Gå til innhold

-lokale-


Edie

Anbefalte innlegg

Har hørt med et hotell vi har god erfaring med fra før ang. selskaper og slikt.

De tilbyr selskapspakker. Prisen i dag var 675,- per pers. Kan selvfølgelig gå litt opp siden det er stund frem til bryllupet.. Var det dyrt?

Prisen inkluderer:

- 1 glass aperitif

- 3 retters middag

- 3 glass vin

- kaffe

- 1 glass likør eller cognac

- blomster

- lys

- lokalleie

- moms

- servering

- fri overnatting i brudesuite

- spseialpris på hotellrom for andre bryllupsgjester

synes det hørtes dyrt ut med en gang, men etter litt tenkning var det ikke så ille. Og det beste er at alt blir ordnet. Slipper og styre med å forholde seg til flere steder. Lokale ett sted, mat et annet sted, servitører et tredje sted osv.. Og ikke minst, slipper og rydde og vaske opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje ikke det lureste stedet og spørre om råd? Det skal være en dagbok. Men siden jeg er her inne og lurker litt, så svarer jeg. :o

Vi fikk tilbud på to steder. Begge stedene inneholdt det samme; 3 retter, 2 serveringer på hovedrett, 1 glass hvitvin, 2 glass rødvin, 1 glass dessertvin og 1 avec m/kaffe.

Det ene stedet skulle ha ca. 900kr, det andre ca. 1200. Visstnok en smule ekslusive steder, men jeg tror det er en nogenlunde representabel pris.

Vi valgte stedet til ca. 900kr fordi plasseringen var bedre, men plutselig sa de at vi ikke fikk ha med egen drikke og våre planer ble snudd på hodet. Det ble rett og slett for dyrt å betale middag til 40 stk og drikke til 70 stk uten å få kjøpe noe selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei aricept!

:ler:

Jeg syntes det var veldig bra pris jeg! Ikke noe å si på den. Så om dette er et lokale som passer dere så go for it! Men som hun andre sa, så er det neppe lov å ha med egen drikke på kvelden, og da kommer spm om åpen bar eller bonger eller ingenting fra dere... Det er jo også vanskelig!

Lykke til!

Klem fra Magnhild og Knerten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!!

Synes ikke det var så ille pris vi heller.

Er fullstendig klar over at vi ikke kan ha med egen drikke. Men vi synes det holder at gjestene får aperetif, vin til middag og likør eller cognac. Vil de ha mer drinker etter det, får de betale selv. Er ikke interessert i å betale for gjestenes fyll... :) Uansett så er det ikke noe kultur i hverken noen av familiene våres eller vennenne våres å drikke så mye, så tror ingen gjester vil synes det er gjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...