig..at det må være noe med meg og ikke de samme frasene som blir brukt til alle jenter og at det liksom ikke er så nøye hvilen kvinner han får..bare han får seg ei.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten å skryte for mye av meg selv vil jeg si at jeg har godt over middels lønn, fin leilighet og bra bil. Alt økonomisk 100% ordnet.

Jeg er i fysisk aktivitet daglig og er ikke stygg.

Bruker millioner på klær vær måned og venniner sier jeg har over gjennomsnittlig klessmak.

Er vel kanskje litt sjenert og stille i begynnelsen, men ikke til den grad at det er et handicap.

Likevel kan jeg IKKE få meg en kjæreste.

Uansett type forhold, seriøst eller useriøst, ting "klaffer" rett og slett ikke for meg.

Jeg har prøvd ALT.

Fra å være en perfect gentelman til å være en dust.

Fra å være meg selv til å være noen jeg absolutt ikke er.

Og enten blir det veldig fort slutt, eller det vanligste: det starter aldri.

Så derfor lurer jeg på om det er meg det er noe galt med?

Sånn logisk sett burde det være iallefall NOEN som ville vist littebitt interesse for meg.

Trenger ingen Playboy modeller eller rikinging.

Gjør jeg noe galt? Er det en åpenbar ting damer ser etter som jeg har oversett?

-ensom-

synes du virker som en hyggelig og fornuftig fyr jeg så kansje du bare ikke har møtt den rette??

og alle jenter liker forskjellige ting... ikke noen fasit på det...

og du må altid være deg selv;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står jeg i fare for å generalisere, men:

Formue, inntekt, leilighet, klesstil, kropp, utseende og alt det der spiller en fint liten rolle dersom du som person ikke fremstår som attraktiv. Det kan selvsagt spille en rolle, men du vil ikke ha en dame som baserer all sin tiltrekning på materielle overflatiske egenskaper uansett. Du må finne ut hvordan du kan bli en genuint interessant og attraktiv person å være sammen med. Da spiller det som regel ingen rolle hvordan status er med de økonomiske og utseendemessige tingene.

Jeg garanterer deg at du ikke har prøvd alt. Prøv igjen, og ikke gi opp før du fikser det!

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke greier å formidle potensielle partnere om at du er fascinert av akkurat dem , tror jeg sjansene for å lykkes kan minke .

Damer liker å føle seg spesielle og utvalgte , og hvis de får anelse om at de er "en av mange" tror jeg de raskt kan kjølne .

Eller iallefall så er dette mitt inntrykk .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moncler
Uten å skryte for mye av meg selv vil jeg si at jeg har godt over middels lønn, fin leilighet og bra bil. Alt økonomisk 100% ordnet.

Jeg er i fysisk aktivitet daglig og er ikke stygg.

Bruker millioner på klær vær måned og venniner sier jeg har over gjennomsnittlig klessmak.

Er vel kanskje litt sjenert og stille i begynnelsen, men ikke til den grad at det er et handicap.

Likevel kan jeg IKKE få meg en kjæreste.

Uansett type forhold, seriøst eller useriøst, ting "klaffer" rett og slett ikke for meg.

Jeg har prøvd ALT.

Fra å være en perfect gentelman til å være en dust.

Fra å være meg selv til å være noen jeg absolutt ikke er.

Og enten blir det veldig fort slutt, eller det vanligste: det starter aldri.

Så derfor lurer jeg på om det er meg det er noe galt med?

Sånn logisk sett burde det være iallefall NOEN som ville vist littebitt interesse for meg.

Trenger ingen Playboy modeller eller rikinging.

Gjør jeg noe galt? Er det en åpenbar ting damer ser etter som jeg har oversett?

-ensom-

Du har bare ikke møtt "den rette" ennå. Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25..

Vet jeg er ung, men spørsmålet mitt var aldri hvorfor jeg ikke møter den rette.

Spørsmålet mitt var om jeg gjør noe feil siden jeg så godt som aldri treffer NOEN!

Synes det er veldig vanskelig å at jeg er interesert uten å virke desperat.

"Hei, du kjenner ikke meg, men jeg elsker deg, kunne jeg fått telefonnummeret ditt?" Tviler hardt på at så mange ville sagt ja..

