Gå til innhold

;)


Gjest Frøken Titt

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Titt

Jeg så en gang at noen skrev at denne ----> ;) smileyen er en "bedrevitersmiley" eller "derfikkdudendummen-smiley". At den med andre ord ikke blunker, men virker mer som en arrogant smiley.

Er du enig? Jeg er ikke.

Endret av Frøken Titt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke enig. Men den flørtblunker jo ikke, synes jeg. Jeg bruker den en del, men nå klarer jeg ikke forklare hva jeg vil uttrykke med den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Jeg klarer den ikke. Det er så mange som skriver den på slutten av en bedrevitersetning.

"Jeg ville dratt fra han på dagen, men nå er jeg kanskje litt eldre enn deg ;) "

Grøss og gru, og huttetu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hva denne smileyen betyr, for å være helt ærlig. Men DyneTrynes forklaring var bare helt utrolig bra! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som bruker den for å ta brodden av innlegg hvor de synes de er litt skarpe. For ikke å være "slemme" og "såre" noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på sammenhengen. Men noen ganger har jeg oppfattet den som - Haha din dust, der fikk du den!

Endret av Pax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg ville dratt fra han på dagen, men nå er jeg kanskje litt eldre enn deg ;) "

Det var en god forklaring. Det er jo ikke en god blunkesmiley, for det er jo denne :kgblunk:

Endret av Opa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Jeg bruker den når jeg deler noe jeg syns er lurt eller noe sånt og ikke som "bedreviter-smiley".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel i utgangspunktet en blunkesmiley, men jeg har registrert at mange bruker den som en bedrevitersmiley.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin

jeg er bedre og vet bedre en dere alle. Og jeg trenger ikke en smily for å hvite det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må innrømme at jeg føler meg litt som Joey i Friends når han ikke klarer å lære seg når man kan lage anførselstegn i lufta med fingrene, og bruker det feil hele tida. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HAHAHA! Du er f... meg smart, Tryne! Det ER en bedrevitersmiley! Nå har jeg brukt den i alle innleggene jeg har skrevet i kveld, og jeg har bare følt meg SÅÅÅ bedrevitersk og selvgod! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Jeg klarer den ikke. Det er så mange som skriver den på slutten av en bedrevitersetning.

"Jeg ville dratt fra han på dagen, men nå er jeg kanskje litt eldre enn deg ;) "

Grøss og gru, og huttetu!

Det har jo seffklart noe med hvordan setningen er også. Den kan jo bli bedrevitende når du forklarer som du gjør, ja. ;) ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
HAHAHA! Du er f... meg smart, Tryne! Det ER en bedrevitersmiley! Nå har jeg brukt den i alle innleggene jeg har skrevet i kveld, og jeg har bare følt meg SÅÅÅ bedrevitersk og selvgod! :hoho:

Yme? ;) :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...