Gå til innhold

Slik får du han tilbake


missluna

Anbefalte innlegg

Heisann :gjeiper:

kan noen hjeeeeelpe meg å finne link til den "få han/hun tilbake oppskriften"? :gjeiper: :trist:

må prøve alt som kan gå/går her :sukk:

klem fra trist jente 25...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :gjeiper:

kan noen hjeeeeelpe meg å finne link til den "få han/hun tilbake oppskriften"? :gjeiper: :trist:

må prøve alt som kan gå/går her :sukk:

klem fra trist jente 25...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Man skal ikke såre hverandre mere etter et brudd, så å skal prøve på nytt igjen, vil bare såre den ene ... For med tiden så vil det vise seg at man ikke skal prøve å få et forhold til å fungere på nytt... Husk ordtaket.. : Alt som har en begynnelse, har også en slutt.... Så snip snapp...

Jeg har hørt om mange som f.eks. gifter seg med den samme flere ganger i løpet av livet.

Det er faktisk mange som blir sammen igjen..

Selv ble jeg sammen med min utvalgte igjen etter 3 måneders separasjon.. Så av og til eller kanskje ganske ofte så finner man sammen igjen.

Men hvordan - ja si det.

For mitt vedkommende var det jeg som gjorde det slutt og han rakk aldri å komme over meg så da jeg begynte å savne det vi hadde hatt og jeg kom krypende tilbake så slo han til!

Sånn ellers så har jeg tro på det med å ikke glemme å leve sitt eget liv. Når man trives med se selv så tiltrekker man interesse fra andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 11 måneder senere...

Jeg kommer ikke inn på siden og trenger tipsene mer enn noen gang, en annen måte jeg kan få lest det på?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden og linken er jo fra 2007. Folkens, sånne tips funker ikke. Være deg selv, og vil han ikke ha deg lenger så fortjener han deg heller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Opp igjen. Trenger råd, nå....!

:( <br /><br /> Anonym poster: 62360e160ea6532adcd2cbe288c1fd25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Det er så trist å se hvordan denne tråden blir bumpet år etter år.

Mitt råd: Cry a river, build a bridge and get over it.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er følelsene døde så er de døde. Da nytter det ikke med allverdens "glupe" råd. Ikke synk så lavt som å følge noen av rådene til TS. Det blir bare patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Babe2013

Først og fremst så er det som regel veeeldig vanskelig å overbevise noen som har dumpet deg om at det er en god ide å bli sammen igjen.

Det kan også være tilfelle om du dumpet han, for såret mannlig stolthet er ingenting å spøke med.

Men ok, du har blitt dumpet eller du har dumpet han, og verden har fallt i grus, right?

Noe må gjøres og det litt brennkvikt. Er du klar? Bra. For det kreves faktisk en god del for å få et skakkjørt forhold tilbake på skinner, og du må starte med deg selv.

Det er du som må forandre deg, ikke han, desverre. Trust me, det hvis du tenker "Alt hadde blitt så bra, hvis han bare (fyll inn det som mangler)", er det bare å glemme det. Det er like vanskelig å forandre en mann som å lære en stein å hoppe.

Fjernet grunnet reglene for kopibeskyttet materiale. Materialet finnes her: Inside

Scorpina

(mod)

Ser at dette innlegget er gammelt. Men resten av innlegget er jo slettet. Kunne du ha skrevet det på nytt? Trenger virkelig hjelp nå. Skal vinne eksen tilbake, koste hva det koste vil. Jeg er en kjempe bra og pen jente. Jeg som gjorde det slutt, og han leker seg hard to get nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at dette innlegget er gammelt. Men resten av innlegget er jo slettet. Kunne du ha skrevet det på nytt? Trenger virkelig hjelp nå. Skal vinne eksen tilbake, koste hva det koste vil. Jeg er en kjempe bra og pen jente. Jeg som gjorde det slutt, og han leker seg hard to get nå..

Han leker hard to get etter at du dumpa han? Hvordan vet du at han leker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så trist å se hvordan denne tråden blir bumpet år etter år.

Mitt råd: Cry a river, build a bridge and get over it.

Ja håpet et sterke saker.

Anonym poster: 3045fe884b62dc50abe5836ada4d3e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at dette innlegget er gammelt. Men resten av innlegget er jo slettet. Kunne du ha skrevet det på nytt? Trenger virkelig hjelp nå. Skal vinne eksen tilbake, koste hva det koste vil. Jeg er en kjempe bra og pen jente. Jeg som gjorde det slutt, og han leker seg hard to get nå..

Leker han hard to get? Du har dumpa ham og såret ham, hvorfor skulle han stole på deg noen gang igjen? Dersom du angrer deg så har du driti deg ut, da skulle du tenkt deg om før du gav ham fyken...

Endret av Hapa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 år senere...
Annonse

[1] Category widget

missluna skrev (På 8.2.2007 den 21.30):

Først og fremst så er det som regel veeeldig vanskelig å overbevise noen som har dumpet deg om at det er en god ide å bli sammen igjen.

Det kan også være tilfelle om du dumpet han, for såret mannlig stolthet er ingenting å spøke med.

 

Men ok, du har blitt dumpet eller du har dumpet han, og verden har fallt i grus, right?

Noe må gjøres og det litt brennkvikt. Er du klar? Bra. For det kreves faktisk en god del for å få et skakkjørt forhold tilbake på skinner, og du må starte med deg selv.

Det er du som må forandre deg, ikke han, desverre. Trust me, det hvis du tenker "Alt hadde blitt så bra, hvis han bare (fyll inn det som mangler)", er det bare å glemme det. Det er like vanskelig å forandre en mann som å lære en stein å hoppe.

 

 

Fjernet grunnet reglene for kopibeskyttet materiale. Materialet finnes her: Inside

Scorpina

(mod)

Hvordan få tilbake en mann som har dumpet? Trenger sårt noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...