Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)


Loevinna

Anbefalte innlegg

du da.. :kose:

Håper du har hatt en bra dag likevel da :)

Joda, har ingenting å klage over for idag :) til og med fått gått en liten tur sammen med barna, så har jo fått beveget meg litt da.... :sjenert:

Står til med den jenta om dagen da?

:klem:

Prøv å skru opp!

Jeg får min maskin i morgen! :-D

Skru ja... hadde glemt det jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag har jeg vært på tur med 5 åringene i barnehagen. Og turen gikk til, av alle steder, Sesam Stasjon :tunge1::ler:

Jeg må innrømme at jeg egentlig hadde mer forventninger til turen enn det ungene hadde.. og jeg ble skuffet, mens de hadde en topp tur :sjenert: Jeg ville jo se heeele stasjonen.. ikke bare den utvendige fasaden.. *sukk*

Eller så har jeg vært hos knekkemannen idag, og det ble en kort tur på 20 min etter behandlingen. Men 20 min er bedre enn ingenting. Jeg har tidligvakt i morgen, så jeg satser på å sparke meg selv i gang og trene litt på elipse maskinen min i morgen.. (siden jeg sier jeg skal gjøre det her, så må jeg jo også gjennomføre det :tunge1: )

Men nå skal jeg bare slappe av litt med pcen før jeg tar kvelden på sofaen med CSI før senga roper.

Formaterte den ene pcen min i går, så nå driver jeg å installerer en del ting og tang på den..

(Nynner litt på Pompel og Pilt melodien.... reparerer... formaterer.. installerer... :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, ny dagbok jo, gratulerer :)

Du er ikke den eneste som har litt tid mellom besøkene i dagbøkene rundt omkring... Ting går meg hus forbi for tida.

Sånn reparering, formatering og innstallering på pc'n har jeg forresten alltid sett på som en slags storrengjøring :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, ny dagbok jo, gratulerer :)

Du er ikke den eneste som har litt tid mellom besøkene i dagbøkene rundt omkring... Ting går meg hus forbi for tida.

Sånn reparering, formatering og innstallering på pc'n har jeg forresten alltid sett på som en slags storrengjøring :rosasmil:

:hallo: så hyggelig at du fant veien inn i mine nye dagbok også :) Jeg er ofte innom og titter i mange dagbøker, men er ikke så flink til å legge igjen spor om dagen.. *fy meg*

En liten opprydding kom godt med på maskinen min. Er ikke lenge siden sist jeg formaterte, men noe gikk vel galt - for jeg fikk hele tiden beskjed om at maskinen hadde for lite minne til å kjøre program.. og da var det lite jeg fikk gjort uten å måtte restarte først.. ble igrunnen veldig lei av hele greia. :sjenert:

Men nå tror jeg alt funker som det skal! :hoppe: :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp: nå skal jeg finne senga jeg. Har hatt noen slitsomme dager denne uka, så skal bli godt å legge seg ned på hodeputa nå. Og så fikk jeg ikke pausen min på jobb idag, så da fikk jeg begynne en halv time senere i morgen. Begynner dermed ikke før kl 9. Blir deilig å få en lang natt med masse søvn :-D Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha en god natt med masse søvn, ingenting som er bedre enn å føle seg skikkelig uthvilt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee!! Idag våknet jeg faktisk før klokka mi ringte! :overrasket:

Deilig! :-D Så nå sitter jeg å spiser litt havregrøt før jeg må pakke sammen noen ting jeg må ha med meg til jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, det er så deilig å våkne av seg selv! Spesielt når man våkner av sola som titter inn av vinduet :)

Goood helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samme her, våknet også før klokka mi ringte :ler:

Ha en fin dag og god helg :klem:

Sant det er deilig å våkne av seg selv istedet for den irriterendes lyden av ei vekkerklokke?! :ler:

:klem:

Åååh, det er så deilig å våkne av seg selv! Spesielt når man våkner av sola som titter inn av vinduet :)

Goood helg :klem:

Så hyggelig å se deg her inne igjen :)

:klem:

God helg, bærta mi! ;)

takk for det schnuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. denne helgen har gått innmari fort. Lørdagskvelden gikk med til kino, og i går så var vi til Liseberg. Var kjempe gøy! :hoppe: Men jeg ble litt for fort hekta på black jack... :sjenert: Men heldigvis så gikk jeg ikke i så veldig i underskudd... :)

Nå har vi hatt en skikkelig sen frukost, og avsluttet det hele med en saft melon. Noe mine jo pusefrøkener også like veldig godt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...