Gå til innhold

- jeg er så dårlig!


pusejenta

Anbefalte innlegg

Å aldri mere skal jeg få dormicum mot tannlegeskrekk!!!

Dette er den femte ganga. Medisinen virker fantastisk og jeg slipper være redd, men bivirkningene er snart ikke verd det!

Først smaker medisinen et helvete, blandet med saft som jeg aldri klarer drikke igjen (saft). Og når jeg våknet nå i går kveld i 9 tida var jeg så kvalm!

Våknet og våknet i hele natt, kvalm og søvnløs men likevell trøtt. Så midt på natta ble jeg tørst og prøvde å drikke litt, men da kom alt opp! For en fryktelig opplevelse. Så i morges prøver jeg å drikke å spise litt men alt smaker medisin!

Hjelp, hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff d er fælt å være så kvalm.

Var d i mange dager etter en operasjon nå. Finnes ikke noe reseptfritt kvalmestillende på apoteket, men jeg prøvde å kjøpe reisesyketabeletter. Klarte ikke holde på de så jeg merket ingen effekt.

Eneste andre jeg har hørt som kvalmestillende er den gode gamle utrørt coca cola.

Ønsker deg god bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om det er et alternativ for deg, men hos oss får små barn dormicum rektalt istedet på grunn av at det er vanskelig å få dem til å svelge det. men ikke sikkert de har det som alternatv hos tannlegen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å få i meg noen reke smørbrød :)

Men når det gjelder drikke har jeg problemer.... :tristbla:

må snart på butikken å kjøpe inn litt forskjellig å finne noe som ikke smaker vondt :(

........ Er ikke så begeisret for vann men kansje det er eneste mulighet.

huff og huff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...