Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

18 timer siden, Skay skrev:

Du må trykke på henne igjen. Det skal komme opp et alternativ under talentene hennes.

Åhh ok! Men da oppstår det enda flere problemer. Når jeg da flyr til de gule stedene på kartet så skjer det jo ingenting. F.eks fløy jeg ned å snakket med "Nishera the Garden Keeper" og trykker jo etterhvert "We'll help!" eller noe sånt, men hva skal skje etter dette? Prøvde å fly til de andre stedene også, men der heller skjer det jo ikke noe?

Anonymkode: cc3dd...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åhh ok! Men da oppstår det enda flere problemer. Når jeg da flyr til de gule stedene på kartet så skjer det jo ingenting. F.eks fløy jeg ned å snakket med "Nishera the Garden Keeper" og trykker jo etterhvert "We'll help!" eller noe sånt, men hva skal skje etter dette? Prøvde å fly til de andre stedene også, men der heller skjer det jo ikke noe?

Anonymkode: cc3dd...9ad

Du skal drepe ting, som gir deg ting slik at du kan finne tingen som prøver å drepe chromie.

http://www.wowhead.com/the-deaths-of-chromie-scenario-guide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og btw. Den transmoggen man får i premie ser ut som dritt. Du kommer aldri til å se meg i den for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ikke lenger, men har:

Tauren warrior lvl 110, Tauren druid lvl 105, Undead warlock 102, undead rogue lvl 101, blood elf paladin 101, og et par andre i lavere lvl 😂

Anonymkode: 3fedf...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiller ikke lenger, men har:

Tauren warrior lvl 110, Tauren druid lvl 105, Undead warlock 102, undead rogue lvl 101, blood elf paladin 101, og et par andre i lavere lvl 😂

Anonymkode: 3fedf...450

Hvorfor sluttet du? Pga Legion?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.6.2017 den 16.44, Skay skrev:

Har hatt pause i 2 måneder nå. Vet det har kommet ny patch nå med class mounts. Noen som spiller som kan si hvordan den er?

På 17.6.2017 den 17.17, Wenda skrev:

Oi det lurer jeg på og. 

Har bare spilt litt nå og da de siste par årene og har egentlig ikke fått med meg så mye av det som er nytt 😝

De nye class mountene er veldig fine, men det kreves ganske mye jobb for å få tak i dem, så jeg tviler på at jeg gidder å grinde flere enn til mainen min.

Hvis du ikke har prøvd det på flere år så burde du gi det en sjanse Wenda, det har skjedd mye artig, og questingen i denne expansionen er faktisk ganske bra.

Endret av LoneWolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten ukes pause fra KG så har jo tråden eksplodert totalt her jo :laugh:

Dette blir sikkert litt langt, men dere får nesten bare holde ut :P
 

På 17.6.2017 den 18.55, Wenda skrev:

Ja var vel rundt den tiden. Jeg var i midten av 20- årene når jeg begynte å spille wow, begynte med mmorpg rundt 1998 :sjenert: 

Har ikke testet å lage egne pugs, har knapt raidet eller gjort særlig instancer faktisk etter at jeg begynte å spille igjen. Syns det er så mye stress. Knapt kommet inn i en instance og folk bare beiner avgårde og forventer at alle vet hva som skal skje, så jeg ble diltende etter og ikke ante hva jeg skulle gjøre. Heldigvis blitt såpass enkelt at man skjønner tegningen kjapt, men dog...Har egentlig bare somla rundt og gjort achievements, quests osv. Syns det er et helt annet miljø sånn generelt faktisk. Worldchattene er jo så og si helt stille f.eks. 

Det er til tider veldig greit å starte og lede pugs og slikt, såfremt man er komfortabel med å bytte ut folk som ikke gjør som de skal, og lignende. Jeg raidleadet ganske mye i Draenor, men gjør det mindre nå i Legion siden det faktisk er litt stress :P

Jeg er også enig i at folk til tider har veldig hastverk, og jeg kjenner meg egentlig litt igjen i det du sier her om at jeg bare rusher avgårde uten å tenke på at andre kanskje ikke har like mye erfaringer der :/

Jeg spiller på Auchindoun (som Alliance) og der er world chat i byene ofte ganske bra. Mest fordi Mathias-Dunemaul hele tiden driver å prater skit og engasjerer alle andre. Men du må jo bare aktivisere chatten litt selv hvis du synes det er stille :)

 

På 17.6.2017 den 19.05, Skay skrev:

Kan ikke si deg i mot på akkurat dette da det er det jeg er vant med og har alltid vært til stede for min del :P Kan det være fordi du ikke spiller på en stor realm? Som f. eks Silvermoon er kjent for å ha stor andel Alliance og det er sjeldent stille der (jeg spiller ikke på Silvermoon altså, hehe).

