Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ordet er mitt.

Og det sier :

" Å...det var dumt, Jærri. Må vi b'ynne å gå nå, da?  Det orker jeg ikke!  :jolie:"

Greit. Så finn en annen sjåfør, Lille Beist.   :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Salka skrev:

Ordet og jeg har spist hjemmelaget fiskegryte. Supergodt og supersunt! :spise: 

Det høres veldig godt ut! Hvordan lager man det? :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dark Angelina skrev:

Det høres veldig godt ut! Hvordan lager man det? :laugh:

Aner ikke. :hoho: Gubben som lagde det. Men han brukte seifileter, lobnobs, lapskausgrønnsaker og vann. Krydret med pepper og sitronpepper og litt havsalt. Ble skikkelig godt. Jeg kan høre med han når han kommer inn hvordan han lagde det, han er ute en tur nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Salka skrev:

Aner ikke. :hoho: Gubben som lagde det. Men han brukte seifileter, lobnobs, lapskausgrønnsaker og vann. Krydret med pepper og sitronpepper og litt havsalt. Ble skikkelig godt. Jeg kan høre med han når han kommer inn hvordan han lagde det, han er ute en tur nå. 

Gjerne det! Har en fått meg en kjæreste som er veldig interessert i å lage mat, så vil gjerne prøve å imponere han litt da jeg selv er en klovn på kjøkkenet.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dark Angelina skrev:

Gjerne det! Har en fått meg en kjæreste som er veldig interessert i å lage mat, så vil gjerne prøve å imponere han litt da jeg selv er en klovn på kjøkkenet.. :fnise:

Da skal jeg gjøre det. :) Hehe, du er neppe verre enn meg! Jeg er helt håpløs på kjøkkenet, verdens største kjøkkenkløne. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Salka skrev:

Da skal jeg gjøre det. :) Hehe, du er neppe verre enn meg! Jeg er helt håpløs på kjøkkenet, verdens største kjøkkenkløne. :fnise: 

Hehe, godt det finnes flere! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dark Angelina skrev:

Hehe, godt det finnes flere! :fnise:

Ikke sant? :fnise: Er liksom så forventet at jenter/damer skal være så flinke på kjøkkenet og diske opp med de lekreste retter, kaker og bakst. Vel, jeg er ikke en av dem for å si det sånn. :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Salka skrev:

Ikke sant? :fnise: Er liksom så forventet at jenter/damer skal være så flinke på kjøkkenet og diske opp med de lekreste retter, kaker og bakst. Vel, jeg er ikke en av dem for å si det sånn. :hoho: 

Samme her! Sa det til kjæresten min at det var godt han var glad i å lage mat, kanskje jeg kunne få utfordret smaksløkene mine litt, og ikke bare spise det faste vante som jeg pleier å lage :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ang. kokk og matlaging; hvordan opplevelser hadde dere på barne/ungd. skolen i forhold til å lære å lage mat? Jeg husker ikke de timene som så veldig hyggelige. Hadde ei streng gammellærerinne som hadde hatt jobben i hundre år og var kona til en inspektør eller noe sånt. Nesten litt militært over ORDEN!, fremgangsmåter og at det skulle være sunt! Ikke noe hyggelig med andre ord, men jeg oppdaget at neslesuppe faktisk ikke var vondt som jeg hadde trodd og jeg laget ei rullekake som ble ganske bra. Ellers ga det ikke noen lyst til å gjøre sånt igjen. Hva med dere ordnappere? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...