Gå til innhold

Gamle reklamesanger!


Gjest beekeeper

Anbefalte innlegg

Gjest beekeeper

Hver gang jeg hører den nye coca-cola reklamen så synger jeg på den leeenge etterpå! Så begynte jeg å tenke på reklamesanger som gikk for mange år siden, men som jeg husker enda..

En jeg husker veldig godt er "minde sjokolade, det er lov å la seg fristeeee."

Har dere noen gamle reklamesanger dere husker veldig godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du snakket om Cola-reklame, kom jeg på en Cola-reklame for maaange år siden med sangen "First time". Robin Beck tror jeg hun som sang het. Synns den sangen var så utrolig fin, husker vi danset til den på skoleballet :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beekeeper

Eller den "for de store, for de små, for de som står sammen, for de som skiller seg ut" lalalala

Den er jo bare kjempesøt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ kom hjem ifra skola, klokka va væl kvart på tre, æ kjent et sug i magen, ka gjør æ no me det? P-p-p-pizzafyll.

Hvorfor er ikke p-p-p-pizzafyll på markedet lenger? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beekeeper
Æ kom hjem ifra skola, klokka va væl kvart på tre, æ kjent et sug i magen, ka gjør æ no me det? P-p-p-pizzafyll.

Hvorfor er ikke p-p-p-pizzafyll på markedet lenger? :ler:

:ler:

Jeg har kjøpt pizzafyll flere ganger jeg.. Kanskje det ikke finnes i alle butikker. Jeg husker godt enda en sang han hadde, den gikk sånn:

"Hei æ heite Ståle Stil! Æ har det så godt å æ får det som æ vil. Æ blei no 11 år i Mars, æ e kul, det e itj nåkkå tvil!"

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnis, det var ikke Ståle Stiil som hadde pizzafyllreklamen. Tro det eller ei, men det er bare et ondsinnet rykte han aldri kommer til å bli kvitt. Eivind Eid heter mannen bak den reklamen.

Men det originale pizzafyllet, kom ikke det på sånn hermetikkboks? Kan ikke huske å ha sett det på år og dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker altfor mye av en gammel telia-reklame!! Noen dager dukker den plutselig opp, og irriterer meg :sur: :

Nå har telia (teliaaa) satt ned prisene igjen, fra 20. februar kan du ringe til sverige og danmark for under en krone hvis du vil. Og ringe til mobil for bare....osv osv

Gikk med en sånn karaoketekst under, er vel derfor den har satt seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker sånn delvis en til Norvegia: "Norvegia, norvegia, så god og mild og fin, norvegia, norvegia det er .... osten sin" Eller noe i den gata.

Også en for nesespray som gikk på P4 for mange år siden som begynte noe med "otrivin, otrivin, otrivin med det samme, heia otrivin - ett spray - og vekk me'n".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg elsker den nye Cola-reklamen! Både sangen og filmen!

Blir så glad av den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gele, finn fram en pakke gele"

Den svirrer i hodet mitt hver gang jeg er sammen noen som spiser gele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"dette her er meterologisk institutt, vi vil melde om at regnet snart tar slutt. og det blir sol sol sol"

:ler::plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plages av en svensk reklame. "Ipren-tabletten", om noen har sett eller husker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på en til: "Gal av lengsel, gal av å savne deg, gal av å vente og av å tenke på deg. Jeg blir gal av det å tenke på at jeg bare tenker at jeg savner deg - og apropos så håper jeg at du tenker at du savner meg."

Den sitter som klistra til hjernen min - og det er Telenors skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat en sang, men en jingle eller hva det kalles: De gamle Prix reklamene setter seg fast i hodet mitt noen ganger.

"Prix gule priser! Garantert billig - garantert billig." Grr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brelettreklamen; "Nanananananana nanananananana nanananananananananana" :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husker en fra en Mizubichi (??)-reklame. Tror den var tysk den sangen, husker på ingen måte ordene, men husker melodien. Jeg og en venn satt en gang i skogen med en pitteliten radio og hørte på den og sang med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det originale pizzafyllet, kom ikke det på sånn hermetikkboks? Kan ikke huske å ha sett det på år og dag.

Jeg så faktisk pizzafyll på hermetikkboks i butikken i stad. Hadde ikke sett det før jeg, så ble litt overraska over at det fantes, men de har det tydeligvis da på meny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så faktisk pizzafyll på hermetikkboks i butikken i stad. Hadde ikke sett det før jeg, så ble litt overraska over at det fantes, men de har det tydeligvis da på meny :)

Jeg så det faktisk i stad jeg og! Tenkte på denne tråden :ler:

Men det var på Rema!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp-reklamene er også legendariske. *Nynne på sangen*

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...