Gå til innhold

Hva har du på deg i dag?


Gjest Nanny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

akkurat nå har jeg en svart silkepyjamas...klar til å hoppe i køyen for lenge siden, men kom liksom ikke helt dit...hmm...prøver igjen, vi!

Natta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vinrøde undertøy,vinrøde fløyelsebukser,sort topp og en fleecejakke :o på meg... :oops: stildronning her... :ler:

(f**n,er det vinrød eller rødvin....beklager min norsk... :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morn alle sammen

I dag er det sort undertøy, knelangt brunt skjørt, sort genser, sort strømpebukse og brune støvletter. Oppsatt hår :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, som dere skjønner bruker jeg mye feminine klær, også i dag.Har rydding i huset og er derfor ikke pyntet enda. Har på ett mini dongriskjørt meg en rød topp. Har på Rød BH og truse i blonde. Naturfarget stay-up.

Blir nok litt finere til kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Nå er jeg ferdig med husarbeidet og har badet. jeg er klar for å gå ut og har på meg fra innerst til ytterst. Svart BH og truse i silke,ditto stay-up. Har ett fint svart bommullsskjørt med blonder nederst og en topp som har blonder nederst samt blonder på ermene. Har for kvelden en mørk afrokrøllet parykk. Har sminket meg forsiktig. Når jeg går tar jeg på meg en svart kåpe.

Håper på en lykkelig kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haugtussa

Sorte sokker, sort undertøy, mørke jeans, hvitt belte, stripete turkis/blå/hvit genser med v-hals, turkis ørepynt, sorte støvletter, brun kåpe, kremfarget skjerf, løst hår.

Skal på kino nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå har jeg på meg en lekker, gammel, slitt grå bomullsbukse, og rød + brun pologenser. Svarte sokker, grønn truse og hvit bh. gjennomført stil med andre ord.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg har sorte sokker, og ditto truse, bh'n droppa jeg etter dusjen. Svart trang t-skjorte da, og dongribukse. Og for å toppe det hele, en russegenser fr 98! (jammen, jeg frøs, og jeg skal vaske alle gensrene mine i morgen jo.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeans som er ganske nye og kjøpt på Fransa (en av favorittbutikkene mine for tiden), en gammel topp med masse mønster, og svarte ullsokker som mamma har strikket til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag har jeg på meg svart truse med edderkopp og spindelvev, svart/rød/gull-farget behå, grå ullsokker, svart stilongs, svart hektesinglet, svart bukse og svart genser med en vampyr på. skal straks ta på meg mine nye svarte og grå joggesko og stikke og trene mens sola fortsatt skinner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg på grå-sorte kordfløyels bukser (dressbukse modell) og blå benneton genser.

Ellers 'sølv' bh, blå string (ikke noe matching på undertøyet nei), sorte sokker og adidas sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velurbukser (igjen! jeg har 10 stykker. verdens beste plagg...), indigoblå. blå langermet 'batikk' t-skjorte (fra h&m barneavd.) blå ullgenser, blå ullsokker, sokker, og svart undertøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...