Gå til innhold

- Shit han er for stor!


pusejenta

Anbefalte innlegg

:overrasket: Har aldri noensinne møtt på et sånt luksus problem!

Oki, det var første gang i dag, og begge hadde nok litt prestasjonsangst.

Men han var rett og slett for stor! Fikk han inn i halvslapp tilstand men når han ble større ble det for trangt for han, og jeg merket at det faktisk var sårt! Har aldri opplevd liknende.........

Har vært med store før, men aldri sånn stor!!!

Etterpå snakket vi sammen og han sa at han hadde hatt "dette" problemet hele sitt liv... stakkars......... er det mulig?

Utvider jeg meg hvis jeg slapper mere av? Men for at jeg skal klare å få orgasme må jeg presse sammen der nede........ Dette er bare så rart,,,, :overrasket:

Noen råd anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehe... snakk om luksusproblem ;) Hører jo til stadighet om gutter som har det omvendte problemet ;)

Men til spm:

Jeg er ingen ekspert på dette, men regner med at om du er kåt nok og med en del øving med den nye gutten din så skal det nok gå bra. :) Klin på med masse glidemiddel, slapp av i underlivet og ta det rolig til å begynne med. Kanskje dere skal konsentrere dere om å få'n inn og ha det deilig sånn før problemet med orgasmer. Jeg mener.. når det går seg til for dere så klarer du nok å komme etterhvert. Hovedmomentet er nok å slappe av i bekkenmusklene. Dvs, gjøre det motsatte av det du ville gjort om han var for liten ;)

Kos dere masse! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det :)

Var virkelig merkelig etter akten, har aldri møtt på en gutt som snakket så mye! Han sa at han trengte å bli bedre kjent med meg osv.... hihi

Jeg ble nesten litt; hold kjeft og ta vare på stundet! Og jeg er jente haha :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..!

Er en tråd her på forumet om store pikker og modne damer.Her er jeg trådstarter. Noen damer der som har gode råd tror jeg.Dem bør du lese. Har selv kjempepikk,men har lært meg med årene at ting ordner seg når man har lært seg de riktige stillingene(bare små variasjoner i vinkelen man bruker når man "trenger seg inn" kan gjøre den store forskjellen. Hjelper også veldig at du som skal ta i mot,klarer å slappe av. Bare å prøve seg frem...men husk masse glidemiddel. Lykke til.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det :)

Var virkelig merkelig etter akten, har aldri møtt på en gutt som snakket så mye! Han sa at han trengte å bli bedre kjent med meg osv.... hihi

Jeg ble nesten litt; hold kjeft og ta vare på stundet! Og jeg er jente haha :ler:

heheh... hva er det for en du har funnet deg da? ;)

Du skal jo være gla for at han ikke sa "takk" og la seg til for å sove med ryggen til. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......

Utvider jeg meg hvis jeg slapper mere av? Men for at jeg skal klare å få orgasme må jeg presse sammen der nede........ Dette er bare så rart,,,, :overrasket:

Noen råd anyone?

Been there, done that!

Da jeg og min nåværende kjæreste havna i senga var min første tanke "ikke FAEN om jeg skal ha den greia inni meg!"

Det er viktig at du slapper av og er ordentlig "oppvarmet" der nede før han putter den inn. Tror også det er lurt å ikke holde på så lenge de første gangene, jeg ble ihvertfall skikkelig sår.

Det kan også være lurt at du sittter oppå han, slik at du har styringa sjøl (hvertfall hvis den er lang)

Jeg hadde det også sånn at jeg måtte presse sammen eller ligge i en spesiell stilling for å få orgasme, men da etterhvert ble mer komfortabel med utstyret merket jeg at ved å bare slappe av og nyte det, så kom orgasmene etter kort tid, og med kort mellomrom :)

Har det bedre enn noen gang nå, tror det kommer med alderen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner egentlig ikke at dette skal være et problem, med mindre noen er helt abnormt store. Skjeden er tross alt utrolig elastisk. Det er jo på en måte et must for å kunne føde. Men siden dette virker som et problem for flere her i denne tråden, er jeg muligens langt ute på viddene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner egentlig ikke at dette skal være et problem, med mindre noen er helt abnormt store. Skjeden er tross alt utrolig elastisk. Det er jo på en måte et must for å kunne føde. Men siden dette virker som et problem for flere her i denne tråden, er jeg muligens langt ute på viddene?

Er det klar over hvor vondt det er å utvides ti cm? Ikke like vondt med en pikk som utvider 4.5 men det kjennes.

edit: skrivefeil.

Endret av jack
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det klar over hvor vondt det er å utvides to cm? Ikke like vondt med en pikk som utvider 4.5 men det kjennes.

