Gå til innhold

Vanskapt fitte


Gjest Gjest_Jenta_*

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er ei 21 år gammel jente med et stort problem. Fitta mi er Enorm. Den er trang lengst inne, men jeg snakker om åpningen. Når jeg ligger med kjæresten, kjenner vi ingenting! Jeg blir derfor som regel tatt bakfra, selv om jeg ikke liker det.

Det er selve åpninga som er problemet. Fitta er åpen 24/7, og gir fullt innsyn innover... Kjønnsleppene er vridd utover, så sårt, fuktig, rødt kjøtt alltid er avdekket. Det gnager mot underbuksa, og fukter den. Løsningen er å alltid bruke libresse.

Jeg har hatt UVI mange ganger, og det er ikke rart. Det er ofte "navlelo" i åpningen.

Er det mulig å få en omskjæring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Med så dårlig språkbruk, både i tittelen til innelgget og i svarene, er det vanskelig å ta innelegget seriøst.

Signerer denne... For TS sin del håper jeg ikke at hun går til legen og sier at "Fitta mi er så vid".. det går vel an å forklare problemet på en voksen måte ??? Og noen av dere som svarer her .. er vel ikke helt ferdig med pubertetene eller noe.. Slik synes det hvertfall ut i fra svarene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest mr. gjest
:skratte:

hahaha:P Tror jeg dør:P hahaha :ler:

Det gjør f.. meg jeg og.. sitter her og får utbrudd midt i arbeidsdagen..

Må si man får en mer lattermild hverdag av å lese tips til hvordan ha bra sex med slingrefitter :sjarmor:

Og dette innrømmer jeg å le av selv en god stund etter puberteten.. (den var rettet mot de på nylig fylte 20 som skal oppdra andre "umodne" på internett... good job everybody.. give yourself a big round of applause!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Alex_*
Hei.

Jeg er ei 21 år gammel jente med et stort problem. Fitta mi er Enorm. Den er trang lengst inne, men jeg snakker om åpningen. Når jeg ligger med kjæresten, kjenner vi ingenting! Jeg blir derfor som regel tatt bakfra, selv om jeg ikke liker det.

Det er selve åpninga som er problemet. Fitta er åpen 24/7, og gir fullt innsyn innover... Kjønnsleppene er vridd utover, så sårt, fuktig, rødt kjøtt alltid er avdekket. Det gnager mot underbuksa, og fukter den. Løsningen er å alltid bruke libresse.

Jeg har hatt UVI mange ganger, og det er ikke rart. Det er ofte "navlelo" i åpningen.

Er det mulig å få en omskjæring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Alex_*

Jeg forstår problemet, men som gutt skal jeg svare så godt jeg kan ærlig.

De fleste gutter er kåte/intresserte i det andre kjønn og motsatt. Og derfor er sjenanse det største problem.

Vi gutter har en tisse fant som alle skulle gjort enten større, videre eller aller helsrt begge deler. Jenter har en meget erotisk og opphisende underliv spør du meg. Men vi gutter tenker for mye på oss selv og setter for mye fokus på oss selv og egne lyster.

Jeg personlig liker at jenten har det godt under sex akten og ut fra det vil jeg bli enda mer opphisset. Fokuset må bort fra kropp og inn på nytelser.

Jeg har sett mange forskjellige "muser", og aldri har dette vært et problem for meg.

Vi gutta må bruke tunga mer og sørge for at damene våres har det bra. Så lenge vi får oss mus er vi blide, men jeg er sikker på at det er ditto.

Hvis du viser gutten din hvordan du liker det vil både du og han ha igjen for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo ganske dårlig språkbruk å skrive "innelegg" også da (eller "innelgget"). Det heter innlegg.

"innelegg" regnes som skrivefeil, ikke språkbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

snakk med fastlegen din eller en gyno. De kan hjelpe deg med å fastslå om det er ett medisinsk problem, som e.v kan fikses med en oprasjon.

ellers syntes jeg Gjest_Alex er inne på noe.det er for mye fokus på kropp og for lite på nytelser. her trenger både vi og gutta bli flinkere til og gi og ta og kommunisere hva vi liker

håper det ordner seg for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Dessuten kan dere begge ta tak med hendene nedenfra og presse fitta opp og sammen under pulingen. Det hjelper utrolig!

Jeg vet ikke, men noen sier de liker å ha en dildo eller en ekstra hjelpekuk i rompa når de holder på. Jeg skulle gjerne høre om det noen som har erfaring med det?

Jeg er 100% enig i alle innleggene dine her, og spesielt for de med liten kuk noe jeg selv har, om det å komme seg høyt opp på dama å kjøre kuken hardt å bestemt ned i dypets indre menst man gnir seg mot klitoris.

Jeg var sammen med ei jente noen år,og vi gjorde det på denne måten her,og hun ble så opphisset att hun fikk sprutorgasmer....og det er det skjelden man hører om i dag.

Noen andre jenter som får sprutorgasme her ?

Da vil jeg i så fall møte deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst... Mange tullete svar her, gitt. Selvfølgelig må vi ta TS sitt innlegg seriøst. For sannsynligvis har hun et problem som hun ønsker å endre på. Jeg råder deg til, som mange andre har sagt før meg, å gå til lege og forklare problemet ditt. Det kommer helt sikkert til å ordne seg! Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei.

Jeg er ei 21 år gammel jente med et stort problem. Fitta mi er Enorm. Den er trang lengst inne, men jeg snakker om åpningen. Når jeg ligger med kjæresten, kjenner vi ingenting! Jeg blir derfor som regel tatt bakfra, selv om jeg ikke liker det.

Det er selve åpninga som er problemet. Fitta er åpen 24/7, og gir fullt innsyn innover... Kjønnsleppene er vridd utover, så sårt, fuktig, rødt kjøtt alltid er avdekket. Det gnager mot underbuksa, og fukter den. Løsningen er å alltid bruke libresse.

Jeg har hatt UVI mange ganger, og det er ikke rart. Det er ofte "navlelo" i åpningen.

Er det mulig å få en omskjæring?

hei Hvis du kommer til meg jeg skal du trenger utstyr som er 25 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...