Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

:vinke:

Titter innom og ser at jenta deres har blitt 1 år allerede! Gratulerer så mye!

Håper alt står bra til, litt dumt at dere ikke erså fornøyde med alt i barnehagen. Men de har jo x-antall unger per. voksen så det er ikke bare, bare å klare å holde følge med alle som er våte og ikke, dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom for å ønske deg GOD PÅSKE :)

Litt tidlig kanskje, men vi reiser på en liten påsketur i morgen. Kommer tilbake onsdag, og da drar vi i campingvogna ;)

:hug:

God påske til dere. Håper dere får en fin tur :)

Leste litt om de barnehagegreiene, skikkelig irriterende :sur:

Anbefaler deg ta det opp med ped.leder og hjelper ikke det bør du gå til styrer :sjenert:

:hug: igjen!

Vi tok opp det med at hun var våt og iskald, og det har hun ikke vært siden, heldigvis :)

:vinke:

Titter innom og ser at jenta deres har blitt 1 år allerede! Gratulerer så mye!

Håper alt står bra til, litt dumt at dere ikke erså fornøyde med alt i barnehagen. Men de har jo x-antall unger per. voksen så det er ikke bare, bare å klare å holde følge med alle som er våte og ikke, dessverre!

Takk :)

Det står bra til med oss. Litt trøtt, men nå er det heldigvis helg.

Nei, det er jo mange unger å holde styr på, så jeg skjønner jo at de kan bli litt våte av og til. Men nå er det slik at Live er den som er minst. Hun verken går eller snakker, så hun kan jo ikke si ifra. Nestemann på den avdelingen er 2 år, og nestemann etter det, 3 år. Så de har jo litt ekstra oppsyn med Live. Jeg forstår jo at hun kan bli våt, men hun må ha gått våt ganske lenge siden hun var så iskald som hun var.

Dette kommer jo bare i tillegg til de tingene som vi har irritert oss over. De kler ikke på henne skikkelig blant annet, selv om vi har tatt det opp med dem. Hun har skikkelige luer med hals liggende i barnehagen. To stk. faktisk. Likevel tar de på henne den enkleste lua (som hun har på seg om morgenen) når de går ut.

Jeg kan telle på én hånd de gangene hun har kommet hjem med skiftet bleie. Vi står opp kl 6 hver morgen, og vi henter henne kl 14:30. Da synes jeg det er drøyt at hun ikke har fått ny bleie på de timene. Jeg hadde mine mistanker om at hun ikke hadde blitt skiftet så ofte på, men her om dagen fikk jeg bekreftet det. Vi har begynt å bruke up and go på henne igjen hjemme, og leverer henne følgelig med up and go. Da jeg hentet henne så hadde hun samme bleie på seg. Når jeg så tenkte tilbake, så kom jeg på at alle bleiene de bruker i barnehagen er merket med navnet hennes med kulepenn. Og jeg kan telle på en hånd de gangene hun har kommet hjem med en slik bleie..

Nå skal hun skifte avdeling over til småbarnsavdeling rett etter påske. Så derfor gidder jeg i grunn ikke irriterer meg mer over ting.

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nydelig katt! ;- )

ta godt vare på pusen!! :- )

gi den masse kjærlighet-mat&drikke, ikke steng den inne!!

la den gå ut og inn som den vil = ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hehe, vel det døde liksom litt ut i boken min, så jeg har ikke giddet å skrive noe her på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...