Om jeg vet hvor vondt det kjennes å utvides to centimeter? Har aldri gjort noen vitenskaplig undersøkelse mht. det, må jeg innrømme. Men jeg er i midten av 30 årene og hatt min dose kjærester/elskere/samboere + har født barn. Så en viss erfaring har jeg vel...

Men som du kanskje ser i innlegget mitt sier jeg at det er veldig mulig jeg tar feil siden flere i denne tråden ser det som et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg vet hvor vondt det kjennes å utvides to centimeter? Har aldri gjort noen vitenskaplig undersøkelse mht. det, må jeg innrømme. Men jeg er i midten av 30 årene og hatt min dose kjærester/elskere/samboere + har født barn. Så en viss erfaring har jeg vel...

Men som du kanskje ser i innlegget mitt sier jeg at det er veldig mulig jeg tar feil siden flere i denne tråden ser det som et problem.

Beklager. Ti. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg og min nåværende kjæreste havna i senga var min første tanke "ikke FAEN om jeg skal ha den greia inni meg!"

:ler: Jeg sa nettopp de ordene første gangen jeg hadde sex med en kar jeg flørtet med. Det gjorde noe grassalt vondt første gangen vi hadde sex, og jeg kjente det i flere dager etter. Men neste gang var det helt fantastisk :sjarmor:

Så, ja, det viktige er å slappe av og ha litt tålmodighet, så venner man seg til det etterhvert.

Min erfaring er at om jeg ikke klarer å slappe av, så gjør det vondt uansett, om han så er bitteliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner egentlig ikke at dette skal være et problem, med mindre noen er helt abnormt store. Skjeden er tross alt utrolig elastisk. Det er jo på en måte et must for å kunne føde. Men siden dette virker som et problem for flere her i denne tråden, er jeg muligens langt ute på viddene?

På akkurat dette området er det veldig stor forskjell på kvinner. Det er nok litt fysiologisk, men min erfaring er at det i hovedsak har sammenheng med hvor godt man slapper av.

Det er klart man ikke slapper av om man ligger og er livredd for at det skal være vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt det samme problemet... Men du kan si det gikkseg

til. ;) Seriøst!

Er du kåt/våt nok så blir det ikke noe problem.. Husk at vagina og anus er de mest tøyelige musklene vi har. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så videre........

Jo det hjalp å slappe av. Men det gjorde vondere for han en for meg tror jeg.... øh

Glidemiddel hjelper. Blir nok mye bedre med tiden.

Er jo spennende med nye partner, men jeg har aldri opplevd å ha noen som e så stor inni meg......... Så ikke alltid lett å vite hvordan man skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Kaare_*
så videre........

Jo det hjalp å slappe av. Men det gjorde vondere for han en for meg tror jeg.... øh

Glidemiddel hjelper. Blir nok mye bedre med tiden.

Er jo spennende med nye partner, men jeg har aldri opplevd å ha noen som e så stor inni meg......... Så ikke alltid lett å vite hvordan man skal gjøre.

:klappe: Skulle jo tro mannen i bildet kanskje kunne komme med noen tips? Spennende med ny partner ja. Er den store pikken mer til trøbbel enn til glede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...
Den 25.1.2007 at 1.14, pusejenta skrev:

:overrasket: Har aldri noensinne møtt på et sånt luksus problem!

 

Oki, det var første gang i dag, og begge hadde nok litt prestasjonsangst.

 

Men han var rett og slett for stor! Fikk han inn i halvslapp tilstand men når han ble større ble det for trangt for han, og jeg merket at det faktisk var sårt! Har aldri opplevd liknende.........

 

Har vært med store før, men aldri sånn stor!!!

 

Etterpå snakket vi sammen og han sa at han hadde hatt "dette" problemet hele sitt liv... stakkars......... er det mulig?

 

Utvider jeg meg hvis jeg slapper mere av? Men for at jeg skal klare å få orgasme må jeg presse sammen der nede........ Dette er bare så rart,,,, :overrasket:

 

Noen råd anyone?

Menn tror visst større er bedre og at den aldri blir stor nok, men for stor pikk kan faktisk være et problem!

F.eks. at han ikke helt går inn og må runke mens han holder på for å kjenne noe..

eller at dama ikke klarer å suge han før hun brekker seg fordi han er så stor. 
Luksusproblem sier noen, men det kan være ganske ekkelt og.
og vondt for dama.
Jeg så en britisk dokumentar om en med en megapikk,

med han endte det med at han ble homofil, for det var kun i mannerumper han klarte å trenge helt inn.

Anonymkode: 90851...c0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at du ikke veneter på svar her i en nesten 10 år gammel tråd :P

Anonymkode: d8a3f...0dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det samme, og spør bare om hvor dere finner slike gamle tråder. Blir en tråd liggende i evig tid?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...