Gå til innhold

.


Crash

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor ikke bruke persienner til å dekke innsynet med? Disse kan du få laget etter mål. Da står du mye friere med hensyn til gardinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimi

Vet ikke hva som er "riktig" med tanke på liftgardiner. Jeg syns det er finest inni vinduet. Hvis du skal ha de på utsiden av vinduet ville jeg passet på at de går helt til kanten på lista.

Jeg syns det hadde blitt finest med en liftgardin i hvert vindu i stede for to som blir delt på midten.

Som Frey sier så kan du bruke persienner slik at du står friere med gardinene. Eller så kan du bruke noen sånne bambus opplegg i stede. De har fått inn noen sjokk fine på Skeidar nå. Som ikke er de runne små vanlig pinnene, men litt flatere og er i en veldig mørk brunfarge. Finnes i forskjellige str. :)

Endret av Minimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går kanskje an å lage liftgardiner i den bredden? Skjønner ikke hvorfor det ikke skulle gå an, hvetrfall. Jeg har liftgardin inne i karmen, mamma har den utenpå. Det er forskjellig fra vindu til vindu. Jeg bor i en gammel leilighet med dype karmer, mamma har moderne hus hvor det bare hadde sett rart ut å trykt liftgardina inni den smale karmen.

Panelgardiner kan kanskje funke? Du kan ha to på hver side, den ene utenfor den andre, også kan du dra de foran når du vil hindre innsyn. Det gir hvertfall et mindre kontorpreg enn å bruke persienner eller sånne "strimmel"-gardiner... Fikk nemlig veldig kontorassosiasjoner til de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minimi

Jeg tror du kan bestille med spesialmål fra Moltex Skeidar fører Moltex, kan hende de vil bestille for deg. Trur ikke du betaler noe ekstra for å bestille i spesialmål.. Trur en liftgardin fra moltex på 1 m koster fra 500,- spørs på hvilket stoff du velger.

Sikkert andre steder som er billigere du kan bestille fra, men Moltex er den eneste jeg vet om.

De bambus greiene trur jeg er like fint utenpå som inni vinduet.. Det blir billigere med slike enn liftgardin trur jeg :)

Edit: Når jeg tenker meg om trur jeg ikke du får bestilt så stor liftgardin som 260.. :klø: Du kan sende en mail å spørre om str og pris [email protected] adressa blir vel gjerne fjerna, men den står under kontakt på moltex.se

Endret av Minimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...