Gå til innhold

Livet som utøvende mamma


Karius

Anbefalte innlegg

Gjest baby-E

fugte med i den gamle boken din..

Dette er bare helt fantastisk. Håper dere får et fint svangerskap og god oppfølging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: Åhh, nå ble jeg skikkelig glad på deres vegne! Dere høres ut som to supre personer som kommer til å være verdens beste foreldre.

Så inne hos Sun Mei at du hadde fått ny dagbok, men letet lenge før jeg fant den. Litt treg jeg, så tanken på at den var inne blant graviditetsdagbøkene slo meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Karius! :klem:

Gratulerer så masse med en ny spire i magen! Så herlig å høre at alt var bra på kontrollen. Jeg var en av mange som var dypt berørt av historien on Lille Pi, og ønsker deg alt mulig godt i tiden fremover. :kose::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata sa det jeg tenkte så bar, men får vel formulere meg selv i stedet for å signere ;)

Jeg snikleste litt i slutten av de forrige dagbok og ble fryktelig rørt og trist. Denne gangen skal det gå så meget bedre.

Skjønner bekymringen og at dere ikke slipper gleden helt løs enda, en så fantastisk at dere allerede har sett den lille på UL. Måtte hjertet banke neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å høre at alt gikk bra hos legen :) Og kjempefint med så god oppfølning da! Vil dere få ultralyder gjennom hele svangerskapet, eller er det mest nå i begynnelsen?

Krysser alt jeg har for at det skal gå deres vei denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååååååååååå, nå ble jeg rørt nå :hoppe:

Ååååååååååååååååå, så glad jeg blir på deres vegne nå :hoppe:

:kaffe: Her skal jeg slå meg ned ja.

:danser::danser::danser::danser:

Takk Sun Mei - ble rørt av meldinga di jeg! :legrine:

Bare å følge med, både her og andre plasser etterhvert. ;)

fugte med i den gamle boken din..

Dette er bare helt fantastisk. Håper dere får et fint svangerskap og god oppfølging.

Tusen takk baby-E, koslig at så mange sniklesere følger med videre! :)

:hoppe: Åhh, nå ble jeg skikkelig glad på deres vegne! Dere høres ut som to supre personer som kommer til å være verdens beste foreldre.

Så inne hos Sun Mei at du hadde fått ny dagbok, men letet lenge før jeg fant den. Litt treg jeg, så tanken på at den var inne blant graviditetsdagbøkene slo meg ikke.

;) Ikke så lett å følge med vettu Chica. Her skjer det fort!

Kjære Karius! :klem:

Gratulerer så masse med en ny spire i magen! Så herlig å høre at alt var bra på kontrollen. Jeg var en av mange som var dypt berørt av historien on Lille Pi, og ønsker deg alt mulig godt i tiden fremover. :kose::hjerte:

Tusen takk! :)

La Traviata sa det jeg tenkte så bar, men får vel formulere meg selv i stedet for å signere ;)

Jeg snikleste litt i slutten av de forrige dagbok og ble fryktelig rørt og trist. Denne gangen skal det gå så meget bedre.

Skjønner bekymringen og at dere ikke slipper gleden helt løs enda, en så fantastisk at dere allerede har sett den lille på UL. Måtte hjertet banke neste gang :)

Vi håper at det skal gå mye bedre denne gangen ja! :)

Synes vi fortjener det nå!

Så flott å høre at alt gikk bra hos legen :) Og kjempefint med så god oppfølning da! Vil dere få ultralyder gjennom hele svangerskapet, eller er det mest nå i begynnelsen?

Krysser alt jeg har for at det skal gå deres vei denne gangen

Vi får jevnlige ultralyder gjennom hele svangerskapet, Pasha.

Men blir nok mest nå i starten vil jeg tro. Dette for at vi skal få litt ro over oss, og litt for at de ønsker å følge utviklingen tett ifb PCOS osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjapt innom, har akkurat kommet hjem fra jobb.

Skal straks til frisøren, må jo være "shina" til firmaturen i helga! ;)

Uvant å dra på firmatur, uten å ha noe som helst ansvar for annet enn meg selv! Nesten så jeg blir litt rastløs og føler jeg ikke har kontroll. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg jo følge med. :) Gratulerer med en liten spire i magen....jeg var i dine sko for nøyaktig ett år siden. En liten spire i magen, og termin i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kose meg på tur, Sun Mei. :)

Takk for hilsen, Samba. Gikk gravide samtidig ifjor vi da! ;)

Jeg fikk Lille Pi i desember, 14 dager etter termin.

Idag har jeg vært redd, har kjent mensmurringer stort sett hele dagen. Vet jo at det er normalt, men samtidig så husker jeg fra tidligere SA at det kjennes akkurat likedan ut.

Har vært på do ørtogførti ganger for å sjekke om blødninger, men foreløpig ingen antydning.

Forhåpentligvis går det fint, men det ligger i bakhodet hele tiden.

Reiser på firmatur i helga, litt spent på det.

Blir første møte med mange kollegaer etter permisjonen min.

