Gå til innhold

DAGENS ROSE


Livets datter

Anbefalte innlegg

Synes vi skal begynne med dagens rose. Hver og en av oss har hver dag muligheten til å gi EN person en "rose". Grunnene kan være så mangt. Noen som har hjulpet deg å finne noe, eller bare skrevet noe hyggelig i dagboken din.... det blir opp til hver enkelt!

Er dere med?

Hvem vil begynne?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra forslag!

Synes vel kanskje at det er naturlig at det leveres til Gry denne første gangen jeg... det er jo hennes "skyld" at forumet eksisterer.

Det var mitt forslag i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag vil jeg gi en rose til:

care

Fordi hun nettopp har vært snill og hjulpet og svart meg på diverse spørsmål.

Tusen takk!

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra forslag!

Synes vel kanskje at det er naturlig at det leveres til Gry denne første gangen jeg... det er jo hennes "skyld" at forumet eksisterer.

Det var mitt forslag i alle fall!

Tusen takk!

Dette var en hyggelig tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var en god ide å gi den til den personen som fant på dette. Så "livets datter" - versågod

:D Tusen takk, Care!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å velge hvem jeg skal gi dagens rose til, men at Livets datter fortjener ei rose for denne tråden er det ingen tvil om. Derfor vil jeg gi den til henne i dag :P

Og jeg vil gi Sofia en kjempeklem for dette :wink:

Jeg gir en rose til Hege, for den gode humoren tidligere idag, på dialekt-tråden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så mange her som fortjener rose, men må bare velge en i dag :

Synes det veier tyngst akkurat nå, med de ekle tendenser som har vært i det siste, at Livets datter, burde få rose for sin utrolig flotte tråd :D

En positiv motvekt til alt som har vært av krangling og drittkasting. Dette trengte vi alle sammen : - )

Supert av deg :hoppe:

Klem, Diva :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til å gi dagens rose til Livets datter fordi hun har starta en veldig hyggelig tråd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

To store fine roser går til to spure jenter på KG, Madison og Diva!! Dere gjør KG til en koselig plass. Stooor klem :kysse: :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker å gi dagens rose til Maya30

Av den grunn hun virker som en kjempehyggelig jente, som desverre har hatt litt motgang i livet nå i det siste....

@

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...