Gå til innhold

Hvordan overraske kjæresten?


Gjest Gjest_Anne_*

Anbefalte innlegg

hihi, det er kjekt å unne seg selv fint undertøy.

eneste grunnen til at jeg må bruke så mye er egentlig pga bh-størrelsen min som ikke finnes i de store, billigere kjedene :(

Hadde jeg hatt en mer standard størrelse hadde jeg nok hatt hele H&Ms sortiment til enhver tid :ler:

Hmmm.. Hvilken str bruker du da :)!? Triumph feks er midt imellom 199-399 for en bh og opptil 179 for truser.. De har fra AA til G men dog ikke på alle modellene, og fra 65 til 105 i omkrets! Change har også noen billige modeller og de har alle str tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm.. Hvilken str bruker du da :)!? Triumph feks er midt imellom 199-399 for en bh og opptil 179 for truser.. De har fra AA til G men dog ikke på alle modellene, og fra 65 til 105 i omkrets! Change har også noen billige modeller og de har alle str tror jeg!

75E, så det blir alltid rundt 500-lappen når jeg skal ha både truse og BH :/ og 1000kr når jeg skal la det stå til ;) agent provocateur for eksempel <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, det er kjekt å unne seg selv fint undertøy.

eneste grunnen til at jeg må bruke så mye er egentlig pga bh-størrelsen min som ikke finnes i de store, billigere kjedene :(

Hadde jeg hatt en mer standard størrelse hadde jeg nok hatt hele H&Ms sortiment til enhver tid :ler:

Jeg er ikke noe bedre - jeg bruker 65 E (aller helst EE) :ler: men akkurat som Fallen kan jeg anbefale triumph (Reimers) og Change på det varmeste - der kan man finne billige bh'er, og det er i alle fall flere alternativer til rundt 300 kroner, så da kan man unne seg bh selv med sær størrelse :sjarmor:

Av truser er jeg ikke kresen på at det skal være et sett og finner masse fint på Lindex til rundt 60-80 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest Gjest_frode_*
Møte han naken når han kommer hjem fra jobb :ler:

Det må være en drøm og få en dame som møter deg naken når du kommer hjem. jeg har selv vert sammen med dama i 13 år og har enda ikke fått gleden av og få oppleve dette.SÅ er det noen gutter der som sitter og leser dette og har en dame som vil by på seg på denne måten så skal dere vite at dere er super heldige. jeg har en dame sam er super sexy og som jeg er utrolig glad i men skal vi ha sex så må jeg starte hele greia....OG DET ER KJIPT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Lag en sexy/romantisk stemning i hele leiligheten, heng en lapp i gangen "Følg pilene og se hva som venter deg".. Disse pilene som du har lagt utover gulvet, fører til soverommet og på soverommet venter du.. Iført sexy undertøy, omringet av masse stearinlys og sexy musikk.. Du sier lurt "hei",kler av han, fører han ned i sengen og gir han en sexy massasje med masse massasje-olje (denne kommer godt med etterpå også;)) Snu han, teas han, pass på å kikke han masse i øynene (selvtilitt oser sexy) sug han og la det ene føre til alt dere måtte ønske..

Simsalabim, der tryllet du frem en ekstremt happy Kjæreste;)

I know i did!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Eller rett og slett gi ham et ark og en blyant, be ham - når det passer for ham - å skrive ned to/tre eksempler på hva han virkelig kunne ønske seg med tanke på overraskelser/bli forført/tent. Hvis man ikke forteller ønskene sine er det vanskelig å få det man ønsker seg. Blir som til jul det, er du ikke tydelig blir det sokker og slips i år også. Lykke til :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

Jeg er ikke noe bedre - jeg bruker 65 E (aller helst EE) :ler: men akkurat som Fallen kan jeg anbefale triumph (Reimers) og Change på det varmeste - der kan man finne billige bh'er, og det er i alle fall flere alternativer til rundt 300 kroner, så da kan man unne seg bh selv med sær størrelse :sjarmor:

Av truser er jeg ikke kresen på at det skal være et sett og finner masse fint på Lindex til rundt 60-80 kroner.

