Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Åhh...du bor vel vakkert, BM. :rodmer: 

Takk:blomst: Det er vakkert! Naturen full av endring hele tiden. Som å se på et levende maleri. Nå skal jeg nyte noen alene-dager! :pinar: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser slike vakre utsikter får jeg VIRKELIG virkelig lyst til å flytte.....så, egentlig tenker jeg ofte på å flytte....så ofte at jeg burde egentlig bare gjøre nettopp det.....så enkelt er det bare

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fiole skrev:

Når jeg ser slike vakre utsikter får jeg VIRKELIG virkelig lyst til å flytte.....så, egentlig tenker jeg ofte på å flytte....så ofte at jeg burde egentlig bare gjøre nettopp det.....så enkelt er det bare

Skjønner hva du mener, det er pes helt inntil man gjør noe med det og da tenker man hvorfor gjorde jeg ikke dette før ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

De færreste er 100% fri til å bare gjøre det de har lyst til... :fnise:  

Jo, men det er flere alternativer der ute enn man kanskje tror.. leste om et øko hus nettopp som kun hadde kostet 150.000. Selvforsynt med strøm ! Brilliant :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har igrunnen gjort dette en gang tidligere.....søkte permisjon fra jobb.....plukket ut byen jeg ville flytte til.....og fant bolig der.....etter 14 dager hadde jeg skaffet meg ny jobb.......det var igrunnen litt befriende :)

Endret av fiole
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal en virkelig ha baller i magen...eller hva det nå heter for noe...  :laugh: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slik jeg ser det, hadde jeg ingen baller noe sted....:fnise: men troen på at det skulle gå bra, det hadde jeg jo

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...