Gå til innhold

Crest Whitestrips


Gjest piropa

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

har brukt white strip 1 uke nå ,professional 6,6 %,iste de 3 første dagene ,ikke nå.tar både morgen og kveld.

de jeg har kjøpt er for sensitive tenner,kjøp hos dentist.net.

Mange kjøper de sterkeste 20% ,det hadde jeg ikke våget.

er fin og hvit nå ,men vil ta hele pakken,80 stk.

husk på at de bruker hydrogen peroxide.det er dobbelt så sterk som carabid peroxide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Golden Girl

Skjønner ikke at dere klarer å vinne budrundene på eBay, jeg. Jeg blir alltid slått 2-3 sekunder før slutt, uansett hvordan jeg har prøvd...

Ga opp og prøvde på www.tannbleking.nu i stedet. Men er ikke HELT sikker på resultatet enda. Har sittet med det i fem timer så langt uten å se noe forskjell. Må man ha veldig misfargede tenner for å se forskjell? I følge den bleke-skalaen hadde jeg 5 på en skala til 14 totalt...

:forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Skjønner ikke at dere klarer å vinne budrundene på eBay, jeg. Jeg blir alltid slått 2-3 sekunder før slutt, uansett hvordan jeg har prøvd...

Ga opp og prøvde på www.tannbleking.nu i stedet. Men er ikke HELT sikker på resultatet enda. Har sittet med det i fem timer så langt uten å se noe forskjell. Må man ha veldig misfargede tenner for å se forskjell? I følge den bleke-skalaen hadde jeg 5 på en skala til 14 totalt...

:forvirra:

Ikke fem timer sammenhengende vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl
Ikke fem timer sammenhengende vel?

Neida, totalt. Men jeg er så utålmodig at jeg nesten kunne gjort det sammenhengende...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannkjøttet mitt løftet seg oppover. Jeg ble skikkelig sår.. Vær forsiktige så dere ikke er borti tannkjøttet med dem, kun tennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Gjest_christer_*
jeg har brukt premium, de funket veldig bra!

Samme her, brukte premium jeg og, funket kjempe bra, veldi bra resultat allerede etter 2-3 dager :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest_Moi_*
Dette virket veldig skremmende. Jeg vil bleke tennene, men vil gjøre det hos tannlegen, med blekestinne og hjemmebleking. Kan jeg gjøre det hos den vanlige tannlegen min? Får man laget skinner, og når man kjøpt blekemiddel der? Jeg vet at reguleringstannleger lager skinner, skal jeg høre med en om de vil lage skinner til meg? Hjelp ;-o

Det er veldig mange tannleger som gjør dette, og går du til en tannlege for å bleke tennene så fikser dem alt der. De lagger skinner, og blekemiddel får du kjøpt der. Jeg har selv vært hos tannlege og bleket tennene mine for 1 år siden, drikker ikke kaffe o.l så mine tenner er fremdeles like hvite, ved hjelp av normal tannpuss og tannlegebesøk.

Ikke kjøp disse whitestripsene, en venn av meg gjorde dette fremfor tannlege, hun sliter fremdeles med håvendt tannkjøtt, og en god del blødninger fra tannkjøttet sitt. Disse stripsene etser bort det som beskytter tennene.

Det er kanskje mulig at hjemmeblekningen du får hos tannlegen er veldig likt, men disse produktene og metodene er utrolig mye mer, og bedre kontrollert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Linn_*

Noen som vet om noe lignende som er mulig å få kjøpt i Norge ?

Hilsen 14åring som ikke får bruke bank kortet til sånnt : -/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Gjest

De fås ikke kjøpt i Norge. Du burde uansett vente til du blir eldre.

Spørsmål til alle som har prøvd:

Er det garantert at et blir et jevnt resultat? Jeg har sterke, rette tenner uten hull, men jeg føler at når man legger på stripsen så går den liksom ikke 'innpå' alle tennene på samme måte, noe det jo gjør når man bruker sånn biteskinne med gelé oppi.

Jeg er livredd for å våkne opp med hvite flekker på tennene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
De fås ikke kjøpt i Norge. Du burde uansett vente til du blir eldre.

Spørsmål til alle som har prøvd:

Er det garantert at et blir et jevnt resultat? Jeg har sterke, rette tenner uten hull, men jeg føler at når man legger på stripsen så går den liksom ikke 'innpå' alle tennene på samme måte, noe det jo gjør når man bruker sånn biteskinne med gelé oppi.

Jeg er livredd for å våkne opp med hvite flekker på tennene. :)

Opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har så lyst til å prøve Crest whitestrips premium etter å ha hørt mye bra om det... Men er fortsatt skeptisk! Er mest redd for tannkjøttskader og flekkete tenner. Har sensitivt tannkjøtt fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær forsiktig med disse. Man burde sjekke hos tannlege om man har sterke nok tenner. Jeg gjorde ikke det, og tennene mine ble skadet. Kan jo ikke være 100% sikker på at det har noen sammenheng, men jeg har iallefall vært litt plaget etterpå. Mye ising og får lettere hull enn før. Er jo sterke saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Prøvde crest i vinter, og ble veldig fonøyd. Fikk vekk misfarging fra te og rødvin så de ble naturlige hvite:) Var litt ising da jeg holdt på med blekingen, men etter jeg var ferdig har jeg ikke merket noe til det. Merket ingen ting til sårhet i tannkjøttet. Tennene ble flekkete med en gang, men det gikk bort etter noen timer. Dette var visst helt vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en Classic-pakke da jeg var i New York tidligere i år. Slet litt med isinger, men har brukt så og si en hel pakke nå, uten noen nevneverdig bedring, synes jeg. Vet ikke om det betyr at den ikke funket, eller om jeg har for hvite tenner i utgangspunktet til å se noen forskjell???

Men nå i dag skulle jeg sette på nye remser for å bruke opp det aller siste fra pakken, men da gjorde det vondt i en tann umiddelbart da geléen kom i kontakt med tanna. Ikke bra! Så det blir nok ikke mer på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Camilla_*

heisann!

vurdere å bestille whitestrips fre ebuy.

noen som har prøvd dette og kan fortelle meg litt før jeg bestiller?

Hvordan fungerer det? altså hvordan tar du det på? skal det sitte lenge?

hvor lenge holder det? er det noe spesielt jeg må se etter når jeg bestiller? er det noe forskjell liksom?

på forhånd, takk for svar!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

På et annet forum, mote.no er det mange som har prøvd Crest Whitestrips og virker fornøyd med det: http://www.mote.no/jentemote/hud-og-makeup...-tenner-43.html

Er litt usikker på Crest, selv om det står "Enamel safe" på f.eks Pro Effects og Advanced Seal. Tenkte derfor å prøve den mildeste varianten, Crest Daily Whitening. Tar sikkert lengre tid, men jeg har ikke noe hastverk. Ellers høres også Crest Advanced Seal interessant ut, de skal feste seg på tennene slik at de ikke sklir rundt i munnen. Da kan jeg i det minste gjøre noen andre ting samtidig. Ser at det dukker opp Crest på Finn.no med jevne mellomrom til fin pris, tar jo evigheter å få noe tilsendt fra USA og eBay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...