Ingen på jobb som vet om spiren, bortsett fra øverste sjef.

Følte meg måtte fortelle, da jeg ikke ønsker å være med på div aktiviteter som juvvandring, rappelering og rafting på lørdag.

Vanskelig å stå der, og måtte finne på en forklaring.

Det slipper jeg heldigvis, og han sa jeg måtte ta ting etter mitt eget tempo både ift sosiale og faglige. Hodet henger jo ikke helt med enda, og det kan fort bli litt intenst med masse folk over lengre tid.

Greit å ha det avklart på forhånd.

Sinnsykt trøtt for tida, og i morra må jeg opp 0430. :forvirret:

Baktus skal på fotballkamp ikveld, så kanskje jeg skal benytte anledningen til å finne senga tidlig? Kose meg med bok og nyte stillheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Det er jo normalt med mye murringer i starten, men skjønner veldig godt bekymringen din.

Kos deg på firmatur i helga! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, Samba. Gikk gravide samtidig ifjor vi da! ;)

Jeg fikk Lille Pi i desember, 14 dager etter termin.

Ja, vi gikk gravide samtidig, jeg het ikke Samba da, og du het kanskje ikke Karius heller? :klø:

Det er slitsomt å bekymre seg over murringer, blod og SA, det vet jeg alt om. Men som du vet så er jo disse murringene helt normale, håper du klarer å slappe av og ha en deilig helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Det er jo normalt med mye murringer i starten, men skjønner veldig godt bekymringen din.

Kos deg på firmatur i helga! :klem:

Takk for trøst, La Traviata! :klem:

Nå har det vært forholdsvis rolig i magen hele helga, så jeg slapper litt mere av nå. ;)

Ja, vi gikk gravide samtidig, jeg het ikke Samba da, og du het kanskje ikke Karius heller? :klø:

Det er slitsomt å bekymre seg over murringer, blod og SA, det vet jeg alt om. Men som du vet så er jo disse murringene helt normale, håper du klarer å slappe av og ha en deilig helg! :klem:

Jo, jeg het Karius under forrige svangerskap oxo. Men var ikke her i gravid-dagbøkene. Holdt meg til den vanlige dagboka, men den sletta jeg i vinter. Fant ut at jeg måtte ta en KG-pause, ble litt vel mye en periode. :sjenert:

Slitsomt å bekymre seg ja, kan bli et langt svangerskap.

Men så lenge jeg ikke har blødninger føler jeg at ting er rimelig safe foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knallvarmt i Trondheim, og jeg er innendørs for en liten pause. :sol:

Helga har vært slitsom, av ulike årsaker.

Og det blir nok lenge til neste firmatur for min del. :sprettoy:

Kitzbuel på sommeren er ikke å anbefale, men mindre man er veldig glad i å gå i fjellet/jodle sammen med østeriske budeier/drikke store mugger øl.

"Byen" består av ei gate med bare eksklusive butikker, og puber. Hotellene vi bodde hadde elendig standard og service, og maten var rett og slett dårlige blandingsprodukt!

Med de fellesaktivitetene som det var lagt opp til, kunne vi like gjerne ha vært i villmarksleiren på Oppdal.

Har brukt ca. 19 timer reisetid t/r siden fredag, så jeg ville nok ha foretrukket Oppdal...

Så glad for å komme tilbake til trøndersk jord, at jeg klappa når flyet landa på Værnes! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ser det for meg - et fly fullt av bakfulle folk med stramme masker og så en lykkelig, klappende Karius!

Herlig å høre at alt har gått bra med magen i helgen :Nikke: Du er fremdeles en god del sykemeldt sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var nok noen som trodde det hadde klikka for meg når flyet landa, Frk. Stella. ;)

Det var ikke en diskret liten klapp for å si det sånn, det var heller en stor applaus - typisk charterapplaus fikk jeg høre! :ler:

Har fortsatt gradert sykemelding ja.

Hadde jo planer om å starte i 100% etter ferien, men vi får se an litt. Mye tankevirksomhet ang. jobb for tida, og hva jeg skal gjøre.

Vanskelig situasjon, har jo blitt innkalt til 2.gangsintervju på den jobben du vet...

Det kan bli litt vanskelig hvis jeg skal ut i permisjon i desember/januar.

Men samtidig, hvis dette ikke går bra hadde det jo vært glimrende å starta med helt blanke ark sånn jobbmessig...

Urk, vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke sånn at den jobben var litt sånn...."tjaaaaa" da? Om ikke magefølelsen var helt 100% tror jeg faktisk jeg hadde prøvd å ha litt is i magen jeg... For all del, ta med deg 2.gangsintervjuet men som sagt - ikke ha alt for dårlig tid ift jobbskifte...:sjenert: Vet ikke hvordan jobbmarkedet i Trondheim er for tiden jeg, i resten av landet går det jo så det griner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er sånn jeg tenker jeg oxo Frk. Stella.

Har sagt ja til intervju, mest for å få litt trening i pressede situasjoner.

Det er nok ikke drømmejobben, den er klar for meg i 2009...kanskje... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...