Gå til innhold

Hjelp - mannen min ønsker at jeg skal strippe for ham!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Han ønsker deg dette som en overraskelse på en barnefri kveld. Og nå får jeg litt hetta. Ikke ser jeg ut som de stripperne vi har sett på TV/film, og ikke er jeg noen danser. Jeg har så lyst å glede og overraske ham med dette, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det!!!

Så tenkte jeg at dette kunne være et godt sted å få noen tips og råd. Kanskje også av noen menn som kan si hva de forventer seg av en "husmorstripper"? Og noen jenter med praksis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottemor

hei kjære deg....

Tror ikke at han foventer at det skal se ut som om du har jobbet på en strippe bule,men at han syntes det hadde vert spennende og opphissende å se deg strippe...

De fleste menn tenner på at damen viser seg....

Hvist du syntes det er ekkelt kan jo du alltid ta dere et par øl eller lignende for å løse litt på tøylene og hemmningene....

Funker for meg...icon_smile.gif

Og en ting til ikke fokuser på kroppen din men på å være frekk og gjør det du vill ikke hva du syntes passer seg...icon_smile.gif

Sex er gøyt og godt...

klem fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he-he... jeg har definitivt IKKE god erfaring på området!! Men tro meg, jeg har prøvd!

Fant plutselig ut at jeg skulle forføre ham i dusjen! så jeg ruslet henslengt inn på badet, begynte sakte men sikkert å fjerne ett og ett plagg, kastet di bedagelig fra meg... Han ble heeeeelt med! fikk øyne større en ei ku! Holdt hele tiden en frekk liten øyekontakt... ett lite smil... tok saaaaakte av BH`n å slapp den lekkert ned på (det jeg trodde var) gulvet, hørte ett diskre lite plask og lurte ett øyeblikk på hva svarte det var??? inntill jeg innså hva jeg hadde gjort.... kjærsten lå da allerede å krøllet seg på gulvet i vill og hemningsløs latter!!!

Jeg lærte ihvertfall en ting; skal du kle forførerisk av deg på badet. LUKK DOLOKKET!!! icon_rolleyes.gif12

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble forresten ikke mer av strippingen, men god og artig sex hadde vi, med innslag av latteranfall hver gang en av oss tenkte på hva som hadde skjedd, og hvordan jeg så ut når jeg oppdaget hva jeg hadde gjort!

Så det var jo verd forsøket!? (har derimot ikke turt å gjøre det på nytt!) icon_wink.gif

god påske!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stripping er en profesjon, amatører skal ikke gi seg inn i det til "hjemmebruk", det blir bare platt, og faktisk avtennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Det finnes faktisk menn og damer som tenner på at deres partner stripper for dem...

Og om det funker eller ikke vet mann ikke før mann har prøvd...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det lille jeg har sett av kunstarten har variert temmelig. Det å kunne svinge med kroppen rundt en stang, ta seg i skrittet og på puppene foran en mengde folk mens man svaier med hoftene alla rockering er vel ikke akkurat det jeg kaller en profesjon som kun enkelte utvalgte fikser. Noen er dyktige, andre er mildt sagt håpløse. Synes jeg. Men ok, det er jo et såkalt yrke, da. Pluss at jeg har sett fint lite av det. Kun innhyra "østblokk"-jenter på røykfylte diskoteker rundt om, og noen glimt av strippekongens piger på TV3.

prostitusjon er også et yrke, men det hindrer vel ikke akkurat resten av verden i å utøve samme kunststykket, eller? Eller hva med kokekunst? Eller barnepass eller skigåing?

Har ikke strippet for elsklingen, ihvertfall ikke som et show med dans og musikk og greier, men har fremført noen temmelig frekke show for ham på andre måter.

Men hvis han hadde spurt om det, og jeg hadde fått et kick av det, så ville jeg gjort dette også.

Ikke la det at enkelte får betalt for å kle av seg på scenen gi deg komplekser ihvertfall. Det er bare tull. Jeg synes du skal glise bredt over det å ha en kjæreste som har lyst å se på DEG, og som blir tent av tanken på deg i en slik rolle icon_smile.gif. Uansett hva resten av kommers-verdenen synes, så vil du nok der og da være den mest sexy kvinnen i verden for ham. Hvis du greier å leve deg inn i rollen da.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også helt enig med Maiken.

Det som er så kjekt med mannfolk - ihvertfall de som er noe å samle på - er at selv om de kan like å se på perfekte kropper, så er faktisk den kroppen de har tilgjengelig den de liker best. For det er den som er myk og god og som de kan gjøre mye deilig sammen med.

Jeg tror dessuten at menn liker jenter som ikke bekymrer seg over kroppens utseende, men derimot nyter seg selv sammen med mannen.

Og du maverick - godt forsøk på å kverulere/provosere. Men vi kvinner har nok komplekser å bekymre oss over om ikke du skal legge sten til byrden.

God påske!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, trudelutt...

Den som la inn spørsmålet var ute etter å få svar, ærlige sådanne, regner jeg med...

Jeg ga MITT beste svar, og det kaller du å kverulere/provosere???

