Gå til innhold

Vårforberedelser


Junebug

Anbefalte innlegg

Har dere kommet i gang med rengjøring og rydding for våren i huset/leiligheten/hagen?

Det har vi, må skryte litt etter alt vi har gjort i dag... Det geniale var at samboern gjorde det meste, han er veldig snill da. Jeg satt i parken i det fine vårværet med en venninne og han vasket alle vinduene :lol: . Det er litt av en jobb siden vi bor i loftsleilighet med store vinduer i skråtak. Da jeg kom hjem vasket vi verandaen, så nå er vi klare for grillsesongen!

I år skal vi ha blomsterkasser og urter på verandaen. Gleder meg! men må nok vente litt med det ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror kanskje vi skal ta en rundvask i hele leiligheten, pusse vinduer o.l. Vi ønsker oss noen møbler til å ha på balkongen, og jeg kommer nok til å lage noen blomsterkasser. Ellers skal jeg bare støvsuge der ute når teppet tørker opp :D

Vi fantaserer om innglassert balkong, men varmekabler og terakotta fliser, men det blir nok ikke enda :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Storrengjøring i leiligheten i går, nå gjenstår bare vinduspussingen, gruer meg(loftsleilighet med store skrå vinduer her også...)! Får bli neste helg det. I dag har vi sådd cherrytomat planter, hadde tre på terassen i fjor - knallsuksess som må gjentas... Og så har jeg planer om å lage min egen lille urtehage, men har ikke bestemt meg helt for hvilke urter ennå... Deilig med vår! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...