Gå til innhold

Homeopat Sørensens Resept


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Har blitt litt desperat for å gå ned noen kilo, og vet at den beste metoden er å spise sunt og trene mer. Dette har jeg startet med, men sprekker ofte med å ta en sjokolade eller potetgull til kvelds....Blir utrolig fysen på kvelden...!

Jeg skal gifte meg neste sommer, og vil gjerne se fin ut da. (Det betyr utrooooolig mye for meg!!!!)

Har til stadighet festet blikket på annonsene i div. ukeblader om Homeopat Sørensens Resept. Der skal du visstnok gå ned mange kilo, og unngå å legge på deg etterpå!! Jeg er utrolig skeptisk til slike produkter, og homeopat Sørensen ser utrolig slesk ut...(?), men jeg er jo veldig spent å høre om noen har noe erfaring med dette. I tillegg står det i annonsen at det "retter opp hormonsystemet og gjør kroppen mange år yngre"... Dette er jeg skeptisk til. Jeg er jo bare 23 år, er dette et produkt for eldre mennesker?

Vær så snill å svar meg!

JEG SKAL GÅ NED I VEKT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

alt som lyder for godt til å være sant er ikke sant.

EN fin huskeregel når det gjelder slankeprodukter.

Jeg reagerer på at du skriver at du vil føle deg fin, husk en føleles kommer inneni og man kan godt være fin selv om man er feit.

Tilbak til slankekuren/pillen, jeg har ikke prøv den, men reklamen lyder jo fristende.

Men tror du ikk ene pille eller ett eller annet som folk virkelig går ned av vill evi ha hørt om både på tv, radio asiver ol. Det hadde jo vært en sensasjon. Tenkr deg om, det eneste som blir slankere her er din lommebok.

Hvis du absolutt må gå på diett er det mye annet du kan gjøre i stedet, feks http://www.ibalanse.no her beskriver de enkelte dietter som vil få folk til å gå ned i vekt.

Bare et lite spm, hvorfor kan du ikke begynne å trene? Vet du nok om sundt korsthold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har begynt å trene, jeg har begynt å spise sunt, men som sagt har jeg lett for å sprekke.

Det har også vært på TV om denne "resepten" hvor mange har gått ned mange kilo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste pilleproduktet som visstnok funker heter Xenical og fås på resept av lege. Når nå Reductil kommer på markedet får man en kombinasjon som visstnok skal virke bra. Men; kosthold og trening FØRST!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Doktor Sørensens resept er bare tull. Meld deg heller på et Grete Roede kurs, eller Libra. Gå laaaange turer hver dag (hvis du har tid)- det hjelper.

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Løvemamma, når kommer Reductil på markedet, og hvem er det som markedsfører den? Er dette noe som er blitt godkjent som legemiddel?

PiaMia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehm....øhh...... *tenker så det knaker*

husker ikke litt engang hvor jeg leste den artikkelen om Reductil, men den var visst på vei inn på markedet.

Du kunne jo tatt kontakt med noe farmasøytisk selskap eller noe?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Connie

Var å fikk resept på xenical i dag. Jeg er veldig spent på hvordan den virker. Den var jo ganske dyr (704,00 kr. for en mnd). Men den skal jo være den eneste pillen som holder hva den lover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg inn en mld da når du har fått brukt den en stund da og fortell hvordan det går!

Får jeg lov å spørre om bakgrunn for at du skal begynne og tips/råd legen gav deg?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har brukt xenical i 3 måneder og har ærlig talt ikke mistet en eneste kilo.

xenical tar 30 % av fettet i maten, men når maten består av karbohydrater så hjelper ikke xenical.

Lykke til Connie - håper du får full uttelling for pengene. Jeg synes xenical er rådyrt.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt xenical i ca 8 mnd, og jeg gikk ned noe, men det kommer jo tilbake igjen når du ikke bruker pillene. Vel og merke hvis du ikke har lagt om kostholdet. en del vil nok merke en del ugehagelige bivirkninger som vondt i mage og "løs mage" hvis man tar pille og spiser for fet mat.

For meg med mageproblemer og som har hatt hatt candida i mange år er jeg så vandt med smerter og rar avføring at det ikke hadde noen preventiv effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Connie

Det var vel litt tilfeldig at jeg ville begynne med xenical. Hadde hørt om den før og at den var den eneste "pillen" som skulle ha en dokumentert virkning ved slanking. Kom plutslig til ett punkt der jeg bare måtte gjøre noe med vekta. Tenkte som så at hvis jeg går og kjøper en så dyr pille så for jeg en ekstra dytt i riktig retning. Er klar over at dette alene ikke er nok, så her må jeg legge om vanene. Er veldig motivert for å begynne nå, men har ikke tenkt at jeg ikke skal unne meg noe i helgene og en gang i blant ellers. Regner med at dette kan ta en stund, vil derfor ikke føle at dette er slutten på alle slags kos på lørdagskvelden. Har som mål å gå ned 15-20 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...