Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fått meg til å spille noe særlig de siste ukene. Etter en to til tre ganger med å cleare det nyeste raidet så fant jeg ut at jeg egentlig ikke gidder mer før neste patch da det eneste jeg egentlig har å gjøre er jo bare raidingen, og når man ikke har guild og alltid må drive med pugs så får man så mange tilbakestående grupper at man får vondt langt inn i sjelen, så kanskje det er for det beste å ta en liten pause :P

Jeg har dog levlet alle karakterene mine til 110 bare for å se story-linen til alle de forskjellige klassene (jeg har en av hver klasse på 110) og noen hadde ganske artige storylines.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, LoneWolf skrev:

Jeg har ikke fått meg til å spille noe særlig de siste ukene. Etter en to til tre ganger med å cleare det nyeste raidet så fant jeg ut at jeg egentlig ikke gidder mer før neste patch da det eneste jeg egentlig har å gjøre er jo bare raidingen, og når man ikke har guild og alltid må drive med pugs så får man så mange tilbakestående grupper at man får vondt langt inn i sjelen, så kanskje det er for det beste å ta en liten pause :P

Jeg har dog levlet alle karakterene mine til 110 bare for å se story-linen til alle de forskjellige klassene (jeg har en av hver klasse på 110) og noen hadde ganske artige storylines.

Kjipt å høre! Men kjenner meg godt igjen i det du skriver. Det eneste jeg gjør er raiding og daily heroic (for penger og AP). Ellers blir jeg liksom bare stående AFK i enten Dalaran eller Goldshire. Brukte å logge på for det sosiale også før i tiden, men når guilden jeg var i ble oppløst så ble det mye mindre av det. I tillegg til at de jeg har på Battlenet enten har sluttet eller ikke er så aktive lengre/står bare AFK et eller annet sted i Broken Isles. Kjipe tider ja.

Det er også grenser for hvor gøy det er til slutt å lage nye karakterer og levle dem opp. Spesielt om du er en slik person som meg som sverger til bare 1 rase x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Skay skrev:

Kjipt å høre! Men kjenner meg godt igjen i det du skriver. Det eneste jeg gjør er raiding og daily heroic (for penger og AP). Ellers blir jeg liksom bare stående AFK i enten Dalaran eller Goldshire. Brukte å logge på for det sosiale også før i tiden, men når guilden jeg var i ble oppløst så ble det mye mindre av det. I tillegg til at de jeg har på Battlenet enten har sluttet eller ikke er så aktive lengre/står bare AFK et eller annet sted i Broken Isles. Kjipe tider ja.

Det er også grenser for hvor gøy det er til slutt å lage nye karakterer og levle dem opp. Spesielt om du er en slik person som meg som sverger til bare 1 rase x)

Ja, daily heroics orker jeg ikke lengre, jeg får liksom ikke noe ut av det som jeg har lyst på, og som du sier så kan det raskt blt litt afking i Dalaran. Det var supert tilbake i Cata (og litt MoP) når guilden min gjorde det bra og man hadde en fast sosial gjeng og folk å raide med, men siden da så er det ikke like gøy helt alene. Og siden det er ca null grunn for folk å samle seg litt i guilds så er det mange som ikke gidder å gå til en aktiv en heller.

Hehe, la meg gjette, Dranei? Kjenner mange som sverger til at Dranei er tingen, og da kan det jo bli litt kjedelig med nye klasser etterhvert ja. Favoritten min er vel egentlig blood elf og night elf, men jeg mainer en dwarf bare fordi det var den første karakteren jeg laget og spilte på langt tilbake i gudene-vet-når-tbc-var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre; hvorfor ikke få dere et nytt guild? Er jo massevis å velge mellom. Bare se på "looking for players" i WoW forumet: https://eu.battle.net/forums/en/wow/874708/ Der finnes det noe for enhver smak, for å si det mildt. Eller sjekk forumet for serveren dere er på hvis dere ikke vil bytte server. :) Hadde jeg ikke vært i guild så hadde jeg sluttet å spille for mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske lei wow om dagen. Har hver uke gått tos normal med 4 Char men  de char er 918 922 923 og 925. Så nå har jeg ingenting lenger å hente i  normal å må gå hc tos. Mainen går med gildet men fordi det har vært sommer og en del har vært bortreist så har ikke progress vært mer enn 2 av 9. Overalt har jeg tatt ned 4 av 9 hc. Men de fleste grupper vil ha curve nå for hc.. eller 8 av 9. Hvis jeg først kommer inn i en gruppe så er det så mye ventetid eller så mye fails..

