Gå til innhold

Noen som har prøvd


lolitamus

Anbefalte innlegg

På ca. 40 dager har jeg gått ned 4,6kg ved å bruke Ruis Phase 2. Spiser grovt knekkebrød til frokost, litt mer frukt utover dagen og drikker mye vann og farris. Selvsagt unner jeg meg litt snacks, men mye mindre enn før.

Er kjempefornøyd med disse pillene som har gitt meg en rask start i min slankeprosess. Piller alene kan ikke erstatte noe, men i kombinasjon med litt mindre mat, og litt mer bevegelse som du også kan leve med i fremtiden er nok løsningen.

Mitt problem har alltid vært vekten, med lavt stoffskifte og fjerning av lymfekjertler i magen, har slanking vært et mareritt.

Løsningen min ble disse omtalte pillene, og yippi - jeg er kjempeglad for at de virker for meg. Jeg vil fortsette med mine nye spisevaner, frukt og mosjons-syklus jeg kan leve med - alt uten å overdrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Bente_*
Virker som folk er fonøyd og har gått ned i vekt når de har brukt dette. Men har noen andre en annen erfaring, eller er det bare juks? er dere fornøyde? Jeg trener og spiser sunt, men jeg spiser bare 3, men sstore måltideer hver dag:s jeg får ikke til å spise ofte og lite. går aaaldri ned i vekt. så bestemte meg for å prøve denne phase 2 karboblokker. Hva som egentlig skjer med kroppen har jeg ikke helt skjønnt, men... ¨jeg fant det på helsetorget.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd alskens slankekurer før, men uten å lykkes, helt til jeg leste boka til Skaldemann. Han kuttet nesten helt ut karbohydrater, men økte på med fett.

Jeg går ned når jeg spiser minimalt med karber og masse fett, men når jeg er i en laber periode, klarer jeg ikke å spise nok fett, og stagnerer. Du finner masse om denne kuren hos www.ketolyse.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd alskens slankekurer før, men uten å lykkes, helt til jeg leste boka til Skaldemann. Han kuttet nesten helt ut karbohydrater, men økte på med fett.

Jeg går ned når jeg spiser minimalt med karber og masse fett, men når jeg er i en laber periode, klarer jeg ikke å spise nok fett, og stagnerer. Du finner masse om denne kuren hos www.ketolyse.no.

SKaldemann og ketolyse er ikke det samme! Skjerp deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig noen vesentlig forskjell mellom å spise karboblokkere og å ganske enkelt kutte ut karbohydratene fra kostholdet og heller spise proteiner, fett og ting med mye fiber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man må absolutt IKKE finne på å kutte ut karbohydrater i fra kosten! Det finnes to typer karbohydrater, raske og treige. Det er de raske som er ugunstige (utenom rett etter styrketrening), mens de treige må man ha for å overleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_
Er det egentlig noen vesentlig forskjell mellom å spise karboblokkere og å ganske enkelt kutte ut karbohydratene fra kostholdet og heller spise proteiner, fett og ting med mye fiber?

Det ene føles som en enkel løsning, det andre krever en større omlegging av kostholdet. Og som alle vet baseres hele denne industrien på å garantere mest mulig resultater av å gjøre minst mulig.

Endret av Kristin_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Gjest Gjest_Linn_*

Hei ! Over alt ser jeg at det står at de skal tas 10-20 min før måltidet .. Men på boksen (fra helskekosten life) min står det at de skal tas bare 5 min før :S

Kan dette være riktig ? Har ikke merket noe, og det er en og en halv uke siden jeg begynte på de ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ultra
:grine: hei har prøvd disse karboblokkerne i 3 uker. å er kjempe skuffet! har ikke funket i det hele tatt å det er til å grine av.. :grine::grine::grine: er det noen andre som har noen erfaring med disse tablettene? tror dette er bare juks.... snufs..

Hei jeg har prøvd disse i 2-3mnd nå og har gått ned fra 87kg til 78kg, jeg er en mann på 180 cm og har passert 40 år. Når du har kommet ned i ønsket vekt så kan du gå over til:

(skaldemanns kur) slutt og spis mat med karbohydrater og spis mer egg, kjøtt, fisk, fett osv.

Boken får du kjøpt på nettet og sikkert hos bokhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Hei ! Over alt ser jeg at det står at de skal tas 10-20 min før måltidet .. Men på boksen (fra helskekosten life) min står det at de skal tas bare 5 min før :S

Kan dette være riktig ? Har ikke merket noe, og det er en og en halv uke siden jeg begynte på de ..

Hei!

Jeg har brukt de i en uke ca. og har ikke gått ned en PØKK!!

og ja, jeg lurer også på det med de 5 minuttene... kanskje det er derfor man ikke går ned...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*
Hei!

Jeg har brukt de i en uke ca. og har ikke gått ned en PØKK!!

og ja, jeg lurer også på det med de 5 minuttene... kanskje det er derfor man ikke går ned...?

Har tatt de i 5 dager og gått ned 3,5 kg. Kommer nok ikke til å fortsette med den takten. Men jeg tror det er viktig at de tas 5 min før måltidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pakistaneren
Har tatt de i 5 dager og gått ned 3,5 kg. Kommer nok ikke til å fortsette med den takten. Men jeg tror det er viktig at de tas 5 min før måltidet.

Jeg begynte med Ruis Phase 2 igår, sammen med 30 days *gå ned i vekt tabletter* fra helsekost, i tillegg drikker jeg kinesisk balanse te, og jeg merker at all avfalls stoffet fra kroppen bare renner ut. Jeg har sluttet å spise brød, og kullsyre drikk har jeg også kuttet. Kullsyre fører til treigere forbrenning.

Jeg har spist salat idag, og en banan og stekte ett egg med paprika og knekkebrød,litt kjedelig men vi får se hvordan det vil ende.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Kullsyre fører til treigere forbrenning.

Haha. Yeah right.

Og med ditt kosthold vil du miste muskelmasse, og ikke fett, men be my guest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Karin_*
Buuu...jeg finner ikke ut hvor jeg får testet gratis vareprøve

Gå inn på vitalas.no

Der får du gratis prøve. Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sunniva_*

alt dette er vel å bra men er det noen som VET virkelig hvor mangen tab. man skal ta før måltidet? og hvor lenge før måltidet? og hvor mangen ganger i døgnet ?? alle har forskjellige svar på den ser jeg.. på min pakke står det 1 tab. 5 min før måltid...... hvor mangen tar dere før måltidet da ? hvor hvor lenge i forkant ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Geir_*
Jeg gikk på phase 2 i 4 uker og tok av ca 2 kg.

Mye av det var nok vann. Etter 3 uker stagnerte vekta og sakte men sikkert gikk jeg opp de 2 kiloene igjen.

Så, kast ikke bort pengene deres på dette.

Høres noe for godt ut til å være sant, er det som regel det!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Hei, jeg er en mann som har brukt RUIS Phase 2 Karboblokker i ca 6 måneder, når jeg begynte å bruke dem veide jeg 87 nå veier jeg 80 kg. Jeg er 180 høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...