Gå til innhold

Russisk dame.


Caracal

Anbefalte innlegg

Litt usikker på om eg forstår ditt utsagn "I Norge har vi en høyere andel av eventyrlystne Russiske kvinner enn vi har i Russland." Kva legg du i ordet eventyrlysten?

Anonym poster: 692e1efedd7c50594f563645aa1c5880

De eventyrlystne er iallfall mindre redd for å starte på nytt, i ukjente land og miljøer. Kanskje de anser hindringer andre ikke gidder å passere som småting. Kanskje de ikke liker å sitte for mye stille. Kanskje de er mer glad i å reise.

MIn kjæres venninner i Moskva har en mentalitet omtrent som mine søstre, som er etablerte familekvinner, nesten fastgrodd. Men blant de som bor i Oslo så skjer det mye mer . Mer action.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stenka Razin

"Eg er oppriktig glad i desse venninnene mine, som eg kjem til å ha resten av livet. Allikevel så er eg svært sjokkert over kor langt mange av dei gjekk for å hukke ein utlending. Alltid skulle pengar diskuterast og mennene blei målt i kva designaren på skinnskoa heitte og gjerne kor dyre gåver han ga. Kvinnene måler både seg sjølv og andre kvinner utfrå formuen hans."

Da er det kanskje greit å være ærlig om sin økonomiske situasjon fra starten? Så detter jo golddiggerne fra. Jeg tilbyr kun en flott mann, med fast jobb og ambisjoner. Jeg har selv en nesten fullført Bachelor, jeg vil gjerne ha en kvinne på mitt eget nivå og som snakker greit nok Engelsk til at vi kan kommunisere om det meste fra starten, og som kan skaffe seg jobb i Norge. Jeg er ikke desperat, det er ikke derfor jeg synes denne muligheten er facinerende, det er fordi jeg er kresen. I tilegg gjør avstanden at man får tenkt seg om før man faller for noen fysisk. Jeg har sett nok av forhold som har startet for brått og man kjenner egentlig ikke hverandre. Et tilfeldig møte på byen kan nok være velykket for mange, men jeg gidder ærlig talt ikke være på de arenaene og håpe på at kjærligheten sitter i baren. Hvis man vil snakke om desperat sjekkemetode så må jo den norske rangere veldig høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ganske eventyrlysten selv ;)

Ha ha! Du mener "kåt", sant? :D

Anonym poster: 692e1efedd7c50594f563645aa1c5880

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Eg er oppriktig glad i desse venninnene mine, som eg kjem til å ha resten av livet. Allikevel så er eg svært sjokkert over kor langt mange av dei gjekk for å hukke ein utlending. Alltid skulle pengar diskuterast og mennene blei målt i kva designaren på skinnskoa heitte og gjerne kor dyre gåver han ga. Kvinnene måler både seg sjølv og andre kvinner utfrå formuen hans."

Da er det kanskje greit å være ærlig om sin økonomiske situasjon fra starten? Så detter jo golddiggerne fra. Jeg tilbyr kun en flott mann, med fast jobb og ambisjoner. Jeg har selv en nesten fullført Bachelor, jeg vil gjerne ha en kvinne på mitt eget nivå og som snakker greit nok Engelsk til at vi kan kommunisere om det meste fra starten, og som kan skaffe seg jobb i Norge. Jeg er ikke desperat, det er ikke derfor jeg synes denne muligheten er facinerende, det er fordi jeg er kresen. I tilegg gjør avstanden at man får tenkt seg om før man faller for noen fysisk. Jeg har sett nok av forhold som har startet for brått og man kjenner egentlig ikke hverandre. Et tilfeldig møte på byen kan nok være velykket for mange, men jeg gidder ærlig talt ikke være på de arenaene og håpe på at kjærligheten sitter i baren. Hvis man vil snakke om desperat sjekkemetode så må jo den norske rangere veldig høyt.

Nå vil jeg ikke si at du har så veldig høy utdannelse, hvis du kun har "nesten fullført bachelor". Da har du ikke engang 3 års høyere utdannelse..

Enig med deg om at den norske sjekkemetoden med å styrte nedpå 7 øl, for så å skride til verket er direkte turn off. Både for menn og kvinner, uansett nasjonalitet. Men så er det jo en god del norske damer som du aldri kommer til å møte halv to på byen med mascara på kinnet, snøvlete og på vei i grøfta heller da.

Hvorfor ikke legge inn støtet på dem?

;)

Anonym poster: 692e1efedd7c50594f563645aa1c5880

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stenka Razin
Nå vil jeg ikke si at du har så veldig høy utdannelse, hvis du kun har "nesten fullført bachelor". Da har du ikke engang 3 års høyere utdannelse..

Enig med deg om at den norske sjekkemetoden med å styrte nedpå 7 øl, for så å skride til verket er direkte turn off. Både for menn og kvinner, uansett nasjonalitet. Men så er det jo en god del norske damer som du aldri kommer til å møte halv to på byen med mascara på kinnet, snøvlete og på vei i grøfta heller da.

Hvorfor ikke legge inn støtet på dem?

Nå har jeg egentlig nesten ti års høyere utdannelse til sammen i tekniske fag, kjemi og luftfart, samt årevis av forskjellig yrkeserfaring pga yrkesmessig attføring osv. Kunnskap kan ikke kun måles i universitetsgrader, det kommer også av modenhet og erfaringer.

Hvorfor skulle jeg legge inn støtet på en Norsk kvinne og ikke en Russisk? Jeg ser ikke grunn til å diskriminere. Jeg har allerede lagt inn støtet på et par Norske kvinner og man må jo regne med litt bomskudd, men jeg går for en mer praktisk sjekkearena (nettet) og der er det faktisk veldig vanskelig å finne noe bra fra Norge om man er litt kresen. Som noen før i tråden påpekte så har de urealistiske shoppinglister for hva de forventer, ellers så gidder de ikke engang å fylle ut profilen sin med annet enn bilde og basisinfo fordi de vet menn vil sende dem en melding selv om de ikke har profilbilde. Sorry jenter, men jeg er også kresen og gidder ikke det kjøttmarkedet. Jeg er ikke så desperat.

Ha ha! Du mener "kåt", sant? :D

Kvinner er utrolig deilige, jeg skjønner ikke hvorfor jeg skulle nekte meg den gleden. Såvidt jeg forstår har kvinner der borte akkurat det samme utstyret som her. Men det jeg først og fremst er ute etter er en god kvinne, sex er en helt selvfølgelig del av et slikt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...