Det Skay sier her er nok litt av essensen. Hvis man vil ha mye aktivitet i world chat og slik er det nok lurt å finne seg en server med mange av den faksjonen du spiller som.

 

På 17.6.2017 den 19.09, Emmelise skrev:

Ja, den kom vel akkurat ut gjorde den ikke? Diverse endringer, men lite endringer til holy. Har ikke nødvendigvis oppdaget så vanvittig mye å finne på og nye raidet, tomb of sargeras, er ikke åpent før i neste uke.

Jeg har gjort invasions, fått all rep i exalted, maxa ut artifact weapon... tja.. hva gjør jeg nå liksom ?

Ja, den nye kom akkurat ut med litt ekstra ting å gjøre på. Jeg synes priest er ganske artig nå, men så er det bare en alt jeg driver å lvler på siden for å kunne gjøre class hall greien.

Gjør achievement :D Grind gammelt rep, lag noen alts, eller spill et annet spill ^^ Overwatch er ganske bra hvis man liker noe som er litt casual, men samtidig ikke.

 

På 17.6.2017 den 19.15, Skay skrev:

Harry Potter mounten! Jeg spiller holy paladin og vi får .... enda en kjedelig hest. Vurderer å bytte main når jeg begynner å spille igjen.

Jeg var egentlig veldig lite fornøyd med hesten når jeg fikk den, men nå er jeg litt mer fornøyd. Jeg startet i TBC og på den tiden hadde paladins en egen quest for å få både rare og epic mounten sin, så dette er egentlig ganske nostalig der man gjør mye av det samme og drar til litt de samme områdene som man gjorde den gangen. Visuelt sett så er det ganske pen, men samtidig litt vanlila, men jeg har ingen flygende hest enda så da går det egentlig greit å få en :P

 

På 17.6.2017 den 19.21, Skay skrev:

Mage får en kjedelig flyvende disk, haha. Føler det er paladin, mage og warlock som har fått de verste class mounts. Nå har ikke jeg spilt i den nye patchen, men vet at det er en quest chain man skal gjøre. Her er den for mage: http://www.wowhead.com/news=260835/mage-class-mount-and-quest-archmages-prismatic-disc

Jeg er enig med at Mage sin ikke er noe å rope hurra for, sammen med warrior sin (akkurat like alle i Northrend), og det finnes flere deamon-horse mounter som ligner på warlock sin. Jeg har litt lyst til å samle alle, men det er så mye jobb :(

 

På 18.6.2017 den 11.52, Adipose skrev:

Nje, hunter og priest er ilvl 900+, de andre er 880+. Er ganske lett med gear nå, fra WQs og Mythic+, og etter at BS åpna har man jo Nethershards man kan kjøpe 880 gear for :P

Du må jo grinde masse Nethershards for 880 gear da :P

Jeg nøyer meg med det til 400 per bit til alts, bare slik at de er klar til neste expansion. Jeg gidder egentlig ikke spiller på alts så mye nå, så jeg bare logger inn på dem under invasions, siden 1 invasion er nesten 1 full level per karakter. Så gjør du 11 - 12 invasions (tar ca 15 minutter per alt x 12 = 180 minutter totalt fra 100 - 110 per karakter) så går det ganske raskt unna samtidig som man får litt tidsfordriv.

 

På 18.6.2017 den 12.55, Adipose skrev:

Jeg er litt omvendt, jeg er ikke så fan av hvordan de aller fleste raiding guilds opererer, og PUG raids er helt pyton. Mythic+ dungeons er så mye greiere, for min del, det er kjappere og enklere, og selv når det var mulig å kødde til en key med vilje, så var det som regel ikke så vanskelig å få den un-depleted. Driver også en del med PvP, der får man også bra gear.

Ja, det er deilig. Jeg har ikke hatt så mye problemer med folk som saboterer selv, men har hørt at det skjedde mye. Liker det nye systemet.