Jeg er heller ikke fornøyd med ingen av char mine om dagen. Synes min dps eller hps som healer rett og slett ikke er god nok. Jeg ser folk gjøre over 1 mill.. og jeg gjør kanskje 750 k på st. Dette er mer enn godt nok for hc så det er sagt, men det får meg til å føle meg bad. Jeg ser andre healere heale for 800 hps i hc og sånn. Mine healere ligger på 5 til 650 k. Men av og til så er det ikke mye å heale heller fordi mine dots hjelper ikke stort mot en stor heal fra feks pala.

Jeg har prøvd i ukesvis og prøvd andre talents, andre trinkets, annet gear etc etc.. Jeg får det ikke til å funke..

For å få bedre gear nå er eneste alternativ hc tos eller at det dropper titanforged i mythic 15.  Synes mythic plus har mistet mye av sitt alternativ til å få gear nå. Som regel får jeg ingenting når jeg går.  Var bedre før hvor man fikk flere items jo bedre timer. Maks loot 910 i kvm 15 er for lite når folk krever at du minst er 925 eller mer for å bli med på en 15. Ikke er det nok med keystone master lengere eller. Du skal ha så og så mye i ranking...

Dk min som er 896 er heller ikke noe å skryte av.. 

Jeg får ingenting til.. og vurderer sterkt å ta meg en lenger pause..men snart er det ny patch..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2017 den 14.52, Kaida skrev:

Jeg må bare spørre; hvorfor ikke få dere et nytt guild? Er jo massevis å velge mellom. Bare se på "looking for players" i WoW forumet: https://eu.battle.net/forums/en/wow/874708/ Der finnes det noe for enhver smak, for å si det mildt. Eller sjekk forumet for serveren dere er på hvis dere ikke vil bytte server. :) Hadde jeg ikke vært i guild så hadde jeg sluttet å spille for mange år siden.

Det er vel sant det, men da må jeg ta meg bryet med å se etter en guild, samt at karakteren min har liksom vært en del av guilden min (som jeg er GM og founder for) siden en gang tilbake i TBC, så jeg har ikke helt lyst til å bryte ut heller. Problemet er at det er umulig å rekrutere nye folk bare via in-game chat og slik, så det er umulig å bygge seg tilbake opp igjen. Spesielt siden det at guilden har eksistert i en stund ikke har en drit å si lengre.

 

På 19.8.2017 den 15.16, tussi84 skrev:

Jeg er ganske lei wow om dagen. Har hver uke gått tos normal med 4 Char men  de char er 918 922 923 og 925. Så nå har jeg ingenting lenger å hente i  normal å må gå hc tos. Mainen går med gildet men fordi det har vært sommer og en del har vært bortreist så har ikke progress vært mer enn 2 av 9. Overalt har jeg tatt ned 4 av 9 hc. Men de fleste grupper vil ha curve nå for hc.. eller 8 av 9. Hvis jeg først kommer inn i en gruppe så er det så mye ventetid eller så mye fails..

Jeg er heller ikke fornøyd med ingen av char mine om dagen. Synes min dps eller hps som healer rett og slett ikke er god nok. Jeg ser folk gjøre over 1 mill.. og jeg gjør kanskje 750 k på st. Dette er mer enn godt nok for hc så det er sagt, men det får meg til å føle meg bad. Jeg ser andre healere heale for 800 hps i hc og sånn. Mine healere ligger på 5 til 650 k. Men av og til så er det ikke mye å heale heller fordi mine dots hjelper ikke stort mot en stor heal fra feks pala.

Jeg har prøvd i ukesvis og prøvd andre talents, andre trinkets, annet gear etc etc.. Jeg får det ikke til å funke..

For å få bedre gear nå er eneste alternativ hc tos eller at det dropper titanforged i mythic 15.  Synes mythic plus har mistet mye av sitt alternativ til å få gear nå. Som regel får jeg ingenting når jeg går.  Var bedre før hvor man fikk flere items jo bedre timer. Maks loot 910 i kvm 15 er for lite når folk krever at du minst er 925 eller mer for å bli med på en 15. Ikke er det nok med keystone master lengere eller. Du skal ha så og så mye i ranking...

