Gå til innhold

Dressing til Cæsarsalat


magolia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lette veldig etter det for noen år siden, og løsningen ble på poser fra McDonalds. Nå aner jeg ikke om de har Cæsarsalat på menyen lengre i dt hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lette veldig etter det for noen år siden, og løsningen ble på poser fra McDonalds. Nå aner jeg ikke om de har Cæsarsalat på menyen lengre i dt hele tatt.

Jeg er ganske sikker på at den har gått ut (både salaten og dressingen), jeg likte også den veldig godt, men de har ikke hatt den på en stund, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det på Meny på Oslo City for et par uker siden... (hvis det hjelper) Har ikke smakt den da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den oppskriften så litt heftig ut - 1/2 dl olivenolje, 50 g parmesan og en eggeplomme per person! Jeg er veldig glad i både olivenolje og parmesan, men det ville blitt litt i drøyeste laget for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de har Cardini's Original caesar dressing på butikker som Ultra, Jacobs på Holtet, Maxi... Den er i hvertfall ganske god, kjøpte den endel i UK, er ikke like god som hjemmelaget men ;)

Enig i at den ikke er like god som hjemmelaget, men den er den beste kjøpedressingen som er å få. Eller rettere sagt den eneste kjøpedressingen som er spiselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldali

Idun har en dressing som heter "cæsar dressing". Nå vet ikke jeg om jeg lager helt "riktig" cæsar salat, men jeg pleier å bruke den og blande den litt med hvitløkdressing (også fra Idun).

Ellers bruker jeg fransk dressing (oljedressing).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lette veldig etter det for noen år siden, og løsningen ble på poser fra McDonalds. Nå aner jeg ikke om de har Cæsarsalat på menyen lengre i dt hele tatt.

mmmmmm - gode minner. Cæsarsalaten på McDonalds var veldig godt helt til de innført dette sunne tilsnittet, da ble det lett dressing, og den er IKKE god....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den eneste cæsar dressingen so er spiselig, spør du meg er Newmans own.

Den fåes kjøpt i butikker med godt utvalg. Den smaker skikkelig for å si det slik.

Har forresten forsøkt den andre dere anbefalte, endte med å kaste den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 år senere...

Har det kommet noen nye cæsardressinger i butikk iløpet av det siste tiåret? 

Anonymkode: 59f25...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...