Gå til innhold

Impala's nye dager


Impala

Anbefalte innlegg

Sitter og koser meg med frokost og KG. Det er jammen ikke ofte!

Var deilig å sove lengre enn vanlig også, føler meg uthvilt nå iallefall, får de hvordan det blir utover dagen.

Nå skal jeg prøve å oppdatere meg på det jeg ikke rakk i går (selv om jeg egentlig burde jobbet litt) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det Jerle :)

Da har jeg fått oppdatert meg endel iallefall. Men fremdeles endel igjen, men det får jeg ta til kvelden. Mannen skal ut en tur i kveld, så da er jeg hjemme alene :sjarmor:

Nå skal jeg ordne meg og gjøre meg klar til å dra til legen, også videre på jobb :)

Mobilen min er forresten fikset, så skal hente den etterpå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! 10 uker gravid allerede! Jeg synes tiden flyr, og dette er jammen beviset. På god vei mot de magiske 12, det blir godt tenker jeg :)

Gratulerer med ny look! Kledelig!

Håper alt står bra til med deg og magen! Her det aktivitet hver dag (det har det vært siden uke 20), men det er mest "bråk" om kvelden da :ler: Koser meg med det!

Ha en god dag videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin dag :)

Takk det samme :)

Wow! 10 uker gravid allerede! Jeg synes tiden flyr, og dette er jammen beviset. På god vei mot de magiske 12, det blir godt tenker jeg :)

Gratulerer med ny look! Kledelig!

Håper alt står bra til med deg og magen! Her det aktivitet hver dag (det har det vært siden uke 20), men det er mest "bråk" om kvelden da :ler:  Koser meg med det!

Ha en god dag videre :)

Jeg syns ikke tiden flyr da, men det er vel sånn det er :ler:

Alt står bra til. Gleder meg til de magiske 12 også blir neste UL og så å kjenne spark og liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom med en stor :klem: før jeg drar på jobben :)

Takk for det :klem:

grattis med frisk mobil  :ler:

håper det gikk greit hos legen!

:klem:

Gikk fint det ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da driver jeg og får målt blodtrykket hvert kvarter. Kl 23 skal den gå over i nattmodus, og da er det bare to ganger i timen. Men det spørs nå hvor enkelt det blir å sove i natt uansett da, men det får jeg ta som det kommer :)

Måtte vente 40 minutter på legekontoret idag da før jeg fikk den på da! Og det tok maks 5 minutter!! :frustrert:

Så jeg var jo ikke på jobb før 11:30. Ble ikke så fryktelig effektiv dag akkurat, men sånn er det vel når man føler man mister halve dagen.

Blir vel det samme i morgen :forvirret:

Nå er jeg hjemme alene, så da har jeg tid til å være her litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk kylling :)

Nå tror jeg de fleste av de som pleide å henge i dagboka mi ha kommet seg inn hit, så det var sikkert ikke så vanskelig å skjønne hvem jeg var :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes målingen er vond jeg :sjenert:

Dessuten er måleren jeg har litt mongo, den driver å feilmåler hele tiden og må gjøre det igjen. Det meste den har målt er 9 ganger på en time. Håper den skjerper seg til natten, hvis ikke blir det slitsomt....

Håper din behandler deg litt bedre, du trenger mer søvn enn meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns ikke det er vondt, men ubehagelig :forvirret:

Fikk du beskjed om å holde armen litt ut fra kroppen? Det fikk jeg, for hvis ikke så kunne det hende at den ikke fikk målt skikkelig, og ville prøve igjen til det gikk. Har bare opplevd det to ganger hittil idag. Blir jo litt vanskelig til natta da :forvirret:

Heldigvis måler den ikke så ofte på natta. Men det blir jo uvant med boksen og greier uansett, så jeg håper jeg får sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det fikk jeg ikke beskjed om, fikk bare beskjed om å holde den i ro. Så da skal jeg prøve det neste gang. Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det hjelper :klem:

Mulig det er noe som blir litt i klem hvis man ikke holder armen litt ut fra kroppen :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg fikse meg litt mat, og se Farmen.

Etterpå blir det en :dusje:

Må bare vente til blodtrykket er målt, kjapp dusj på 15 min, på med måleren igjen :ler:

Også burde jeg vasket håret også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...