Gå til innhold

70 talls disco glam party


kitekatt

Anbefalte innlegg

Hva ville dere hatt på dere? Kick off med jobb der tema er discoglam! Type saturday night fever (finner dårlige bilder av dameklærne derfra). Jo mer glam, jo bedre. Ikke hippiestil med andre ord :)

Må finne på noe uten å trenge å kjøpe helt nytt kostyme dom kun blir brukt da liksom. Skal være premiering av antrekk etc. Tenker ikke på å vinne, men kommer sikkert til å være mye bra, og vil ikke skille meg ut liksom :)

Hjelp! :)

Endret av kitekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta deg en tur på Freetex - de har sikkert KJEMPEMASSE bra, ihvertfall om det er litt str. på butikken! KORTE skjørt/kjole er viktig, jo kortere jo bedre - masse farger, store solbriller osv. Har nylig vært på 70-tallsparty selv jeg - UTROLIG moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk etter bilder av ABBA! En stor t-skjorte burde i hvert fall ikke være vanskelig å få tak i. ;)

Har søkt på abbabilder på disco, glam osv på google, men finner ikke helt det jeg ser etter, derfor lurer jeg på om dere har smarte tips. Jeg går ikke med så kort- kort altså. helst ikke kortere enn til midt på låret *ler*

problemet er også at det er 70 talls GLAM.....hadde det ikke vært for det, hadde det ikke vært noe problem. Synes mye er så casual liksom, selv det abba bruker og ser etter mer "glammete" ting :)

Endret av kitekatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret vil gjøre mye. Lag skikkelig Farah Fawcett flick ups! Hun var en av de tre originale Charlie's Angels, og du finner garantert bilder på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håret vil gjøre mye. Lag skikkelig Farah Fawcett flick ups! Hun var en av de tre originale Charlie's Angels, og du finner garantert bilder på nettet.

Joo, men jeg klipte meg akkurat veldig kort :(

hehe, ikke lett. Tror hvis jeg bare får tak i støvletter med platå eller noe, så er vel mye løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre det er veldig kort rundt ansiktet, så kan du få til flick ups. Du trenger et tonn med hårspray, en rundbørste og en hårføner, men det hadde du trengt i alle tilfelle. :) Jeg mener sånne "utovervinger", ikke å ha pasjehår som du vipper utover.

Gå for noe i sterke farger. Marker høyt liv. Det mest 70-talls jeg vet, er tighte slengbukser med høyt liv og platåsko. Hvis du har en litt posete singlett på toppen, så blir du fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Hva ville dere hatt på dere? Kick off med jobb der tema er discoglam! Type saturday night fever (finner dårlige bilder av dameklærne derfra). Jo mer glam, jo bedre. Ikke hippiestil med andre ord :)

Må finne på noe uten å trenge å kjøpe helt nytt kostyme dom kun blir brukt da liksom. Skal være premiering av antrekk etc. Tenker ikke på å vinne, men kommer sikkert til å være mye bra, og vil ikke skille meg ut liksom :)

Hjelp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...