Gå til innhold

silikon


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

nå har jeg sittet lenge og grublet!

jeg er 18 år gammel jente, normal kropp, men alt for små pupper i forhold til resten av kroppen, synes i hvertfall jeg! regner med at de ikke kommer til å vokse så masse mer i og med at jeg er 18 snart 19! så da vurderer jeg silikon.... ikke så masse, men sånn at de synes i hvertfall og ser normalt store ut. og ikke så små slik som nå! hva synes dere om dette? blir det stygge arr. og er dte noen som har gjort dette? penger?

det betyr ganske mye for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Du burde nesten legge dette innlegget på kropp, helse og trening forumet! Kanskje litt lettere å få napp der ?

Lykke til :D

Diva :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

ikke gjør det du , ikke på mange år.

små pupper er fint det da!

var er gang mistanke om at barn fikk i seg mye rart når mor hadde silikon , veit ikke hvor langt de har kommet der men.

synes du skal vente jeg , er det noen andre en deg som har klaget?

dere er jo like fanatiske med pupper som vi gutta er på størelse jo , forskelen er at vi veldig mange gutter liker små pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Tja, hvis du ville føle deg bedre med det så synes jeg du skulle gjøre det. Det er din kropp, og det er du som vet best hva som skal til for at du skal trives med den! Men ikke gjør det for at andre hadde syntes det hadde vært fint, og ikke ta de for store i forhold til kroppen din. Det er ikke pent. Lykke til 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niniel, ikke innlogget

Jeg vil råde deg til å ta deg god tid! Jeg brukte 5 år på å bestemme meg, og jeg er glad jeg ventet så lenge. Brystene mine utviklet seg på de årene, selv om det ikke var så mye.....jeg har hørt at brystene vokser frem til man er 20, og selv etter det blir de jo påvirket av f.eks. vektøkning og graviditet. Men så er det jo ikke sikkert at du har planer om noe av delene i nærmeste fremtid.. :wink:

Uansett - sett deg inn i hva en operasjon innebærer! Les tråden silikon - erfaringer som Mzfire foreslo, der står det mye forskjellig, bl.a. linker til nettsteder der du kan se før/etter bilder, søk på silikon eller brystforstørrelse på kvasir og les alt du kommer over, også de negative sidene! Jo mer du vet, jo bedre! Og selvfølgelig - bestill en time hos en eller flere kirurger og still dem spørsmål om alt du måtte lure på. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot

VENT!!!

Jeg var 75B til jeg var ca 22. Så la jeg på meg noen kilo, og nå er jeg 70E...... :cry: Og jeg er ikke spesielt tykk, veier 63kg (men er lav). Omikke det er kjipt nok, så hadde det vært forferdelig om jeg hadde hatt silikon i tillegg.

Kroppen endrer seg mellom 20-25, selv om den er ferdig utviklet. Kjenner mange som eks går opp noen kilo, selv om de lever som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

scarlet:hvis du føler deg mer komfortabel med det så synes jeg du skal gjøre det

snart så gjør alle det, fordi det er ingen som føler seg komfortable med sin originale kropp.

har du komplekser så må du jobbe med deg selv og ikke gjøre alt som får deg til å føle deg bedre. når du har tatt silikon, finner du noe annet å sutre over!

for faen, du er ikke utvokst en gang, jo

hilsen celia!

er det ingen som innser at man må jobbe med seg selv, hvis man vurderer å ta silikon. det er letteste veien ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag skulle vara oerhört rädd att lägga in något främmande i min kropp sådär, även om de säger att det är säkert. Ett icke nödvändigt operationsingrepp med sina risker, möjliga infektioner direkt efter och sedan gå om kring med två behållare med silikon (eller koksalt). Nej, jag tycker det låter riktigt läskigt.

Skulle dock inte säga nej till en stl större - så det blev lite lättare att hitta bh som passar - men inte via operation nej. Ingen annan som är tveksam?

