Gå til innhold

Lise Marie i BB


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Güner var litt vanskelig å plassere synes jeg. I det ene øyeblikket trøster han de svake, i det andre kommer han med de mest horrible uttalelser. Viser tegn på voldelighet etc... Han dummet seg ut med slike ting et par ganger, og jeg tror det er derfor han røyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leia: Husk at det er tv folka som bestemmer hvordan dei skal fremstilles da..

Og ikke sikkert Lise M. var så sytete hele tiden, og at Veronika var så grinete hele tiden. At remi var for masse bråkete ...osv..

Vi vet egentlig ikke hva som står bak "big brother".. kansje alt er skuespill?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg tror Monica kan vinne. Hun er smart og holder seg nogenlunde nøytral. Dt var det Lars Joacim også gjorde. Det blir sikkert en jente som vinner denne gangen. Jeg tror også TvN kan styre mye selv når det gjelder hvem som kan vinne. Altså vedder jeg at en jente viner denne gangen, siden det var gutt i fjor. Men jeg holder en knapp på at Lise Marie holder lenge også... Så tror jeg dette blir siste sesong med BB i denne omgang. Suksess gjentar seg ikke uten videre.

[ Dette Innlegg er endret av: Turte den 2002-03-31 00:18 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Turte den 2002-03-31 00:19 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Få sjansen til å vise mer av seg selv??? Ærlig talt. Det har LM hatt sjansen til like lenge som alle de andre. Hun tåler ikke kritikk i det hele tatt. Nei ut m a.

Den som er mest "seg selv" der inne er vel Espen. Heia Espen. Han bør være siste mann som forlater huset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få ut Johannes først og så Maria. Da er jeg fornøyd! Siden kan jo Remi dra sin kos.

Synes at Veronica er ganske festlig jeg. Og faren hennes er jo helt konge!

Lise-Marie er vel grei nok hun. Sliter bare litt tror jeg. Kanskje fordi folk er så opphengt i øyenbrynene hennes (ikke inne i huset altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror ikke lise m. passer der inne, hun har rett og slett ikke det som skal til for å takle den utfordringen i å være der inne med fullt av fremmede mennesker, jeg tror er altfor følsom for å være med på et slikt spill, og det virker som om hun ikke har forberedt seg nok for hva som ventet henne der inne, derfor får jeg nesten vondt av å se på henne, tror det vil bli godt for henne å komme seg ut, så gjør henne og alle der inne en tjeneste ved å stemme henne ut, før det enda mer løs på psyken hennes!!!

anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Som sitiuationen er nå er det lise marie som må ut hun har overhode ingenting mer å bidra med i huset.Bomben som hun eventuelt representerte i huset sa ikke en gang poff,bare enda en bimbo med høy trynefaktor og et enormt eksponeringsbehov,og derfor tabbet seg litt ut på kristian.Utover det å vere bimbo med fast kjæreste har hun veldig lite å bidra med.La oss ha alle disse andre med sterk personlighet kjempe det bringer frem det beste og verste å det er jo i grunn dei og deres konflikter som intresserer oss,untatt jentene i dusjen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg håper Lise Marie får bli fordi hun sier så mye rart og det er underholdende. Hun er også anderledes enn de andre. Vel, har hun litt personlige problemer, men det har vel de fleste av oss. Egentlig tror jeg hun er både hyggelig og fornuftig.

Det blir så kjedelig når bare de tilsynelatedde vellykkede blir igjen inne i huset. Vær så snill ikke stem henne ut, vi må ha noen som er litt anderledes der!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes man burde sette seg litt inn i situasjonen til de som er inne i det huset..tror faktisk man blir litt rar av å være der. Og det er kanskje ikke så rart at man får enkelte sammenbrudd til de tider, ihvertfall hvis man føler at man er litt utenfor "gjengen". Man er avhengig av å ha en eller flere man har god kontakt med når man er i en situasjon som dette..ellers blir det veldig vanskelig. icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...