Gå til innhold

Lise Marie i BB


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei...dere som følger med på BB!

Er det ikke snart på tide å stemme ut sippehøna Lise Marie?? Hun hyler jo for den minste ting!! Noe mer egosentrisk skal man også lete lenge etter.

Jeg stemmer for kollektiv utstemming av Lise Marie på torsdag!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ja, jeg synes hun virker slitsom, og mye av grunnen til det, er at hun rett og slett har for dårlig psyke til å være der inne! tror ikke hun tåler oppholdet der inne jeg.

Hvis hun vil at alle skal like henne, har hun helt klart kommet til feil plass!

Det er et spill hvor mange mennesker har baktanker med hva de gjør, de kan være taktiske og frekke, kyniske og psyke ut folk, så jeg tror vi gjør den tjenesten å stemme ut lise M. fordi at hun rett og slett blir ødelagt av å være der inne!

Og jeg er faktisk litt lei av å høre henne si: "ikkje sant?" det var bare sånn, ikkje sant?" du forstår ikkje sant?" blir små rar av å høre på henne, var jeg barnslig nå?

anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntest heller Veronika er mer sipette enn LiseM.!!

Hun går å røyker heler dagen, gråter for alt og er misserabel hele tiden. Hun har det sikkert ikke godt... Men hva med å gå fra bb da?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Lise Marie er sytekjærring!!!!

Jeg har stemt på både henne og Johannes(selvom han var ganske kul i påskekrimmen deres) !!!!

Bare ikke stem ut KRISTIAN !!!!!!!!!!!!!

Han er jo bare så sexy og råkjekk!!!!!!!! kyss.gif

*stønn* icon_razz.gif

Snoopey

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emily

Stem ut Lise Marie. Tror hun er ganske ferdig der inne nå ja...

La Remi blir - jeg forguder den skjønne mannen :)

God Påske !!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er sååå lei av å høre på Lise M. Når hun ikke kverulerer, så syter hun. Min stemme går garantert til henne.

Remi er den som lager liv i gjengen, uten han blir jo BB kjedelig...

catgrey.gif //K@tie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg liker henne, jeg. Hun er i alle fall ærlig, åpen og flink til,å snakke om følesene sine. Hvorfor er det slik at dere misliker folk som sipper? Er det bedre å være overfladisk? Gi henne en sjanse. Det er vel ikke dialekten (ikkje sant?) dere misliker da?

Hilda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv nordlending, og reagerer også på at L.M ikke klarer å si en eneste setning uten å slenge på minst en "saint"... icon_smile.gif

Så det er nok ikke dialekthets det er snakk om.

På en måte så irriterer jeg meg over syting og klaging, spesielt fra Veonica, som ser ut som om hun er i konstant sorg. icon_frown.gif samtidig så skjønner jeg godt at det blir litt too much med überklovneri og hyl og skrål...

Greit nok at det er morsomt å kritisere de der inne. Men tror ikke jeg hadde holdt maska spesielt lenge jeg heller i en sånn situasjon. icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ulikhetene er vel i bunn og grunn det som skaper hele konseptet, så hvis de som provoserer eller engasjerer stemmes ut blir det vel ikke særlig stor underholdningsverdi igjen..? Det eneste som irriterer meg med Lise M. er øyenbrynene, har SÅ lyst til å rette litt på dem! (men det er vel en annen sak...) icon_wink.gif

HVIS jeg ville stemt noen ut derfra er det Remi, synes ikke han fortjener å være der særlig lengre, og særlig underholdningsverdi har han egentlig ikke - spesielt ikke når han dominerer hele programmet og det blir litt for ensidig det som kommer fra ham...

Mie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg ha ut Johannes, så remi, så Maria... etter det tror jeg at jeg er fornøyd.

Veronica har jo sine sider hun også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har alle våre sider, feil og unoter, og husk også at alle følelser blir forsterka mange ganger der inne.....det er lett å sitte her ute og rakke ned på dem som oppfører seg dumt, vi ser bare en brøkdel av det som skjer der inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Greit nok det, men å gå på rommet og furte bare fordi noen sier sin mening om deg er direkte barnslig. Det viser vel at hun ikke tåler å høre noe negativt om seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyenbrynene.Vær så snill å gi den dama der en gress klipper!!!!!!

Mon tro om hun er i slekt med Thomas Alsgaard?? icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva har nå disse øyenbynene å si da?

Jeg synes faktisk at hun skal beholde dem jeg! Dette har da ikke noe med saken å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er glad for at Lise Marie fikk bli. Hun fortjener å få vist mer hvem hun er, tror jeg. Gleder meg til å se/høre mer fra henne. Synd at Güner måtte gå da, jeg likte han godt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...