Gå til innhold

WoW - World of Warcraft


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Gjest Heloise

Jeg vet det har vært diskusjoner her om barn som vil spille WoW, men nå er jeg mer interessert i å vite om det er noen her som faktisk spiller det selv? ;)

Gjør du? Kom ut av skapet her, hehe :ler:

Jeg spiller, og begynte pga. typen. Spiller innimellom med moren min men hun byttet server, desverre. Noen flere her som er "nerder" som meg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde det 10 dagers trial tilbudet , men er fremdeles usikker på om jeg kommer til å fortsettte .

Har laget en gnom mage dame , hun er lvl 5 :)

Skjønner ikke bæret av det spillet ennå .

Er det sånn at man kan putte skill points på ting eller blir hun bare sterkere av seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise
Jeg prøvde det 10 dagers trial tilbudet , men er fremdeles usikker på om jeg kommer til å fortsettte .

Har laget en gnom mage dame , hun er lvl 5 :)

Skjønner ikke bæret av det spillet ennå .

Er det sånn at man kan putte skill points på ting eller blir hun bare sterkere av seg selv?

Ferm til lvl 10 blir hun gradvis sterkere automatisk hver gang du levler, men etter 10 kan du legge "talent-points" i talent-treet selv, ved siden av den automatiske oppgraderingen :) Du får mer helse, mana og andre stats hver gang du levler.

Så moro da, gnomer er søte! I alle fall jentene :ler:

Jeg har en lvl 70 dvergehunter og en lvl 70 human warlock, spiller egentlig ikke så mye, men har det moro når jeg først gjør det.

Kommer nok ikke til å slutte ved det første heller :)

Hvor spiller du hen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe..... :rødme:

Spiller hen ?

Europe realm , tror jeg .. hehe

Lasta spillet ned derifra iallefall .

Har spilt diablo LOD for mange år siden , så var det noen som sa at wow var ganske likt , men at det var et mye større spill , så jeg tenkte jeg skulle prøve .

Gnom dama mi er søt iallefall , med blått hår og lilla øredobber :)

Jeg har allerede oppdaget hvordan det er å være spøkelse , for å si det sånn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise
Hehehe..... :rødme:

Spiller hen ?

Europe realm , tror jeg .. hehe

Lasta spillet ned derifra iallefall .

Har spilt diablo LOD for mange år siden , så var det noen som sa at wow var ganske likt , men at det var et mye større spill , så jeg tenkte jeg skulle prøve .

Gnom dama mi er søt iallefall , med blått hår og lilla øredobber :)

Jeg har allerede oppdaget hvordan det er å være spøkelse , for å si det sånn :ler:

njaa, likt Diablo er det kanskje ikke helt, men Blizzard har jo produsert begge spillene i alle fall :)

Det jeg liker med WoW er at det er online, jeg har både venner og bekjente som spiller, og er blitt nestleder i et norsk guild hvor alle er kjempehyggelige, og de adlyder ordre når de må *ler*

Har blitt kjent med andre folk også, og bruker WoW litt som msn messenger innimellom. Det er et gøyalt spill når man greier å holde seg unna avhengigheten :P Før jeg fikk jobben min satt jeg i 3 måneder og kun spilte, ikke bra... Men har ikke det problemet lenger.

Hvis du bestemmer deg for å spille, så kan du jo kanskje bli med i guildet vårt? Bare nordmenn og ikke noe levling-press. Vi er på en server som heter Defias Brotherhood! Rp-pvp server. Du får hjelp til det meste du skulle stå fast i når folk er online i guildet og allting. Men men, nok spillepress.

Spøkelse ja, huff.. det vet jeg alt om også... fin suse-lyd mens du er spøkelse i det minste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Snart medlem*

Jepp, jeg spiller WoW, og har gjort det siden open beta. Ventet på det ganske lenge før det kom, kan man si ;)

Har foreløpig dog kun en karakter på lvl 70, en hunter, men har også en warlock på level 68.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du få ridedyr også ? tøft!

Skal prøve å finne den serveren .

Jeg spilte Diablo online også , men det er mer sånn einstøing spill siden du kan gå solo mot ca alt hvis karakteren er sterk nok .

