Gå til innhold

--


Gjest Gjesten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest HeidiO

Åh, så koselig!! Håper det går greit med morfaren din :blomst:

Det hørtes virkelig ut som en fantastisk dag, og nå gleder jeg meg bare til mitt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå... Gratulerer sååå mye :klem:

Hørtes ut som en kjempeflott dag...

Sitter her m en klump i halsen og nervene i høyspenn når jeg tenker på hvor nær vår store dag er jeg :rødme:

*SUKK*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer som ektepar :klem:

Så fint å høre at dagen ble bra, tross alt! Håper det går bra med morfaren din (og din mor)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye som nygifte :bryllup:

Godt å høre at dagen ble fin, håper at alt går bra med resten av familien også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere, hørtes ut som en kjempefint dag. Nå ser jeg bare veldig frem til min egen dag som er om 10 dager!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Gratulerer!! Hørtes ut som en vakker og morsom bryllupsdag.

Så fint at moren din rakk det.

Endret av duddi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med en flott dag og som nygift, du så veldig flott ut! Det er fryktelig leit med morfaren din, og jeg synes du er veldig sterk som klarte å gjennomføre og ha det fint på din store dag til tross for det som skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner! Prøver meg på å legge ved et bilde, men kommer vel til å fjerne det i løpet av dagen.

Så fin du var :)

Med morfar går det dessverre ikke bra i det hele tatt. Han har ikke vært bevisst siden det skjedde. Han vil ikke holdes kunstig i live, så han får ikke drypp mer. Det eneste han får nå er morfin når han er urolig og det ser ut som han har vondt. Men han er veldig fysisk sterk, så det drøyer vel noen dager til. Jeg er hos mamma nå, har sittet på sykehuset i går og i dag. Det er veldig vondt, han ser ut som han har blitt 20 år eldre der han ligger, og han har vanskelig for å puste.

Uff da :troest:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...