Borde inte silikoninläggen ligga under ett skönhetsforum egentligen? Kropp, helse og trening kanske borde delas upp i "Kropp, bantning/slanking og operationer" och "Helse, kost og trening" två saker jag tycker är vitt skilda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Gjest: For mange jenter/kvinner er det faktisk veldig viktig å ha litt pupper...Jeg har en venninne som har tatt silikon pga at hun var flatbrystet. Du kunne ikke en gang se at hun hadde pupper. Hun følte seg ikke vel med kroppen sin i det hele tatt pga det, og etter å ha tenkt seg både lenge og nøye om bestemte hun seg for å ta silikon. Hun var 22 da hun gjorde det (nå er hun 24), og hun angrer i dag ikke et sekund på at hun gjorde det! Greit nok at noen synes at man ikke skal gjøre noe med kroppen sin og være den man er og være stolt av den osv. Men herregud; La nå folk få gjøre hva de vil med sin egen kropp. Det skal da ikke noen andre bry seg med... Og hvordan man velger å bearbeide sine komplekser, ja om man velger silikon i brystene eller hva man nå skulle gjøre så må det etter min mening være opp til hver enkelt. Jeg driter rett og slett i hvor mange som evt. velger å ta silikon i disse dager!! Vet de om både de positive og de negative sidene ved å ta silikon så er det greit for meg...da har de på en måte ingen andre å skylde på enn selg selv hvis noe skulle gå galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Greit nok. Jeg har også voksne flate venninder som ikke har angret ett sekund.

Men hun her er ung, og spurte om hun burde vente. Selv har jeg som sagt gått fra B til E mellom 20 og 24, så jeg synes venting er fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mzfire

Hvis alternativet er enten å spise deg opp til å få større pupper eller å bli gravid, syns jeg silikon er en grei løsning. Har lyst på det selv, men i det siste har jeg egentlig blitt veldig glad i de jeg har jeg. Bruker A cup da, men jeg er glad så lenge jeg har noe jeg. De er faste og fine. Men selv om jeg er fornøyd nå skal du ikke se bort i fra at jeg kommer til å vurdere å ta litte grann silikon. Jeg har jo spist meg opp til å få de jeg har nå. Nå som jeg er på vei ned igjen, gruer jeg meg til puppene går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Det er jo forskjell på å SPISE SEG OPP, og legge på seg av naturlige årsaker, hvilket mange jenter i den alderen faktisk gjør...

Utviklingen av brystene er ikke nødvendigvis over selv om man er i slutten av tenårene og puberteten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Hva er de naturlige årsakene for at en legger på seg tro ? For min egen del har jeg lagt på meg for det jeg slutta å trene for noen år siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Donna

..for min del stemmer det ...ble mye kjøring til jobben et år ..og plutselig så var kiloene der ..og så gikk de liksom ikke bort igjen ..... :-?

Nå når jeg har slanket/slanker meg ...så forsvinner kiloene ..men desverre også brystene .... :-( Det er ikke lurt å spise seg stor for å få større bryster ...før eller senere vil man ned noen kg ...og visp der raste ikke bare kiloene av men brystene også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Hva er de naturlige årsakene for at en legger på seg tro ? For min egen del har jeg lagt på meg for det jeg slutta å trene for noen år siden..

Synes du er litt unødig spydig nå. Det er faktisk mange som legger på seg når man ikke lenger går til og fra skolen, ikke har gym , lager mat selv istedenfor å spise middag med foreldre, studerer og sitter mye stille. Forbrenningen endrer seg også med alderen.

Synes ikke du skal gi friske jenter dårlig samvittighet for at de legger på seg, hvis de ellers trener litt og spiser forholdsvist sunt. :roll:

Det er et faktum at de fleste får større pupper ved vektøkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Beklager hvis du oppfattet at det jeg skrev lød spydig. Det var ikke min hensikt. Det jeg prøvde å formulere men som tydeligvis ble mistolket var om det kunne være noen kroppslige årsaker til at man gikk opp i vekt. Om det er noe jeg ikke har fått med meg når det gjelder kroppslige forandringer. Det var alt jeg mente. Slik du beskrev i ditt siste innlegg er det greit oversatt til MINDRE MOSJON OG MER SPISING.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...