*rister oppgitt på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg skulle like å se den mannen som ikke satte pris på nær sagt ethvert seksuelt initiativ fra sin kjære. Med unntak av at han selvfølgelig noen ganger kan være syk eller stresset. Stripping er en utmerket ide og jeg slutter meg til den som skrev at de fleste menn som er noe å samle på faktisk vil glede seg minst like mye over den myke kroppen de har for hånden som enhver annen profesjonell kropp. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...må skyte inn at langt ifra alle strippere har en perfekt kropp (hva nå enn det er). Og DET er ihvertfall helt sant! Mitt inntrykk er at dette er ganske så vanlige jenter som ofte har tatt et lynkurs i stripping og opparbeidet seg erfaring på hva fulle folk tenner på når situasjonen så uansett er ladet av at jenta skal gjøre et eller annet utagerende. Enkel jobb, det vel.

De vet akkurat hva de skal spille på. Sex, enkelt og greit. Klær, sko, støvletter, masse rufsehår, make-up som legges på flere plasser enn i ansiktet etc. Pluss en scenebelysning som ikke er i nærheten av damedoen på Gardermoen.

Alt dette bidrar til å skape en illusjon, og jeg tror faktisk ikke at menn flest er så kresne på om kvinnfolket med den berømte stanga mellom lårene ser ut hverken slik eller sånn ut. Så lenge hun oser av innstudert og koregrafisk sex, og er sånn nooooenlunde in shape. Det må disse strippebulene ha skjønt, når du ser enkelte av disse jentene IRL.

Men som sagt så kan man bli lurt trill rundt av alt stæsjet. For å være både kvalm og oppriktig så ville utallige av oss ha gått langt utenpå mange av de eksemplene jeg har sett av arten. Langt utenpå og mer.

Zoom innpå "strippekongens piger" på TV3 på lørdagskvelden hvis dere vil ha avkreftet myten om den fullendte, figurskjønne stripperen icon_smile.gif Og dette er faktisk ansett for å være profesjonelle showjenter i Danmark.

Må vel tilføye at det sikkert nok finnes nydelige jenter med superduperkropp og som sikkert nok er proffe til å danse, men jeg vil anta at de fleste av denne kategorien straks finner seg bedre og litt mer prestisjetunge oppdrag enn det å sose rundt i en brun bar i Kautokeino og skli i all snusen.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maverick:

Kunne aldri tro at du mente det du sa, syntes det var så morsomt...

Dersom det var alvorlig ment, synes jeg faktisk litt synd på deg. Hvis du synes det er avtennende at din elskede stripper for deg - så kan du umulig elske henne.

Min kropp har gjennomgått to barnefødsler, og har noen kilo for mye. Heldigvis tenner mannen min på kroppen min så det holder.

Og - et lite tips: Av og til er det bedre å ikke si noe enn på død og liv måtte uttrykke sin mening. Her må du gjerne si hva du vil, men til din kvinne: tenk deg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei trudelutt, jeg synes det er helt riktig det du skriver:

"men derimot nyter seg selv sammen med mannen"

Det er jo dette som er viktigst, enten det er i dusjen, som stripping i stua, eller under dyna i mørket......

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ganske stor enighet her om at du kan ta sjansen! icon_smile.gif

Lykke til!1212[ Dette Innlegg er endret av: Leia den 2002-04-22 20:59 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudelutt:

Nå roter du det til fælt for deg....

"Argumenter" som "det er synd på deg" osv, hører ikke hjemme hvis man vil bli oppfattet som troverdig og seriøs i en debatt...

Du drar noen svært sære paraleller når du kobler mitt synspunkt på hvorvidt jeg er elsker min kone... Jeg kan syns at en NATURLIG avkledning, altså at hun ikke "føler seg betraktet", kan være pirrende... men å forstille seg til å være stripper, det er det svært få "vanlige" kvinner som klarer på en pirrende og troverdig måte...

Ditt argument om at man ikke skal svare ærlig på spørsmål her inne, er bare komisk og patetisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Denne tråden var blitt borte for meg i påsken. Vi hadde visst en diskusjon på gang her Maverick.

Trodde du vi var med på Holmgang her eller??

Dette er ikke en debatt hvor det er viktig å bli oppfattet som troverdig og seriøs. Her er det følelsene som rår.

Du må gjerne svare ærlig på spørsmål her inne, her skal forskjellige synspunkter komme frem. Jeg ga deg derimot et godt råd om ikke å være like ærlig ovenfor din kjære... f.eks. hvis hun ønsket å overraske deg med litt stripping.

Jeg ville trodd det mest pirrende var å se sin elskede gjøre seg utfordrende - fremfor en fremmed silikon-babe. Men....hva vet vel jeg om dere menn.

Jeg ville ihvertfall foretrukket min mann i alle situasjoner fremfor en profesjonell mannlig stripper. Nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 18 år senere...
På 26.3.2002 den 9.17, maverick skrev:

Stripping er en profesjon, amatører skal ikke gi seg inn i det til "hjemmebruk", det blir bare platt, og faktisk avtennende!

Mener du at amatører ikke kan ha det moro med å ta seg en sykkeltur også? Eller spille fotball med kompiser?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får øve inn noen "moves" når du er alene foran speilet først

Anonymkode: e6b47...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...