Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)


Loevinna

Anbefalte innlegg

Da er min nye dagbok herved åpnet!! ;)

Det endte med en ny dagbok av den enkle grunn at jeg har startet på en ny mental epoke i livet mitt. Og da føltes det veldig riktig ut å slette gamle tanker og rablerier. Så med ny dagbok er det mye plass til nye tanker :-D

:hoppe:

Velkommen innom forresten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ny dagbok! :klem:

Steikje! du var kjapp! :overrasket: stalker du meg eller noe sånt? :hoho:

Takk forresten! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Satt akkurat og leita etter dagboka di, skjønner du, og var nesten på vei til å sende deg sms. Og plusseli dukka nye boka di opp! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt akkurat og leita etter dagboka di, skjønner du, og var nesten på vei til å sende deg sms. Og plusseli dukka nye boka di opp! :-D

:ler: Gode snille schnuppa mi :klem:

Jeg følte virkelig for å begynne på en frisk start igjen nå.. du skjønner sikkert hva jeg mente med det første innlegget mitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå tenkte jeg å slenge meg på sofaen med en bok og to kosepuser :) Og så skal jeg vekke den tredje kosepusen med kaffe om en liten halv time.

Vi snakkes Svimleschnuppa mi! :klem::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

KJÆRE DEG! Nå trodde jeg at hele dagboka var borte :overrasket:

Lette side opp og side ned, men ingen dagbok var å finne.. Heldigvis fant jeg linken i signaturen din, og du kan jo ikke finne på å få ny dagbok sånn helt uten videre og uten å si fra!! :fy_fy: Skremte meg :sjenert:

Hvordan står det til med deg om dagen?

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kyss:

:kose:

KJÆRE DEG! Nå trodde jeg at hele dagboka var borte :overrasket:

Lette side opp og side ned, men ingen dagbok var å finne.. Heldigvis fant jeg linken i signaturen din, og du kan jo ikke finne på å få ny dagbok sånn helt uten videre og uten å si fra!! :fy_fy: Skremte meg :sjenert:

Hvordan står det til med deg om dagen?

:kyss:

Dagboka mi var jo borte, sånn egentlig... :D Jeg følte virkelig for en frisk "start" nå om dagen så da ble det det. Vart du skræmt eller?! :tunge1:

Her går det ganske bra om dagen ja. Lite nytt her i gården egentlig.

:kose:

Der var du jo! Gratulerer med ny dagbok!

Innom med en hilsen i natten.

Takker og bukker :) koselig at du fant frem til den nye dagboken min. alltid hyggelig med hilsninger, både natt og dag :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården er det igrunnen veldig lite nytt.. Hadde en kjempe koselig helg med min samboer, og nå er hverdagen begynt igjen. Bekkenet mitt har trøblet seg skikkelig fra lørdag til idag, så da bar det rett til kiropraktoren idag. "Mirakelmannen" min :hoho:

Men eller så har jeg det bare bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hæi bæibi! Fyll i kveld og tog i mårra? :lol:

Blir lite fyll her i gården i kveld. Mannen er og spiller fotball, men når han kommer igjen så skal vi kose oss med en skikkelig biff middag :sikle:

Men tog blir det i morga. Vet ikke om vi kommer til å gå i tog.. men skal iallefall se jentungen gå i tog :ler:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

...så går vi rundt om et eplefrukttre

eplefrukttre

eplefrukttre

Så går vi rundt om et eplefrukttre

tidlig en sommerkve-eld...

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...