Jeg har ikke raidet med en guild (som en del av guilden deres) siden Cata/MoP da guilden min drev med aktiv raiding. PUGs er ganske kjipt, men man har dessverre ikke så mye valg hvis man vil raide uten guild, men jeg synes raiding er gøyere enn vanlige dungeons, så derfor foretrekker jeg det, selv om man kan få lyst til å rive seg i håret til tider :fnise: 

Hvordan er PvP i Legion etter 7.2? Jeg har nesten ikke gjort noe PvP de siste månedene da jeg er mest PvE orientert.

Og hvordan funker det nye systemet med Keystones? Den blir ikke depleted og du får bare en som er ett nivå lavere?

På 18.6.2017 den 22.34, Skay skrev:

Jeg var mest forvirret. Måtte sjekke Youtube for å skjønne hva jeg skulle gjøre. Og det er ikke enkelt å holde tiden når man mainer healer.

Du får teame deg opp med en god tank eller noe slik da :) Så lenge man har en tank og healer som kan jobben sin så er det ikke noe problem å få høy ilvl dps til å smelte litt trash mobs på veien. Jeg kunne tilbudt meg å tanke/heale/dpse hvis du er Alliance, men jeg er midt i flytting så kan sikkert ikke spille noe før til helgen / neste uke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, LoneWolf skrev:

De nye class mountene er veldig fine, men det kreves ganske mye jobb for å få tak i dem, så jeg tviler på at jeg gidder å grinde flere enn til mainen min.

Hvis du ikke har prøvd det på flere år så burde du gi det en sjangse Wenda, det har skjedd mye artig, og questingen i denne expansionen er faktisk ganske bra.

Er innom nå og da så får med meg noe, men jeg har gått fra å spille skikkelig hardcore til å bli mye mer casual og ikke hige etter alle achi og sånt lengre

Syns ikke questingen i denne expansionen virker så veldig bra. Syns spillet har blitt for enkelt, for solo-basert og alt går på autopilot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adipose
1 time siden, LoneWolf skrev:

Du må jo grinde masse Nethershards for 880 gear da :P

Jeg nøyer meg med det til 400 per bit til alts, bare slik at de er klar til neste expansion. Jeg gidder egentlig ikke spiller på alts så mye nå, så jeg bare logger inn på dem under invasions, siden 1 invasion er nesten 1 full level per karakter. Så gjør du 11 - 12 invasions (tar ca 15 minutter per alt x 12 = 180 minutter totalt fra 100 - 110 per karakter) så går det ganske raskt unna samtidig som man får litt tidsfordriv.

 

Jeg har ikke raidet med en guild (som en del av guilden deres) siden Cata/MoP da guilden min drev med aktiv raiding. PUGs er ganske kjipt, men man har dessverre ikke så mye valg hvis man vil raide uten guild, men jeg synes raiding er gøyere enn vanlige dungeons, så derfor foretrekker jeg det, selv om man kan få lyst til å rive seg i håret til tider :fnise: 

Hvordan er PvP i Legion etter 7.2? Jeg har nesten ikke gjort noe PvP de siste månedene da jeg er mest PvE orientert.

Og hvordan funker det nye systemet med Keystones? Den blir ikke depleted og du får bare en som er ett nivå lavere?

 

 

Det jeg gjorde for shards var å unlocke de wyrmtongue cache WQene på alle altsene mine, også bare gjorde jeg de til jeg fikk jackpot med 50k shards, og kjøpte alt jeg mangla. Også gjorde jeg invasions på alle når jeg hadde tid. Går på en halvtime per char hvis man bruker group finder til de % greiene :P

PvP har vært litt shitfest, tbh. På grunn av artifact weapon skins og sånn er det ganske mange PvE folk som har vært innom, spesielt i random, og det går så som så til tider. Jeg raidet i Wrath, har hold meg til PvP siden. Legion er første gang på lenge jeg har giddi PvE, for Mythic+ har faktisk vært gøy, syns jeg 

Kjører Disc priest i PvP, det er helt sinnsykt gøy, og man er relativt vanskelig å ta livet av. Disc er egentlig bare blitt sinnsykt gøy punktum, selvom det ble litt kjipere nå i 7.2.5. Den gjør seg tålig greit i Mythic, selvom mange ikke helt har fått memoen at jeg er avhengig av å gjøre DPS for å få ut heals. Gjør det stortsett bare med mannen min som tank, for han lar det alltid være en mob jeg kan kose meg med alene :P

Ja, nå får du en keystone til et random dungeon som er et nivå lavere istedet for depleted. Hvis du ikke fullfører i det hele tatt, beholder du den du har, og fullfører du innen timeren får du en som er 2-3 level høyere til et random dungeon. Og det er nytt loot system i Mythic+, men dette innlegget har blitt langt nok, så hopper over å prøve å forklare det nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaida
42 minutter siden, Skay skrev:

Noen som har gjort ToS enda eller?