Grunnen til at jeg opplyser om min økonomiske situasjon er ikke at jeg ønsker en dame som går kun etter penger, men jeg er rimlig sikker på at jeg virker som et bedre valg da, enn om jeg hadde 2 mill i lån og var arbeidsledig.

Dette er ikke noe jeg skryter av overhode, men før eller siden kommer jo spørsmålet "så... hva driver du med da?"

Takk for alle forslag forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*
Jeg er 25..

Vet jeg er ung, men spørsmålet mitt var aldri hvorfor jeg ikke møter den rette.

Spørsmålet mitt var om jeg gjør noe feil siden jeg så godt som aldri treffer NOEN!

Synes det er veldig vanskelig å at jeg er interesert uten å virke desperat.

"Hei, du kjenner ikke meg, men jeg elsker deg, kunne jeg fått telefonnummeret ditt?" Tviler hardt på at så mange ville sagt ja..

Grunnen til at jeg opplyser om min økonomiske situasjon er ikke at jeg ønsker en dame som går kun etter penger, men jeg er rimlig sikker på at jeg virker som et bedre valg da, enn om jeg hadde 2 mill i lån og var arbeidsledig.

Dette er ikke noe jeg skryter av overhode, men før eller siden kommer jo spørsmålet "så... hva driver du med da?"

Takk for alle forslag forresten :D

Det høres ut som om du behøver mer kompetanse og innsikt på området. Forståelse av relasjoner og behov fører til et mer hensiktsmessig sett av handlinger for å nå målene.

Så hvordan kan du skaffe deg økt innsikt og forståelse for temaet kvinner, menn, kjærlighet, flørting, relasjoner, ønsker, behov, kommunikasjon og personlige egenskaper? :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25..

Vet jeg er ung, men spørsmålet mitt var aldri hvorfor jeg ikke møter den rette.

Spørsmålet mitt var om jeg gjør noe feil siden jeg så godt som aldri treffer NOEN!

Synes det er veldig vanskelig å at jeg er interesert uten å virke desperat.

"Hei, du kjenner ikke meg, men jeg elsker deg, kunne jeg fått telefonnummeret ditt?" Tviler hardt på at så mange ville sagt ja..

Du er da ikke for ung. For noe tullball! Du er for ung til å bekymre deg om dette hvis du er under 14. Dessuten, hvordan i alle dager skal du treffe den rette hvis du kun treffer en person du har mulighet til å gå inn i et forhold med hele livet? Hvis du skal velge den perfekte vinen FOR DEG, går du da inn på polet å vilkårlig tar en vin? Trodde ikke det.

Jeg tror forresten linjen din, sagt på den rette måten, ville fungert strålende :)

Selvsagt gjør du et eller annet feil siden du aldri treffer noen, men det er ingenting å fortvile over. Det er bare å aktivt gå inn for å lære hvordan sosiale relasjoner mellom kvinner og menn fungerer, som Julie poengterer.

Et bra sted å begynne med praksisen er hvor som helst du treffer mennesker. Teorien finner du her: www.amazon.co.uk eller på biblioteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Julie_*
Hvis du skal velge den perfekte vinen FOR DEG, går du da inn på polet å vilkårlig tar en vin? Trodde ikke det.

Jeg tror forresten linjen din, sagt på den rette måten, ville fungert strålende :)

Jeg leste innlegget en gang til og når jeg ser på den linjen hans er den jo egentlig strålende. Sagt på den rette måten kunne han faktisk scort ganske bra, den er da kreativ. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Julie_*
Og hva om den spesielt utvalgte vinen smaker eddik når du røsker av korken?

Det kan skje. Man har ingen reklamasjonsrett på den utvalgte partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor i oslo :)

Blir gal av dette, vurdere hardt å bare gi opp hele greiene...

Eller bli med i en eller annet sekt, de ser ut som om de har mye letter for å få damer.

Dog noe spessielle damer.. men likevell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*
bor i oslo :)

Blir gal av dette, vurdere hardt å bare gi opp hele greiene...

Eller bli med i en eller annet sekt, de ser ut som om de har mye letter for å få damer.

Dog noe spessielle damer.. men likevell.

Det var da svært.

Gå på byen og fester og sjekk intenst.

Sekter og slikt blir vel litt spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva om den spesielt utvalgte vinen smaker eddik når du røsker av korken?

Da konstaterer du at det er dårlig årgang og at dømmekraften din trenger en opprustning før du leter etter ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...