Jeg spilte av en eller annen grunn alltid på USeast - tror det var klaner på diablo også eller grupper på irc som leita opp servere for uberdiablo .

Hva gjør jeg for å finne den serveren deres

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise
Jepp, jeg spiller WoW, og har gjort det siden open beta. Ventet på det ganske lenge før det kom, kan man si ;)

Har foreløpig dog kun en karakter på lvl 70, en hunter, men har også en warlock på level 68.

Hehe samme som meg, bare begge er 70 :) Hvilken server da? *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*
Hehe samme som meg, bare begge er 70 :) Hvilken server da? *spent*

Synes denne tråden er utleverende nok allerede, sender deg en pm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte det tidligere, men slutta etterhvert da jeg oppnådde målet jeg hadde satt meg og innså at spillet ikke ga meg noe nytt mer (eller ville gjøre det i framtiden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, jeg spiller..

Har en lvl 53 huner på hellfire.. Bloodelf.. For the horde.. Også har jeg så smått begynt å spille på wildhammer. Har en troll warrior der som heter rishona.

Også har jeg en del mindre som ikke er noe viktig. Spiller mest samme med sambo og en del av hans venner, hvertfall på wildhammer serveren. Vi starta opp på Hellfire serveren, men så gadd de ikke mer og han ene ble utestengt for juks, så de hoppet over til en server hvor venner av han ene hadde vært en stund.

Rishana.. lvl 53 (tror jeg) hunter på Hellfire..

http://i17.photobucket.com/albums/b70/AnnC...2707_140059.jpg

Og Rishona lvl 14 på Wildhammer.. Og sambo ved siden av :P

http://i17.photobucket.com/albums/b70/AnnChristin/Fiske.jpg

Men du har talbuk du.. Fy, det vil jeg og ha..

Innlegget er endret i henhold til Kvinneguidens regler om bildebruk.

Veslejenta - moderator

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Banditt

Jeg spiller også!

Har en lvl 70 Night Elf Druid på Shadowsong, og en 50 Gnome Warlock + mange under lvl 50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiller også! :)

Har foreløbig et par chars, men alle er under lvl 50. Satser på Roguen min, tror jeg.

Er alle Alliance her, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise
Jeg spiller også! :)

Har foreløbig et par chars, men alle er under lvl 50. Satser på Roguen min, tror jeg.

Er alle Alliance her, eller?

jeg er ally, ble det pga typen var det allerede da jeg begynte. Han var lvl 60 og hadde ymse chars, så jeg laget ofc "kjæresten" til hans dvergemann :D

Men egentlig ville jeg lage en huge sort tauren mann, warrior... jeg likte tauren. Men nå er jeg urokkelig ally-jente. Men elsker min lille UD rogue som jeg leker med innimellom (sjeldent nå etter locken ble 70...)

Jeg liker begge factions, jeg liker spillet. Så jeg tar ingen sider sånn sett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heloise
Jeg spiller!

Og jeg har så mange characters at jeg ikke kan ramse opp alle sammen :ler: Bare èn lvl 70, da (priest). Nå spiller jeg mest på Kul Tiras.

Uff, høres sikkert litt "nerdy" ut, jeg har 2 accounts -_-

Har etterhvert blitt 18 chars, men bare 4 som "har noe liv" for tiden *grave seg ned*

(ja jeg har jobb og kjæreste og venner også...*grave seg ned igjen*) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Jeg spilte endel før.

Men slutta for nesten ett år siden, etter det har det bare vært sporadisk.

var på emerald Dream, og hadde en lvl 28priest tror jeg.

Men typen spiller endel enda, så jeg får mata inn hva som skjer rundt om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bare lurer litt, da jeg IKKE spiller... når dere betaler for å spille i 60 dager f.eks. er det da 60 spilledager eller går det etter 60 dager selv om dere ikke spiller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise
jeg bare lurer litt, da jeg IKKE spiller... når dere betaler for å spille i 60 dager f.eks. er det da 60 spilledager eller går det etter 60 dager selv om dere ikke spiller noe?

Du betaler for f.eks en måned, og da betaler du for den måneden ut, selvom du ikke logger inn i det hele tatt :) Ikke spilledager altså, men kalenderdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...