Har vært gjennom en god del av den, liker den veldig godt så langt. Morro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kaida skrev:

Har vært gjennom en god del av den, liker den veldig godt så langt. Morro!

Har du vært heldig og fått mounten? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjorde de tre første bossene i ToS. Hadde ikke tid til å bli med lenger. Det tar jo hundre år å bare finne et raid man får være med i, dersom man ikke kan taktikken hundre prosent. Syns det er greit når de som kan det faktisk tar seg tid til å lære andre. Det er jo greit at man kan lese seg litt opp før man blir med, men det skal jo noe til å huske på alt sammen.

Er så sykt glad for at jeg er hunter, og ikke har noe spesielt "ansvar":p

Anonymkode: cc3dd...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Kaida skrev:

:o Nei, hva slags er det?

Bare en reskin av Riddlers Mind Worm, så den er ikke særlig spesiell :d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så sykt glad for at jeg er hunter, og ikke har noe spesielt "ansvar":p

Anonymkode: cc3dd...9ad

Kanskje ikke, men min erfaring er at det første folk ser på når de skal begynne å peke med fingrene er DPS :P Healere slipper billigere unna, hvertfall der jeg har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2017 den 10.29, Adipose skrev:

Det jeg gjorde for shards var å unlocke de wyrmtongue cache WQene på alle altsene mine, også bare gjorde jeg de til jeg fikk jackpot med 50k shards, og kjøpte alt jeg mangla. Også gjorde jeg invasions på alle når jeg hadde tid. Går på en halvtime per char hvis man bruker group finder til de % greiene :P

PvP har vært litt shitfest, tbh. På grunn av artifact weapon skins og sånn er det ganske mange PvE folk som har vært innom, spesielt i random, og det går så som så til tider. Jeg raidet i Wrath, har hold meg til PvP siden. Legion er første gang på lenge jeg har giddi PvE, for Mythic+ har faktisk vært gøy, syns jeg 

Kjører Disc priest i PvP, det er helt sinnsykt gøy, og man er relativt vanskelig å ta livet av. Disc er egentlig bare blitt sinnsykt gøy punktum, selvom det ble litt kjipere nå i 7.2.5. Den gjør seg tålig greit i Mythic, selvom mange ikke helt har fått memoen at jeg er avhengig av å gjøre DPS for å få ut heals. Gjør det stortsett bare med mannen min som tank, for han lar det alltid være en mob jeg kan kose meg med alene :P

Ja, nå får du en keystone til et random dungeon som er et nivå lavere istedet for depleted. Hvis du ikke fullfører i det hele tatt, beholder du den du har, og fullfører du innen timeren får du en som er 2-3 level høyere til et random dungeon. Og det er nytt loot system i Mythic+, men dette innlegget har blitt langt nok, så hopper over å prøve å forklare det nå :P

Jeg har gamblet så mye bort for å få masse shards i en cache, så tror ikke det er en bærekraftig måte å skaffe flere på :P

Greit å spille med folk man kjenner da, ting blir litt enklere da.

Så bra at de endret det med keystones, syntes det var helt teit at når en av de jeg tok med meg på keystonene min bare stakk så bare hele steinen ødelagt.

På 24.6.2017 den 20.23, Skay skrev:

Kanskje ikke, men min erfaring er at det første folk ser på når de skal begynne å peke med fingrene er DPS :P Healere slipper billigere unna, hvertfall der jeg har vært.

Enten dps eller tanks som skal peke med fingrene, men som oftest dps ja. Grunnen til at healere ofte kan slippe litt unna er at de ofte har en litt "enklere" jobb når det kommer til mechanics, noe som gjør slik at du som regel bare må unngå litt bad for så å heale bra så greier du deg greit nok. Men en tank som ikke vet hva han gjør vil raskt wipe deg, og det samme om det er mange dps som er lettere tilbakestående (og la oss være ærlige her, 90% av dps er mentalt handicappet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...