Dk min som er 896 er heller ikke noe å skryte av.. 

Jeg får ingenting til.. og vurderer sterkt å ta meg en lenger pause..men snart er det ny patch..

Kjenner følelsen. Folk som krever curve dagen det blir tilgjengelig på den vanskelighetsgraden og slikt, det er jo helt latterlig. Og det dårlige siden med titanforged og slik viser seg veldig tydelig nå i raidingen. Før så krevde også folk at man var over-geared, men nå er det jo helt hinsides latterlig ilvl som kreves fordi de som ikke har noe liv og spiller 24/7 har titanforged ilvl 9000+ på hvert eneste gear piece.

Hps for en healer har ingenting å si overhodet. Det er mange ganger jeg havner langt ned på healing meters som paladin (og noen ganger lurer jeg på hvordan i helvete druider greier å pumpe ut så sykt med healing! jeg blir jo knust til tider selv når jeg faktisk healer seriøst) fordi jeg i hovedsak jobber med mana-conservation slik at jeg ofte ender fights på 50%+ mana igjen og som regel har 70 - 80% i mana-poolen gjennom hele fighten fremfor å spamheale den raske og dyre og dermed stå der oom 2 minutter inn i fighten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

7 minutter siden, Wenda skrev:

Er det nye ekspansjonen? 

Har spilt og fulgt med ekstremt lite det siste året eller to. 

Det er det nyeste raidet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Skay skrev:

Det er det nyeste raidet :) 

Jaha 🙈 

kanskje jeg burde logge meg på igjen snart og få opp iLvl og gear 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har mange alt'er, hvor mye energi legger dere i World Quests, Class Quests, Rep og Artifacts? Jeg har jo hovedsaklig prøvd å få mains mainspec opp på et greit nivå, og ser at det vil ta mye tid å makse alt på alle. Men samtidig er det jo det man gjør på lvl 110, og noe av moroa er å gjøre ulike class/profession-questlinjer. 

Anonymkode: ec0cd...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wenda skrev:

Jaha 🙈 

kanskje jeg burde logge meg på igjen snart og få opp iLvl og gear 

Hvor mye har du opplevd av Legion da? Det er mange catch up mechanics for de som "henger litt etter". Jeg har selv vært veldig laber på spillingen i det siste. Mest på grunn av at jeg er så lei av Argus, fel og hele den delen at jeg nesten kvier meg til å logge på. I tillegg til at de jeg ble venner med i spillet og hang mye med før enten har sluttet, tatt pause ut Legion eller bare er online på chatten. 

Før kunne jeg spille hele dager i strekk uten å gå lei. Nå vet jeg liksom ikke helt hva jeg skal gjøre lengre for å underholde meg selv. Vet ikke om det er derfor du også heller ikke har spilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, legion har jeg egentlig bare snust på. Spilte på en privat vanilla server en god stund som ble stengt ned.  Syns det ble så mye grinding og alle dungeons og alt ble liksom så hastverk. Alt skulle bare gå så fort som mulig og da begynte jeg å miste interessen. Jeg liker å måtte kjempe litt, nyte spillet

Nå venter jeg egentlig bare på at Blizzard skal starte opp en lovlig vanillaserver. Da kommer jeg til å spille mye igjen

Endret av Wenda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, Skay said:

Bringer opp denne tråden igjen. Hva synes folk så langt om Antourus?

Jeg syntes det har vært et bra raid med mye gøy :) Alt for mye wiping på heroic på noen av bossene i starten, men det er vel bare å forvente :P Jeg er egentlig lei av raiding nå etter å ha clearet både heroic og normal 6 ganger allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, LoneWolf skrev:

Jeg syntes det har vært et bra raid med mye gøy :) Alt for mye wiping på heroic på noen av bossene i starten, men det er vel bare å forvente :P Jeg er egentlig lei av raiding nå etter å ha clearet både heroic og normal 6 ganger allerede.

