Gå til innhold

Gamle reklamesanger!


Gjest beekeeper

Anbefalte innlegg

Gjest beekeeper
"Gele, finn fram en pakke gele"

Den svirrer i hodet mitt hver gang jeg er sammen noen som spiser gele.

Jaaaaa! :ler:

Den er jo en klassiker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg plages av en svensk reklame. "Ipren-tabletten", om noen har sett eller husker den.

"Jag är Ipren, den intelligente värktablätten(?), mot tra-la-lalalala-lala-lalala"

Den er fantastisk! En gang så jeg Ipren-tabletten, altså mannen i tablettdrakt, rusle rundt og reklamere på Nordstan i Göteborg. Hurra for reklamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I'm choosing wholegrain, I'm choosing wholegrain, it's so much fiber, much more healthy........"

Husker den ikke akkurat ordrett men den setter deg på hjernen :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek
Eller den "for de store, for de små, for de som står sammen, for de som skiller seg ut" lalalala

Den er jo bare kjempesøt!  :ler:

Ja :hoppe:

Den er så skjønn :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :hoppe:

Den er så skjønn :-D

Å så herlig den var! Klarte ikke plassere den før jeg så filmen! Noen som vet hvem som synger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Den er knasende sprø og den er så god at det må jo være Crispo, æ hæ..."

De burde heller funnet frem den, enn den elendige de har nå... Fikk en reklamekasett med masse fin musikk, blandet med Crispo-jingler, og jeg hadde den i mange år...

Ellers har jeg en radioreklame slager:

"det funker, det funker, det funker, det funker, alberto to-i-en, den eneste sahmpo og balsam som virkelig funker...."

Og favoritt kinoreklame er selvfølgelig

"Juicy fruit, a package full of sunshine"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne
Jeg husker altfor mye av en gammel telia-reklame!! Noen dager dukker den plutselig opp, og irriterer meg  :sur: :

Nå har telia (teliaaa) satt ned prisene igjen, fra 20. februar kan du ringe til sverige og danmark for under en krone hvis du vil. Og ringe til mobil for bare....osv osv

Gikk med en sånn karaoketekst under, er vel derfor den har satt seg  :ler:

Og ringe til mobiiiiil for bare 1,50

også er vår frie lokalsoner klare

som også har blitt billigere og nå skal du høre

startavgiften er bare nedi femogførti øre

FY SØREN TA DEG, minne meg på dette :O

Endret av DyneTryne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg synes Twix reklamen var så bra jeg da:

Crunchy biscuit, chewy carameeeeeel.

Creamy chocolate

Crunchy chewy, creamy

Its aaaaall in the miiiiiix!

(Hvisking: its all in the mix.. Twix!)

Den gikk jeg og sang konstant i en mnd eller mer:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

"Hei æ heite Ståle Stil! Æ har det så godt å æ får det som æ vil. Æ blei no 11 år i Mars, æ e kul, det e itj nåkkå tvil!"

:ler:

Denne er på en Rosenborgkassett som jeg kjøpte rundt 1990, han omtaler seg faktisk som "redningsmann' på Rosenborg" :sjokk:

En reklamesang som jeg husker var for Rimi, det var med han Vazelina-fyren og et kvinnfolk og de sang om å sprade rundt i ny bikini på Rimini. Den var i hvert fall morsom.

Ellers husker jeg Domestos fresh - fare på ferde, trøbbel i gjerde i bathroom city.

Men...ingenting slår Olga Maries soloreklame! Hurra for deg som fyller ditt år :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Husker olga ja! Var liten da, men gudd som den har satt jeg spå hjernen.

Kanksje noe med a da jeg fylte 10 så feiret jeg på et lokalet hvor jeg ble satt opp på scenen og de spilte den for meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Å ja, husker også telia-sangen. Kunne den utenat før :ler:

Også gele-sangen "geeeleeeee, finn fram en pakke geleee, så skal du sannelig see, at alle liker liker geleeeee..." :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beekeeper
Denne er på en Rosenborgkassett som jeg kjøpte rundt 1990, han omtaler seg faktisk som "redningsmann' på Rosenborg"  :sjokk:

Jeg vet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En jeg synes var veldig fin da jeg var liten var den for Vitalite margarin. Den ble ikke vist i Norge, men dere kan se den her -> Vitalite.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre fått på hjernen....

"Shamanamadong!

Gjør deg klar for sene kvelder

Killer i kartong

Ingen annen dop som gjelder

Shamanamading

....

....

FULL PAKKE!"

Grrrrrr!!! Opplevde akkurat det samme med

"jeg snakker lørdagspizza, jeg snakker ekte kjærlighet,

..."

Jeg HATER Grandis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DyneTryne: Sorry for påminnelsen, men hvis det hjelper deg noe så angrer jeg på at jeg var innom denne tråden fra starten av. Hver dag siden jeg skrev innlegget, så har den vært innom hodet. Tar meg selv i å nynne på den stadig vekk :ler: Så du er ikke alene!

Lassie: Jeg sliter også med Grandis for tida! Men hos meg har de to sangene klart å blande seg til en... og tror dette er ganget opp, slik at jeg nå har en sang som er 5dobbelt så irriterende!! Argh :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men...ingenting slår Olga Maries soloreklame! Hurra for deg som fyller ditt år  :ler:

Åja, det husker jeg veldig godt. Da var jeg 6 år, også ble det holdt en konkurranse i Tønsberg for Solo i forbindelse med den reklamen. Det var om å gjøre å synge styggest og jeg vant :ler: Den cd-spilleren jeg vant bruker jeg fortsatt i dag, og det er snart 13 år siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Å jeg glemte nesten kiwi.

Kjøp raskt, trygt og billiiiiiiig. kiwi kiwiiii :D

Denne kan man faktisk laste ned som ringelyd på Kiwi sine hjemmesider :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, den Coca-Cola sangen husker jeg så godt....den var bare kjempesøt :love:

Ellers er det stort sett de mest irriterende sangene som setter seg på hjernen min. Noen som må nevnes der er:

*Alle Tele2 sangene(Simply the best, Eye of the tiger osv.)

*David Hasselhoff's Looking for Freedom(tror det var Djuice eller noe i den duren- leter du også etter frihet?)

* "Want you to know you make me happy, want you to know you make me sad...." (husker ikke hvilken reklame det var, men det var en eller annen telefonreklame, hvor et par sitter ute i mørket og spiser mat fra McDonalds eller noe i den duren, med nevnte sang på mobilen)

* Den ufattelige irriterende Full Pakke sangen......jeg gremmes. Gi meg Fugledansen, Macarena eller Las Ketchup en hvilken som helst dag fremfor den der.

Husker selvsagt også Gelé-sangen.....en liten klassisk perle den der :jepp: Er det forresten noen som husker den der Orbit-reklamen som de pleide å vise på kinoen før? Den med gutten som stod på skateboard(tror det var i San Fransisco eller noe sånt, så i hvertfall sånn ut)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...