kjenner meg igjen her! jeg bruker helst 60E. noe som er nesten umulig å få tak i, triumph har aldri bh'er jeg liker i under 70. synes også det er dumt at cupen skal variere utifra omkretsen. ville ikke påstått at puppene mine er en E men når omkretsen blir mindre blir visst cupen det og.

til emnet: jeg elsker å finne på ting å overraske typen med. denne uken har jeg møtt opp i morgenkåpe og bh og behandlet han som vaksemaskin reperatøren når han kom gjem fra jobb (var litt forvirret i begynnelsen men kom fort inn i det:P) når han sjekket hva som var "galt" med vaskemaskinen lå vist trusen som hørte til bh'en min der "UPS der var den ja" etterfulgt av hete stunder på vaskemaskinen (som "pluttserlig" fungerte alikevel)

siden vi liker bdsm og playrape kledde jeg meg opp i utfordrende klær han ikke hadde sett før og informerte han om at jeg skulle gå en tur (kl 02.00) og håpet jeg ikke ble voldtatt på veien. han tok hintet og "overfalte"meg under et inngangsparti. det er vel noe for spseielt intresserte men..

når jeg føler meg litt lat tar jeg bare på skolejente kostyme og setter opp håret i musefletter. eller maid, som har alt for kort skjørt og gjør alt "master" vil. begge fungerer bra som overraskelse når han kommer hjem fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være en drøm og få en dame som møter deg naken når du kommer hjem. jeg har selv vert sammen med dama i 13 år og har enda ikke fått gleden av og få oppleve dette.SÅ er det noen gutter der som sitter og leser dette og har en dame som vil by på seg på denne måten så skal dere vite at dere er super heldige. jeg har en dame sam er super sexy og som jeg er utrolig glad i men skal vi ha sex så må jeg starte hele greia....OG DET ER KJIPT

hehe dette minner om noe faren til venninna mi sa en gang. hvordan få det som du vil? "show up naked, bring beer"

funker hver gang! (tips hvis dere ikke bor sammen er en lang kåpe fint å ha på veien dit:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spm til dere gutta.

Kjæresten og jeg har lenge pratet om å ta en tur til Amsterdam. Gå rundt i byen, innom cofeeshopene og kose oss i noen dager.Aldri blitt noe mere enn pprat, så da har jeg tatt saken i egne hender.

Kjæresten min er i grunn den typen som ikke er så glad i overraskelser, men tenkte at en slik tur som dette burde falle i smak. Jeg har sagt at han må holde av noen datoer, men ikke hva det gjelder.

Han er ikke den som hopper opp og ned for slike ting, så jeg er litt usikker om det faller like mye i smak når det er jeg som arrangerer noe slikt. Jeg ville i alle fall satt pris på det, men greit å høre med mannfolka her inne....

Damene her har selvsagt lov til å komme med innspill.

Det skal sier at turen er bestilt. Med fly og hotell.. :)

Endret av cecilie49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spm til dere gutta.

Kjæresten og jeg har lenge pratet om å ta en tur til Amsterdam. Gå rundt i byen, innom cofeeshopene og kose oss i noen dager.Aldri blitt noe mere enn pprat, så da har jeg tatt saken i egne hender.

Kjæresten min er i grunn den typen som ikke er så glad i overraskelser, men tenkte at en slik tur som dette burde falle i smak. Jeg har sagt at han må holde av noen datoer, men ikke hva det gjelder.

Han er ikke den som hopper opp og ned for slike ting, så jeg er litt usikker om det faller like mye i smak når det er jeg som arrangerer noe slikt. Jeg ville i alle fall satt pris på det, men greit å høre med mannfolka her inne....

Damene her har selvsagt lov til å komme med innspill.

Det skal sier at turen er bestilt. Med fly og hotell.. :)

jeg ga typen min en overraskelse en-natti--amster-tre-uker i mexico tur i des. han elsket det. viste ikke hva vi skulle fær vi var på flyplassen, "vi skulle jo bare ta en kaffe".

vi har dratt tilbake til amster to ganger etter det.

av min erfaring gutter elsker amster og be beste av dem elsker når noen bryr seg nok til å overraske dem ;)

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Min kjæreste og jeg er ikke så innmari gla i sex vi :-o er det virkelig ikke annet man kan gjøre for å overraske han en noe som innebærer sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...