Jeg merket stor forskjell på vanskelighetsgraden på ToS og Antourus for å si det slik :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Skay said:

Jeg merket stor forskjell på vanskelighetsgraden på ToS og Antourus for å si det slik :P 

Ja huff. Det var så sykt mye wiping på Council, Varimathras, Aggramar, Kin'Garoth og Commanders i heroic pug de første to ukene :P Det er fortsatt en del wiping på Council og Aggramar da, men det har blitt mye bedre enn det var i starten ^^ Jeg liker Argus kampen da, men ikke like gøy at hele raidet er så fult av mechanics der en enkelt spiller kan wipe hele raidet :(

Endret av LoneWolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, LoneWolf skrev:

Ja huff. Det var så sykt mye wiping på Council, Varimathras, Aggramar, Kin'Garoth og Commanders i heroic pug de første to ukene :P Det er fortsatt en del wiping på Council og Aggramar da, men det har blitt mye bedre enn det var i starten ^^ Men jeg liker Argus kampen da, men ikke liker gøy at hele raidet er så fult av mechanics der en enkelt spiller kan wipe hele raidet :(

Følte ToS var litt mer vanskelig når man tenker på mechanics. Var mye soaking og generelt ikke veldig forgiving om noen køddet til noe. Mareritt på LFR, spesielt på Kil`Jaeden. Joinet en LFR på siste wing (der hvor nevnte boss er) på grunn av satchel, og folk visste fremdeles ikke at de skulle soake fel pits :o Vi wipet 6 (!) ganger. Hvorfor jeg pinte meg gjennom det for en satchel kan du godt spørre om, men ikke sikkert jeg vet selv xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Skay said:

Følte ToS var litt mer vanskelig når man tenker på mechanics. Var mye soaking og generelt ikke veldig forgiving om noen køddet til noe. Mareritt på LFR, spesielt på Kil`Jaeden. Joinet en LFR på siste wing (der hvor nevnte boss er) på grunn av satchel, og folk visste fremdeles ikke at de skulle soake fel pits :o Vi wipet 6 (!) ganger. Hvorfor jeg pinte meg gjennom det for en satchel kan du godt spørre om, men ikke sikkert jeg vet selv xD

Hmh, jeg vet ikke helt om jeg er enig. De fleste bossene i ToS følte jeg var ganske enkle, med et lite unntak av Sisters of the moon og de 3 siste så var det egentlig aldri noen wipes og jeg føler heller ikke det var noen "1 person dreper alle sammen" greier utenom på de 3 siste :P

Men det er ganske likt i Antorus egentlig siden det på de fleste kampene ikke er "1 person wiper alle" utenom High Command, Varimathras, delvis Coven, Aggramar og Argus :P Huff ja, prøv å sloss mot Coven i LFR, folk er så totalt amøbe at jeg nesten blir gal! Skjønner ikke at du orket det bare for en satchel xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LoneWolf skrev:

Hmh, jeg vet ikke helt om jeg er enig. De fleste bossene i ToS følte jeg var ganske enkle, med et lite unntak av Sisters of the moon og de 3 siste så var det egentlig aldri noen wipes og jeg føler heller ikke det var noen "1 person dreper alle sammen" greier utenom på de 3 siste :P

Men det er ganske likt i Antorus egentlig siden det på de fleste kampene ikke er "1 person wiper alle" utenom High Command, Varimathras, delvis Coven, Aggramar og Argus :P Huff ja, prøv å sloss mot Coven i LFR, folk er så totalt amøbe at jeg nesten blir gal! Skjønner ikke at du orket det bare for en satchel xD

Hva spiller du forresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Skay said:

Hva spiller du forresten? :)

Egentlig bare Paladin selv om jeg har alle klassene på 110 :P Det går mest i Holy siden det er der jeg har best gear og har vel høy nok output der til å raide mythic, mens siden jeg mangler gode dps legendaries ikke har mer dps enn til normal og kanskje som en lav heroic dps så blir det ikke så mye Retribution i raidingen. Når det kommer til mythic +15 og slik så foretrekker jeg definitivt å spille dps siden det er så sykt stress å heale der :/ Jeg har også gear til tanking og kunne sikkert tanket normal Antorus, men jeg kan ikke tank tactics der, men jeg tanker ofte normal og heroic versjonen av gamle raids da. Så alt i alt er det ganske praktisk å ha meg i nærheten siden jeg kan fylle de fleste rollene :P

Deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...