Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"  en liten fleskebit jeg fant.

Den gikk ned på høye kant.

Alle rester som ikke er spist opp

de forsvinner fort inn i min kropp.   :spise:  "

-  Ordet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

             Skal det være noen karamellbrownies med iskald melk kanskje? :spise: 
c123cfc24b1b320f756f727fe66b22ce.jpg?t%5

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tante Kruset, det er snart påskeferie! Skal ikke vi lage påskekyllinger og male egger og pynte med gule lys? Hæ?"

Det ligger en eske i garasjen, Ordet. Du får pynte, du.

":nordvesta:" - Ordet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du ikke spør meg, for jeg driver ikke på med sånn pynting. Jeg har noen gule lys. Dett er dett. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pynter ikke jeg heller, jeg er alltid bortreist i påska, men det ligger noen kyllinger og egg og noen gule lys pakket ned i ei eske. Ærlig talt vet jeg ikke helt akkurat hva som finnes i den esken. Det er koselig med påskeservietter også.

Jeg er litt smått bekymret for hva som møter meg når jeg kommer hjem nå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"  atte...jeg blidde bedt med av jærri på Gregors Kafé.  Der spiser vi go'e smørbrø'er som vi fikk av Tante Cata.  Det var litt snillen ja.  :spise:  "   -  Ordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Ordet gjør klart et stort påskeegg til alle de snille tantene og onklene sine :)

Bilderesultat for easter emoji gif

"  ja-ah jeg er så flinken for nemlig   :nigo:  "   -  Ordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skulle mye heller male påskeegg jeg også, enn å sitte her i forelesningen og lure på hva jeg egentlig gjør her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kruset skrev:

Jeg skulle mye heller male påskeegg jeg også, enn å sitte her i forelesningen og lure på hva jeg egentlig gjør her.

Egentlig burde du vært og spist med alle oss andre på Gregors.   :jepp:  Da hadde du visst hva du gjorde DER...og hvorfor. 

Men, seriøst...angrer du på det du har valgt å drive med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Jerry Lee said:

Egentlig burde du vært og spist med alle oss andre på Gregors.   :jepp:  Da hadde du visst hva du gjorde DER...og hvorfor. 

Men, seriøst...angrer du på det du har valgt å drive med?

Det skulle jeg gjerne gjort, ja. :jepp:

For å gi det seriøse svaret, så angrer jeg ikke egentlig på yrkes-/utdanningsvalget, men jeg er tidvis misfornøyd med løpet. Dårlige forelesere, deler av fagene som oppleves svært teoretisk og lite relevant for yrkeslivet, og mange ting man vet man vil møte i skolen som utdanningen overhodet ikke berører. Jeg synes kanskje ikke det er så rart at en stor andel lærere slutter etter få år i yrket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kruset skrev:

Det skulle jeg gjerne gjort, ja. :jepp:

For å gi det seriøse svaret, så angrer jeg ikke egentlig på yrkes-/utdanningsvalget, men jeg er tidvis misfornøyd med løpet. Dårlige forelesere, deler av fagene som oppleves svært teoretisk og lite relevant for yrkeslivet, og mange ting man vet man vil møte i skolen som utdanningen overhodet ikke berører. Jeg synes kanskje ikke det er så rart at en stor andel lærere slutter etter få år i yrket.

Å...ok.  Da er det jo forståelig om motivasjon ikke er på max.   Det var synd, Vesla.  :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...