Gå til innhold

Kvistkvast - dagboka er oppgradert til babybok!


Kvist

Anbefalte innlegg

Innom og sniker litt i prøvedagboken din *følge med* :)

Koselig at noen følger med :) Jeg var akkurat inne og tittet i din. Lykke til med prøvingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 15 i Pergopausesyklus i dag, og den dagen jeg tror jeg kan forvente EL. Merker forsåvidt ikke noe til EL enda :( Annet enn at de siste dagene har jeg hatt en ganske så umettelig lyst, kan egnetlig ikke huske sist jeg var sånn. Ikke at jeg klager da, absolutt ikke. :sjarmor: Da er det jo i grunnen bare å satse på at alle denne aktiviteten resulterer i en svær kul på magen etterhvert. Hehe.

I dag skal siste påskeferiedag nytes, og så satser vi på at denne forferdelige snøen som kom i går renner bort i løet av nesten timen eller så. :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var påskeferien slutt :tristbla:

Det regner og plasker ute og er i grunnen rimelig kjipt. Men har hatt en fin dag da, gjort veldig lite, hatt masse :humpe: . Vi har lekt en del med kosegrisen og spist middag ute sammen med bror og svigerinne. Kan ikke klage.

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så trøtt! Sov kjempelenge natt til i dag, sov da jeg kom fra jobb, sov litt på sofaen i sta, og nå tenker jeg å gå og legge meg snart. Slitsomt å ha en lang liste over ting jeg burde gjøre også bare være sånn.

Nå er jeg på dag 17 i syklusen, rimelig sikker på at EL var på søndag eller mandag. Og jeg er helt sikker på at vi har truffet, både før, under og etter EL. Da er det bare å håpe at svømmere og egg gjor det de er ment å gjøre. Kjenner på meg at jeg snart begynner på en småhysterisk symptomjakt, enda det kunne jeg fint drøye til nærmere IKM, som er den 24... :ler:

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare sjekker mandag.

For de som sa seg intressert!

Skriv tilbake i tråden om å treffes :)

Ha en fin torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

darkness|: For tidlig med symptomer enda vel? Er bare fire/fem dager siden EL jo. Men er trøtt i dag også. Nå har vi akkurat gått en halvannen times tur, så nå føler jeg meg forholdsvis opplagt. Var kjempedeilig å komme seg ut litt, selv om jeg har vært ute i hele dag på jobben også.

Nå skal jeg lage ostekake, som skal rett i fryseren og være til konfirmasjon i mai. Skal bare tre kaker så greit å ikke ta alt på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Takk for en koselig aften igår. :blunke:

Sitter her å bare gruer meg til å stette igang med pliktene jeg, har så ufattelig mange ting jeg skal gjøre idag, tenker at det er best å bare begynne også ta en ting om gangen, Er nok best.

Først skal jeg øve på matte!

Deilig med strålende solskinn :briller2:

Ha en strålende dag vennen!

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 23 i Pergopausesyklus. Symptomjakten er i gang!

Hittil har jeg/vi funnet følgende morsomheter:

Uvanlig utflod, klar og i større mengder enn vanlig.

Trøtthet som kommer og går.

Humørsvingninger (i sta begynnte jeg å gråte helt av meg selv, mens jeg bladde i et Pondusblad :overrasket: )

Kjenner at jeg er veldig klar for å ha en grunn til alle disse rare greiene. Har da ikke vært sånn før. Forrige syklus hadde jeg vannvittig ømme pupper en god stund før jeg fikk mensen, men nå er de ikke vonde i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Hvis jeg hadde begynt å gråte av å lese Pondus, så tror jeg at jeg også hadde lurt på om jeg var gravid.

Krysser fingrer og tær for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Humørsvingninger (i sta begynnte jeg å gråte helt av meg selv, mens jeg bladde i et Pondusblad  :overrasket: )

Kjenner at jeg er veldig klar for å ha en grunn til alle disse rare greiene. Har da ikke vært sånn før. Forrige syklus hadde jeg vannvittig ømme pupper en god stund før jeg fikk mensen, men nå er de ikke vonde i det hele tatt...

:hoho:

ja da kan man lure litt da.

Syns det er like spennende å høre hver mnd jeg.

sitter å leser jeg til prøve jeg nå.

men det går virkelig dårlig. uff uff.

nei får satse på at det går bedre med deg og din prøving :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvel og uggen. Æsj. Har sånn nesten-kaste-opp-følelse og har kommet meg hjem fra jobb. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm, høres jo lovende ut dette da... ;)

Tja... jobber i barnehage og det går omgangssyke der nå. Og jeg pleier alltid å få alt sånt som går :( (men har et liiiiiite håp da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Munchy
Tja... jobber i barnehage og det går omgangssyke der nå. Og jeg pleier alltid å få alt sånt som går :( (men har et liiiiiite håp da)

OK, kjipt :( Jeg tror det er et tidlig symtom :) Og krysser fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...