Gå til innhold

Skjermbildet er blitt opp-ned!


Gjest antigartner

Anbefalte innlegg

Gjest antigartner

Da jeg skrudde på min bærbare PC i kveld fikk hunden vår det for seg at han ville sitte i fanget mitt, der PC-en også var plassert. Han klarte å tråkke på tastaturet, og ved en underlig kombinasjon av taster snudde skjermbildet mitt seg opp ned. Så her sitter jeg, da, med Kvinneguiden snudd på hodet og strever med å skrive inn teksten, og ikke minst å navigere meg rundt i bildet. Touch-paden (eller hva det nå heter, den en beveger musepekeren med) virker nemlig også speilvendt! Dette er bare helt håpløst, og jeg finner ikke ut hvordan jeg skal snu skjermbildet tilbake!

Er det noen av dere smarte og kloke damer eller menn her inne som vet hvordan jeg skal snu skjermbildet tilbake? I så tilfelle sendes en evig takk og en virtuell blomst!

På forhånd tusen takk!!

PS Hvis det skulle være av betydning: PC-en er en Dell lattitude 110L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest antigartner

Det er det jeg gjør når jeg leser svaret ditt :)

Håper noen har peiling, i alle fall. Dette er bare kjempefrustrerende *koke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk ctrl + alt også pil opp/ned.. Husker ikke helt, min snudde seg opp ned når jeg gjør det hvertfall hehe..

Regner med at det er pil opp for deg, ettersom pil ned snur den feil vei.. Bare ikke ta pil høyre eller venstre hehe..

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner
Trykk ctrl + alt også pil opp/ned.. Husker ikke helt, min snudde seg opp ned når jeg gjør det hvertfall hehe..

Regner med at det er pil opp for deg, ettersom pil ned snur den feil vei.. Bare ikke ta pil høyre eller venstre hehe..

Tusen tuuuuusen takk!! Du er en reddende engel!

Evig takk og en kjempestor virtuell blomsterbukett er herved avsendt :dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

Det var helt riktig, og endelig slipper jeg å se verden opp ned :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest antigartner
Og hvis du bestemmer deg for å bølle med noen senere så vet du hvordan du gjør det, og hvordan du tar skjermen sidelengst :P

He he, ja!

Må bare satse på at vedkommende ikke har vært her inne og lest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, trodde først startinnlegget bare var tull, men det funker jo!

Men hva i alle dager er poenget med en slik funksjon? Bortsett fra å bølle med folk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, trodde først startinnlegget bare var tull, men det funker jo!

Men hva i alle dager er poenget med en slik funksjon? Bortsett fra å bølle med folk :fnise:

Jeg skjønner poenget bedre på en flatskjerm med pivotoppheng, men det har en viss sjarm på en laptop også. Du kan lese for eks. på KG, med ene sida av hodet trøkka godt nedi hodeputa, og skjermen vridd 90grader.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Gjest_Marianne_*
Jeg skjønner poenget bedre på en flatskjerm med pivotoppheng, men det har en viss sjarm på en laptop også. Du kan lese for eks. på KG, med ene sida av hodet trøkka godt nedi hodeputa, og skjermen vridd 90grader.. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, nå MÅ jeg jo bare snike meg opp på pcen til mannen og snu bidet hans oppned :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte jo bare prøve på detta å se om det gikk på lap-toppen, men fikk det ikke til. Vil ha opp-ned bilde på skjermen min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det samme skjedde for meg en gang, husker jeg strevde noe alldeles forfedelig før jeg fikk det tilbake til normalen igjen! Hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...