Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Jada... Poenget var at jeg sa at JEG var avhengig, ikke at alle andre var det eller kunne bli det osv.

Så du trenger ikke forsvare noe som aldri har blitt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heloise

En ting er å være spillavhengig. En helt annen ting er de med div. psykiske problemer som spiller fordi de ikke kjenner til, eller vil være en del av (av diverse årsaker..) "det virkelige liv". Kjenner til et par tilfeller av det. De er langt ifra spillavhengige, men trives med å synke inn i diverse spill-verdener, istedet for å "plage" seg selv med det som er utenfor døra der ute... :-|

Men men. Jeg var avhengig jeg! Da jeg begynte å spille, fra lvl 1 til lvl 60 og raidingen. Jeg var det. Men så fikk jeg jobb og plutselig hadde jeg andre ting å gjøre. Det var min avvenning.

Nå er jeg ikke avhengig mer, men spiller endel alikevel (nå for tiden, men det går opp og ned.) Koser meg med spillet. Raider ikke mer, er ikke nødt til å logge på hver dag slik som før, for ellers får du fyken fra raide-gruppa i guildet...

Nå er det som det skal være. Et spill! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*
Hunter :plystre:

Med det berømmelige noob-spec'et i så fall. Men beast mastery er for pyser ;)

Nei, men de er skremmende nok for det :fnise:

Murloc'er skremmende? Tull. Så søte at, bare ta en titt:

I am Murloc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise
Hunter :plystre:

Hunter du liksom :D Min MM hunter på 70 er ikke alltid så mye bedre i DPS enn min Affl warlock på 70 :P

Med det berømmelige noob-spec'et i så fall. Men beast mastery er for pyser ;)

Murloc'er skremmende? Tull. Så søte at, bare ta en titt:

I am Murloc

Murlocs er cute! I alle fall lurky :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det berømmelige noob-spec'et i så fall. Men beast mastery er for pyser ;)

Murloc'er skremmende? Tull. Så søte at, bare ta en titt:

I am Murloc

Beast of mastery dytter jeg bare på når jeg er halveis dø og tar feign death og pet'en min står igjen hehe..

Derimot likte jeg paladin, bare lvl 15 hittil, men hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Uvitende

ØHm, unnskyld meg for dumt spørsmål.

Jeg har lastet ned free trial for 10 dager nå, og fått brukernavn og passord. Men jeg kan sørenmeg ikke finne ut hvor jeg skal spille? Altså.. hvor logger jeg inn? Hvor er selve spillet hen??? :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel lastet ned spillet også? Sjekk på desktopen din eller hvor nedlastede filer pleier å legge seg om du finner WoW-ikonet og dobbeltklikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØHm, unnskyld meg for dumt spørsmål.

Jeg har lastet ned free trial for 10 dager nå, og fått brukernavn og passord. Men jeg kan sørenmeg ikke finne ut hvor jeg skal spille? Altså.. hvor logger jeg inn? Hvor er selve spillet hen??? :sarkasme:

Du må installere spillet fra den nedlastede filen, og deretter klikke på den installerte filen - slik man gjør med alle programmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uvitende

Ja, jeg fant det, men det er jo 3,6 GB stort. Lastet ned i 2,5 timer og er på 13%. :lol:

Jeg trykket på linken og startet nedlastingen før jeg spurte, var ikke sikker på om det var "selve spillet", da det faktisk ikke står at du skal laste det ned. :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fant det, men det er jo 3,6 GB stort. Lastet ned i 2,5 timer og er på 13%. :lol:

Jeg trykket på linken og startet nedlastingen før jeg spurte, var ikke sikker på om det var "selve spillet", da det faktisk ikke står at du skal laste det ned. :kgbaby:

Du kan jo kjøpe det og installere det fra cd, da slipper du en del av nedlastingen.

Du må nok smøre deg med tålmodighet til det er nedlastet og installert før du kan spille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uvitende

Uff, nei - jeg tør ikke kjøpe det.

Tror egentlig ikke det er noe for meg, og det skal jeg prøve å bevise ved å spille free trial. :lol:

Tålmodigheten er ganske stor. Bare det er ferdig nedlastet og jeg rekker å prøve det før 10 dager har gått. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise
Uff, nei - jeg tør ikke kjøpe det.

Tror egentlig ikke det er noe for meg, og det skal jeg prøve å bevise ved å spille free trial. :lol:

Tålmodigheten er ganske stor. Bare det er ferdig nedlastet og jeg rekker å prøve det før 10 dager har gått. :P

Har du noen å spille med da? :P Hvis ikke så kan jeg godt hjelpe deg jeg :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uvitende
Har du noen å spille med da? :P Hvis ikke så kan jeg godt hjelpe deg jeg :briller:

Nei, det har jeg heller ikke :P

Jeg skal gi lyd fra meg når det er ferdig nedlastet..

Det tar virkelig... tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise
Nei, det har jeg heller ikke :P

Jeg skal gi lyd fra meg når det er ferdig nedlastet..

Det tar virkelig... tid.

Ok, hvis du vil ha litt backup av meg må du velge Defias Brotherhood når du skal velge realm/server, og alliance som faction, hihi :P Men først må du jo komme så langt ^^

Lykke til med nedlastningen, akk jeg veit hvor plagsomt det der er :sjenert:

Endret av Heloise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvis du vil ha litt backup av meg må du velge Defias Brotherhood når du skal velge realm/server, og alliance som faction, hihi :P Men først må du jo komme så langt ^^

Lykke til med nedlastningen, akk jeg veit hvor plagsomt det der er :sjenert:

Ikke hør på denne! Du må velge Horde, og Vasjh som realm!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det kan og kjøpes på dvd nå, slipper alle de cdene...

jeg har en lvl 70 epic prest på realmen bronzebeard.

jeg er gm i et guild med 190 medlemmer, vi raider kara med 2 grupper hver dag,,

gi en lyd om det er fler på den severen da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar nok litt tid før det blir spennende for noen. Det er jo så mange forskjellige aspekt du kan sette pris på. Mitt første møte med MMO'es var Anarchy Online, og det å utforske verden var en av de tingene jeg satte størst pris på. Deretter syntes jeg det var gøy og mestre "spillmekanikken", altså den tradisjonelle spill-delen, og dernest det sosiale, traff folk fra over hele verden. USA, Italia osv, og det satte jeg stor pris på og ble til slutt det som holdt meg aktiv.

Ble det samme med WoW, kjente en fra AO som spilte det og så ble det til at jeg også prøvde det, noe som jeg ikke angrer på selv om det har tatt veldig mye tid.. , hva ville jeg ellers brukt tiden på, er noe jeg funderer på i blant.

Uansett, det er etter min mening den beste mmo'en overall, ute for tiden. Og passer til de fleste aldersgrupper og ferdigheter, noe som er grunnen til at det er så utbredt som det er.

Druid, Paladin og mage var det jeg selv fant mest interessant, ikke spilt siden sommeren, tenkte det var på tide å forandre vaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...